07:44 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنف

اصلاح قانون پرداخت سود سهام با قید فوریت انجام می گیرد
به گفته عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس، اگر نیاز باشد تا برای بهبود وضعیت بازار سرمایه، اصلاح قانون تجارت انجام شود به طور حتم با قید فوریت در دستور کار مجلس قرار می گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را انجام خواهیم بود.
سیمان گران می شود!
نماد برتر - رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: طبیعتا با قطع برق میزان عرضه کاهش می‌یابد و به دلیل اینکه تغییری در تقاضا ایجاد نشده در نتیجه قیمت افزایش خواهد یافت.
بحران های مرغی را کاهش دهید!
نماد برتر - انتظار ما از دولت آینده این است که چالش ها و بحران های پیش و روی این صنعت را با بهره گیری از امکانات بالقوه، بالفعل به کمک فعالان این بخش و با استفاده از نظرات کارشناسی آنها به فرصت تبدیل کند.
تایر گران می شود!
نماد برتر - سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید احتمالا در تابستان برخی از انواع لاستیک‌ها با افزایش قیمت مواجه خواهند شد.
گویی در حال حاضر ارزان است
نماد برتر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران وعده داد قیمت مرغ متعادل شود، میوه گران نشود و از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان صمت استان تهران، اتحادیه باغداران دماوند و اتحادیه بارفروشان تهران با حداقل سود و از طریق شبکه‌ای توزیع و اعضاء اتحادیه خبر داد.
انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا
نماد برتر - تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا در مراسمی که در شهرک صنعتی قرچک انجام شد به امضا رسید که براساس آن برنامه‌ریزی برای صادرات به کشورهای اوراسیا در دستور کار تولیدکنندگان صنعتی قرار می‌گیرد و با توجه به آزادشدن تعرفه صادراتی به اوراسیا در 1401 این تفاهم‌نامه زمینه تحقق این هدفگذاری را فراهم خواهد کرد.
پول بورس به مَسکن نمی رود!
نماد برتر - رکود بخش مسکن در سال آینده ادامه می یابد اما با این تفاوت که به دلیل اثرگذاری تورم مصالح ساختمانی بر واحدهای جدید، این بازار دچار رکود تورمی خواهد شد.
افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت خواربار
نماد برتر - رئیس اتحادیه خواربارفروشان اهواز با اشاره به افزایش عمده قیمت خواربار و ناتوانی مردم برای خرید، از اقدام به ابطال جواز کسب اعضای این صنف در اهواز به دلیل مشکلات مالی خبر داد.
زمان تشکیل کانون سهامداران حقیقی...؟
نماد برتر - تا این لحظه ۳ مرتبه، درخواست مجوز تشکیل کانون سهامداران حقیقی به سازمان بورس ارسال شده (با هر بار تغییر ریاست سازمان بورس، درخواست جدیدی ارائه کرده ایم) و مذاکرات متعددی هم صورت گرفته که تا کنون منتج به صدور مجوز تشکیل کانون سهامداران حقیقی نشده است.
افزایش سرمایه برای "ساوه"
نماد برتر - حاشیه سود پایین صنعت سیمان، جذابیتی برای سرمایه گذاری در این صنعت نگذاشته است.
قیمت مصوب قند بسته بندی ۱۰۵۰۰ تومان تعیین شد
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب هرکیلوگرم قند شکسته بسته بندی را ۱۰۵۰۰ تومان اعلام کرد.
نرخ مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند/ تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه فروش فوق‌العاده نوروزی به معنی تشدید نظارت‌ها و فراوانی کالا است و نه تخفیف، از تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن خبر داد و گفت که قیمت مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند و اگر تا آخر هفته هم قیمت مرغ عادی نشود مرغ منجمد به بازار تزریق خواهد شد.
زمان مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده ۴ شرکت قندی و سرمایه گذاری
نماد برتر- دو شرکت قندی به همراه دو سهم دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده برای تصویب صورت های مالی و انتخاب اعضا را اعلام کردند.
زمان افزایش سرمایه ۸۱۰ و ۱۲ درصدی از دو محل جذاب + مجمع سه شرکت
نماد برتر- پنج شرکت بورسی و فرابورسی زمان برگزاری مجمع سالانه ، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا و افزایش سرمایه را اعلام کردند.
زمان افزایش سرمایه ۳٠، ۵٠، ۷۸ و ۱۶۲ درصدی + مجمع ۹ شرکت
نماد برتر- ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا و حسابرس، افزایش سرمایه، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.