18:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اهواز

 طرح جهش تولید و تامین مسکن ثبات را ه بازار برمی‌گرداند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طرح جهش تولید و تامین مسکن می‌تواند در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیرات مثبتی را در خروج دلالان از بازار و تعادل بین عرضه و تقاضا داشته باشند.
معاملات مشکوک سومین سهم گران، دو بانک ، دو زیرمجموعه سایپا + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز افت ۲۷ هزار و ۷۰۲ واحدی شاخص ، دو بانک ، دو زیرمجموعه سایپا، سومین سهم گران بازار به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
بررسی روش‌های تجاری‌سازی تحقیقات حوزه گل و گیاهان زینتی در یک کنگره بین‌المللی
نماد برتر- سومین کنگره بین‌المللی و چهارمین کنگره ملی گل و گیاهان زینتی، در بهمن ماه امسال به صورت مجازی و یا نیمه مجازی به میزبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.
اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نمی‌دهیم
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش قیمت بلیت هواپیما علیرغم صحبت‌های متولیان این حوزه در حال رخ دادن است و قطعا کمیسیون عمران این اجازه را نخواهد داد و نظارت جدی بر این حوزه خواهد داشت.
دستورالعمل ۹ ماده ایی شوراى رقابت برای عرضه ورق گرم فولادی در بورس کالا
نماد برتر- دستورالعمل ۹ ماده ایی تنظیم بازار ورق گرم فولادی از سوی شوراى رقابت با الزام کلیه تولیدکنندگان به عرضه در بورس کالا و سقف قیمت آزاد ابلاغ شد.
معاملات مشکوک سرمایه گذاری صدر تامین ، دو شرکت بیمه و ۱۲ نماد
نماد برتر- در روز افت ۱۳ هزار و ۶۹۸ واحدی شاخص ، سرمایه گذاری صدر تامین، دو شرکت بیمه به همراه ۱۲ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
چرا توسعه انسانی استان‌ها به اندازه تهران نیست؟
نماد برتر- محققان کشور در یک پژوهش که نتایج ارزشمندی را به همراه داشته است، به بررسی شاخص‌های توسعه انسانی در نقاط مختلف کشور پرداخته‌اند و بار دیگر بر تبعیض‌های موجود بین استان‌ها بالأخص بین تهران با دیگر مناطق صحه گذارده‌اند.
توضیحات شرکت مثبت از احداث کارخانه ، تغییر کاربری زمین ، عوارض آلایندگی و ...
نماد برتر- زیرمجموعه "وپترو" درباره احداث کارخانه جدید ، تغییر کاربری زمین کارخانه، تعلق یک درصد فروش به عوارض آلایندگی، قیمت گذاری دو فرآورده و ... توضیح داد و به تابلو معاملات بازگشت.
تردد لنج‌های چوبی به بنادر عمان آزاد شد
نماد برتر- نایب رئیس اتاق مشترک ایران و عمان از صدور اجازه تردد لنج‌های چوبی به بنادر عمان بنا بر بخشنامه جدید وزارت حمل و نقل و ارتباطات این کشور خبر داد.
 افزایش نرخ بلیت هواپیما اجحاف در حق اقشار متوسط جامعه است
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاست‌ گذاری‌های غلط در حوزه حمل و نقل عمومی منجر به تشویق مردم به استفاده از وسیله شخصی نقلیه می‌شود و قطعا مجلس شورای اسلامی اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نخواهد داد.
ساخت دستگاه کنترل‌کننده هوشمند همه‌کاره در کشور
نماد برتر- پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش‌محور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهیدچمران اهواز موفق به طراحی، ساخت و عرضه به بازار دستگاه کنترل کننده هوشمند همه‌کاره شدند.
مذاکره با شرکت بورسی برای تامین مالی دو خطه کردن برقی اصفهان - اهواز
نماد برتر- معاون وزیر راه از برگزاری جلسه با شرکت بورسی مپنا برای بررسی آخرین وضعیت روند تامین مالی و اجرای ابر پروژه ریلی اصفهان - اهواز و اتخاذ تصمیماتی در مورد سرمایه گذاری و اجرا خبر داد.
استفاده از برق نیروگاه ها برای استخراج رمزارز
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق از انتشار آگهی مزایده فروش برق حاصل از تولید توربین های انبساطی نیروگاه های رامین اهواز و شهیدمنتظری اصفهان برای استخراج رمزارزها خبر داد.
جنگ اقتصادی چند ملیتی ها با ایرانی ها
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: ما از سال ۵۹ در تحریم آمریکا بودیم، اما جنگ اقتصادی آمریکا علیه ما از سال ۹۷ شروع شد.
بازدید اعضای کمیسیون عمران از سازمان نظام مهندسی کشور
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای کمیسیون عمران از سازمان نظام مهندسی و بحث و بررسی پیرامون ظرفیت های این سازمان در درآمدسازی و رفع دغدغه های عمرانی خبر داد.