09:15 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لجستیک

آغاز پذیره‌نویسی دومین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی از امروز
نماد برتر- پذیره‌نویسی دومین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی از امروز تا ۲۴ ماه جاری در فرابورس آغاز می‌شود.
پنچ شرکت فرابورسی و ۱۷ غیر بورسی مشمول افزایش نرخ حمل شدند
نماد برتر- پنچ شرکت فرابورسی و ۱۷ شرکت غیربورسی مشمول افزایش نرخ تعرفه بهره برداری از شبکه ریلی جهت حمل محمولات مشتریان و صاحبان کالا، می شوند.
صندوق سرمایه گذاری ثروت آفرین فیروزه پذیره نویسی می شود
نماد برتر- صندوق سرمایه گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه ، واحدهای سرمایه گذاری خود را بر اساس مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیره نویسی می کند.
بنابر تصمیم جلسه مورخ 9 آذر ستاد لجستیک مقابله با کرونا
نماد برتر- قیمت ماسک سه لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو کاهش یافت.
توضیح مدیرعامل "نوری" درباره وضعیت صادراتی، بهره برداری زیرمجموعه و ...
نماد برتر- مدیرعامل پتروشیمی نوری درخصوص زمان بهره برداری پتروشیمی هنگام، وضعیت صادراتی، برنامه توسعه ای و دلایل کاهش هزینه های فروش توضیحاتی ارائه کرد.
سه سناریو برای مشکل آلایندگی موتورسیکلت ها
نماد برتر- وضعیت موتورسیکلت ها در تهران به یک داستان دنباله داری تبدیل شده که هیچ پایانی نمی توان برای آن متصور شد، حدود سه میلیون موتور سیکلتی که عمدتا زیر بار هیچ محدودیت، ممنوعیت و نظارتی نمی روند و آلایندگی زیادی نیز به هوای تهران تزریق می کنند.
پروازهای آزمایشی ایرفرانس-کی ال ام برای حمل واکسن کرونا
نماد برتر- شرکت هولدینگ ایرلاین ایرفرانس-کی ال ام در میان ایرلاینهایی است که برای چالش حمل میلیونها دوز واکسن کووید ۱۹ که باید در شرایط دمایی خاصی نگهداری شوند، آماده می شود.
مذاکرات محرمانه تولیدکنندگان اوپک پلاس به کجا رسید؟
نماد برتر- مذاکرات میان اوپک و متحدانش در خصوص به تاخیر انداختن برنامه افزایش تولید نفت در ابتدای سال آینده به تاخیر سه تا شش ماهه افزایش تولید متمرکز شده است.
تحقیقات جدید اتحادیه اروپا از شیوه فروش آمازون کلید خورد
نماد برتر- رگولاتورهای اتحادیه اروپا غول اینترنتی آمازون را به مختل کردن رقابت در فضای فروش آنلاین متهم کرده و دومین تحقیق را در خصوص شیوه های کسب و کار این شرکت به جریان انداختند.
وزیر راه و شهرسازی ۲۴ پروژه را در بندر چابهار افتتاح کرد
عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ایجاد فرصت اشتغال برای بیش‌از ۱۰۰۰ نیروی بومی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسوولان محلی در بندر چابهار آغاز شد.
دیگر ریل و واگن وارد نمی‌کنیم
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: همیشه اخباری بود که ریل و واگن وارد می‌کنیم اما امروز به لطف الهی تمام امکاناتی که در راه آهن کار می شود از ظرفیت داخلی است.
گشایش و تسهیل روش‌های بازگشت ارز صادرات به چرخه اقتصادی کشور
نماد برتر- رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در اولین نشست کمیته پایش تجارت خارجی کشور گفت: روند رشد صادرات در تمامی کالاهای غیرنفتی آهنگ مثبتی دارد و با گشایش و تسهیل روش‌های بازگشت ارز صادرات به چرخه اقتصادی کشور، این روند مثبت استمرار خواهد یافت.
بررسی گزارش سازمان راهداری به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کمیسیون عمران
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش سازمان راهداری در خصوص برنامه های این سازمان به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل کالا در کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سهم چابهار از حمل و نقل بین المللی هوایی چقدر است؟
نماد برتر- در شرایطی توسعه تجارت و بازرگانی تقاضای جهانی برای استفاده از حمل و نقل هوایی را افزایش داده که در منطقه خاصی همچون چابهار به عنوان منطقه استراتژیک، سهم حمل و نقل هوایی قابل تأمل است و می توان گفت سهمی از حمل و نقل هوایی بین الملل ندارد!
شهرهای فرودگاهی؛ بنیان توسعه قرن ۲۱
نماد برتر- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار در یادداشتی با اشاره به موقعیت استراتژیکی منطقه آزاد چابهار، برخورداری این منطقه از شهر فرودگاهی را ضروری دانست.