12:58 | شنبه 12 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لجستیک

"فولاد" تا سال ۱۴۰۴ با طرح تحول دیجیتال کارخانۀ هوشمند جهان می شود
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه رونمایی از طرح تحول دیجیتال را تولد دوبارۀ این شرکت دانست و گفت: طبق برنامه "فولاد" تا سال ۱۴۰۴ به عنوان کارخانۀ هوشمند در جهان شناخته خواهد شد.
مهمترین اولویت پیش‌روی وزارت صمت موضوع بازار است
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم تودیع و معارفه معاون بازرگانی داخلی این وزارتخانه تاکید کرد: اولویت نخست و مهمترین مسئله پیش روی امروز وزارت صمت موضوع بازار است.
سهمیه ۲۵ واحد متخلف تولید ماسک قطع شد
نماد برتر- مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از قطع سهمیه ۲۵ واحد خاطی خبر داد و ظرفیت تولید روزانه ماسک را ۲۱ میلیون عدد و نیاز روزانه مراکز درمانی و داروخانه‌ها را چهار میلیون عدد عنوان کرد.
اسنادی برای ساخت شهر فرودگاهی چابهار
نماد برتر- معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار تاکید کرد که در بسیاری از اسناد بالادستی می‌توان الزام احداث شهر فرودگاهی چابهار را جست‌وجو کرد.
سهمیه پارچه واحدهای تولید ماسک متخلف قطع شد
نماد برتر- سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده که سهمیه مواد اولیه واحدهای تولید ماسک که در سامانه جامعه تجارت ثبت نامه نکردند، قطع شده است.
طرح جامع شرکت بورسی با قرارداد ۳۳۰ میلیاردی به تصویب نهایی رسید
نماد برتر- شرکت بورسی فیبر ایران از تصویب نهایی گزارش طرح جامع شرکت مهندسین مشاور ره شهر با مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
صنعت کشتیرانی جهان قربانی حمله سایبری شد
نماد برتر- صنعت کشتیرانی جهان در کمتر از یک هفته برای دومین بار هدف حمله سایبری قرار گرفت که نگرانیها نسبت به مختل شدن زنجیره تامین را در شرایط بغرنج فعلی برانگیخت.
تولید ماهانه نفت اوپک افزایش یافت
نماد برتر- طبق یافته های نظرسنجی رویترز، تولید نفت اوپک در سپتامبر برای سومین ماه افزایش پیدا کرده است.
ساز و کار قیمت ‌گذاری و تخفیف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای + مزایا
نماد برتر- رییس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مدیرعامل شرکت بورسی افق کوروش با بررسی ساز و کار قیمت و تخفیف در این فروشگاه‌ها در خصوص مزایا و ویژگی‌ها ، توضیحاتی ارائه کرد.
بررسی رفع نیازها و چالش صنعت فولاد با فناوری دیجیتال در وبینار تخصصی
نماد برتر- وبیناری برای تامین نیازهای فناورانه صنعت فولاد ایران در حوزه دیجیتال از سوی ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود.
گشت مشترک بازرسی از داروخانه ها آغاز شد
نماد برتر - سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد ؛ با همکاری بازرسان سازمان حمایت و دانشگاههای علوم پزشکی ، برای کنترل عرضه و قیمت ماسک و اقلام ضدعفونی کننده انجام می شود.
تاسیس شهرک فرودگاهی چابهار یک ضرورت انکار ناپذیر است
نماد برتر- نماینده چابهار در مجلس در مورد ضرورت و نقش شهر فرودگاهی چابهار گفت: فرودگاه فعلی به خاطر ماهیت نظامی، نمی‌تواند پاسخگوی حجم بالای مسافر و کلا باشد. برای افزایش خدمات، تسهیلات گمرکی و ارزش افزوده برای صادرات نیازمند تأسیس شهرک فرودگاهی هستیم.
دستور به افزایش سرمایه "خمهر" از تجدید ارزیابی دارایی ها در دو ماه
نماد برتر- مدیرعامل ایران‌‌خودرو از مدیران شرکت بورسی مهرکام پارس خواست طی دو ماه آینده زمینه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها را با هدف خروج از زیان انباشته اقدام کنند.
ظهور متخلف جدید در پیمان نفتی اوپک
نماد برتر- درست وقتی که به نظر می رسد اوپک سرانجام مشکلات طولانی مدت تخلف اعضا از اهداف تولید نفت را مدیریت کرده است، سر و کله یک متخلف جدید پیدا شد.
چرا کارت سوخت موتورسیکلت برای خودرو صادر می شود؟
نماد برتر- روی برخی از کارت های سوخت خودروهای صادر شده از سوی شرکت پخش فراورده های نفتی عبارت کارت هوشمند سوخت موتور سیکلت ویا کامیون درج شده که طبق گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی این مساله مشکلی را برای مالکان خودرو ایجاد نمی کند.