04:06 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اهواز

تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر در فولاد مبارکه
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متری برای نخستین بار با هدف تأمین حداکثری محصولات مورد نیاز لوله‌های انتقال نفت و گاز خبر داد.
زمان افزایش سرمایه ۲۵۰ و ۳۶۲ درصدی از دو محل جذاب + مجمع چهار شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۶ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه لغو مجمع سهم بازار پایه ای اعلام شد.
ادامه دورکاری کارکنان و محدودیت تردد در تهران / تداوم ممنوعیت سفر به شمال
نماد برتر- استاندار تهران از ادامه دور کاری کارکنان و محدودیت تردد خودروها از ۹ شب تا ۴ صبح در استان و تداوم ممنوعیت سفر به استان های شمالی خبر داد.
تردد تهرانی ها از امروز در ۲۱۲ شهر زرد امکان پذیر است/ وضعیت ۳۱ مرکز استان
نماد برتر- دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا با اعلام ۲۹ شهر نارنجی و قرمز از امکان تردد تهرانی ها در ۲۱۲ شهر زرد ایران و از امروز خبر داد .
درخواست بازنگری در حقوق ۱۵ میلیون تومان کارکنان شرکت‌های دولتی
نماد برتر- سازمان برنامه و بودجه ، خواهان بازنگری در میانگین دستمزد ماهانه ۱۵ میلیون تومانی کارکنان شرکت‌های دولتی در سال آینده شد.
توقف ۸ نماد به دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت ، اعلام رویداد مهم و ابطال معاملات
نماد برتر- نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت ، اعلام رویدادی مهم و ابطال معاملات بسته و بازارگردانی یک سهم حاضر در بازار پایه زرد شروع شد.
معاملات مشکوک پتروشیمی و سهم تازه وارد، ۴ بیمه و سرمایه گذاری + ۹ نماد
نماد برتر- در روز افت ۱۳ هزار و ۸۵۷ واحدی شاخص، پتروشیمی و سهم تازه وارد، دو شرکت بیمه و دو سرمایه گذاری به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
مجمع ایران خودرو دیزل و ۵ شرکت + زمان افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از سود
نماد برتر- ایران خودرو دیزل به همراه ۶ شرکت برای تصویب صورت های مالی، افزایش سرمایه، شمولیت مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت و انتخاب اعضا، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
هزینه مسکن رکورد ۱۰ ساله را زد / ۴۹ و ۳۶ درصد در تهران و شهرستانها
نماد برتر- طبق اعلام وزارت راه ، سهم بخش مسکن در هزینه خانوارهای تهرانی و شهرستانی رکورد ۱۰ ساله را زد و به ۴۹ و ۳۶ درصد رسید.
خوزستان متری ۲۳ میلیون!؟
نماد برتر- رییس انجمن انبوه سازان خوزستان با بیان اینکه اعلام میانگین قیمت متری ۲۳ میلیون تومان برای استان خوزستان دور از ذهن است، گفت: در مناطق معدودی از اهواز قیمتها بین ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان و در اکثر محله ها ۴ تا ۸ میلیون تومان است و نمی توان متوسط ۲۳ میلیون تومان را به راحتی پذیرفت.
زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۱۴ شرکت برای افزایش سرمایه ۶۷ تا ۹۴۹ درصدی
نماد برتر- یک پتروشیمی، زیرمجموعه ایران خودرو و ۱۲ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت
نماد برتر- در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، یک شرکت ایرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت.
 مجلس در برابر افزایش غیر قانونی نرخ بلیت هواپیما کوتاه نمی‌آید
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که از تمام ظرفیت های قانونی خود برای برخورد با افزایش غیر قانونی قیمت بلیت ایرلاین ها استفاده خواهیم کرد.
بازگشت ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی در روز سبز شاخص و تعلیق نماد بانک
نماد برتر- در روز جهش بیش از ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس ، نماد ۲۲ شرکت آماده بازگشایی شدند . نماد بانک فرابورسی هم تا ۵ آذر تعلیف شد.
کدام ایرلاین ها به دستور وزیر راه مبنی بر بازگشت قیمت بلیت هواپیما بی توجهی کردند؟
نماد برتر- مهرماه بود که انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ نامه ی جدید بلیت هواپیما را منتشر کرد که بر اساس آن به بهانه ی کرونا و گرانی نرخ ارز، از اول آبان قیمت کف هر دقیقه پرواز از ۳ هزار به ۸ هزار تومان افزایش پیدا می‌ کرد و در نتیجه آن قیمت بلیت بین ۱۵۵ تا۳۰۰درصد گران شد.