03:43 | يكشنبه 13 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2018

آمار فروش خودروسازان  آمریکایی
پایگاه خبری راد: آمار فروش خودروسازان آمریکایی اعلام شد و ماسل کار ها نیز در این فهرست حضور دارند.
نروژ بزرگ ترین خریدار محصولات تسلا در اروپا
در بین بازارهای اروپایی، کشور نروژ همچنان بازار شماره یک محصولات تسلا در بین کشورهای اروپایی به شمار می رود.
لو رفتن اطلاعات کاربران بازی‌های آنلاین!
پایگاه خبری راد: هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات بالغ بر هفت میلیون نفر از کاربران وب‌سایت معروف فعال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای آنلاین را به سرقت برده‌اند.
کسب و کار های جدید و چالشی به نام ماندگاری!
پایگاه خبری راد: از نگاه بسیاری از کارشناسان، گسترش کسب وکارهای خلاقانه و نوپا بهترین راه دستیابی به رشد شتابان اقتصادی است و باید از ظرفیت فارغ التحصیلان بیکار و جویندگان کار در این بخش استفاده شود.
 صادرات در مقابل واردات کم آورده!
پایگاه خبری راد: طی ۹ ماهه سال جاری به میزان بیش از دو میلیون و ۵۸۷ هزارتن انواع کالا به ارزش ۷۳۵ میلیون دلار از گمرکات مازندران شامل نوشهر ، امیرآباد و فریدونکنار واردشده که نشان از تراز تجاری منفی استان فقط در گمرکات دارد.
مهم ترین وقایع اقتصادی در سال گذشته میلادی کدامند؟
پایگاه خبری راد: معمولا هر ساله اقتصاد جهانی شاهد پستی و بلندی است اما در سال ۲۰۱۸ به جز نرخ بهره، شاخص مهم دیگری صعود چشمگیری نداشت.
وزارت بهداشت حق بیمه‌ها را کجا خرج می‌کند؟
پایگاه خبری راد: اختلاف بین آمارهای سازمان پزشکی قانونی با برآوردهای وزارت بهداشت از تعداد مصدومین در سال گذشته باعث شده ابهامات زیادی در رابطه با هزینه‌کرد منابع بیمه‌ها نزد وزارت بهداشت به وجود بیاید؛ این در حالی است که مدیرکل توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی نیز از عدم امکان استنتاجی منطقی از گزارش‌ ارسالی توسط وزارت بهداشت می‌گوید.
پایان تست سازگاری ماهواره امیرکبیر تا اواخرهفته آینده/قرارگرفتن "پیام" در مدار با لانچر "سیمرغ"
پایگاه خبری راد: رییس پژوهشگاه فضایی ایران از آغاز اجرای تست‌های ماهواره پیام دانشگاه امیرکبیر خبر داد و گفت: این تست‌ها تا اواخر هفته آینده به پایان خواهد رسید.
 زعفران در فضای مریخی تولید می شود!
پایگاه خبری راد: یک جوان ماکویی دست به یک کار خلاقانه زده و تنها با 5 میلیون تومان هزینه، فضایی را با شرایط کشت گیاه در مریخ بوجود آورده و زعفران را با استفاده از روشی نوین، بدون استفاده از خاک ( هواکشت) در گوشه‌ای از حیاط منزلش کشت کرده است.
 بیشترین و کمترین تورم  متعلق به کدام استان ها است؟
پایگاه خبری راد: بر اساس آمارهای مرکز آمار بیشترین نرخ تورم ۱۲ ماهه مربوط به استان لرستان (٢١,٩ درصد) و کمترین آن مربوط به استان کرمان (١٤.٢ درصد) است. شکاف نرخ تورم 12 ماهه استان‌ها در آذر ماه ٧.٧ درصد است که نسبت به ماه قبل ٠.٧ واحد درصد افزایش را نشان می‌دهد.
دوربین سه‌بعدی در آیفون‌های جدید
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اپل قصد دارد از سنسور سه بعدی سونی در مدل‌های جدید گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ استفاده کند.
کارخانه فاکسکان از چین به هند منتقل می شود!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد با توجه به تنش‌های سیاسی و جنگ تجاری میان چین و آمریکا، اپل قصد دارد تامین و تولید گوشی های آیفون خود را از کارخانه فاکسکان از چین به هند منتقل کند.
رب و موز بیشترین تورم را به خود اختصاص دادند
پایگاه خبری راد: رب گوجه‌فرنگی با ٢٤٨,٧ درصد افزایش قیمت و موز با ١٥٦.٤ درصد افزایش قیمت، بیشترین تورم نقطه به نقطه را در آذر امسال تجربه کرده‌اند.
داستان این کارگران همچنان ادامه دارد!...
پایگاه خبری راد: داستان کارگران فصلی هیچ وقت تمام نمی‌شود؛ آنجا که شرایط سخت و طاقت‌فرسای زندگی و بیکاری‌های مداوم، امانشان را بریده و دغدغه‌هایشان را نقطه پایانی نیست.
 وضعیت حمایت ارز نفتی از صادرات غیرنفتی به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد: از زمان تصویب و اجرای "بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی" تا پایان شهریور امسال بیش از ۴۲۰۰ میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای تامین سرمایه در گردش واحدهای صادراتی در بانک‌های عامل سپرده‌گذاری شده است.