16:54 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ساوه

سه شرکت فرابورسی بازارگردان معرفی کردند
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام سه شرکت در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران آغاز شد.
عوارض آزادراه تهران-شمال دوباره الکترونیکی می‌شود؟
نماد برتر- پس از بازگشت سیستم پرداخت عوارضی در آزادراه‌های تهران-شمال و همت از حالت الکترونیکی به دستی و با توجه به تاکیدات مسئولان بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که این دو آزادراه به زودی دوباره الکترونیکی می‌شوند و تا پایان امسال ۱۴ آزادراه در کشور به این سیستم مجهز خواهند شد.
دستبرد به بزرگترین گنجینه جواهرات ساوه
نماد برتر- گنجینه جواهرات ساوه این روزها ناامن شده، البته سرقت یاقوت های سبز کار سخت تری است، اما یاقوت های سرخ را براحتی می توان به سرقت برد، شبانه یا حتی روزهنگام، وقتی از نگهبان و نگاه های نگران خبری نیست.
پیش‌بینی دو میلیون سفر برای روزهای آتی+ جزییات تردد
نماد برتر- مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: پیش‌بینی دو میلیون تردد در محورهای مواصلاتی را برای روزهای پیش‌رو داریم و مقاصد اصلی مازندران و گیلان و بیشترین خروجی از تهران و البرز خواهد بود.
وعده بازگشت شستا به بورس در این هفته / افزایش سرمایه + ۱۶ عرضه اولیه
نماد برتر- مدیرعامل شستا با وعده بازگشایی نماد طی هفته جاری و افزایش سرمایه ۷۷ درصدی از محل سود انباشته از عرضه اولیه سهام ۱۶ زیرمجموعه تا پایان سال جاری خبر داد.
کاهش ۲۳.۵ درصدی ترددهای برون‌شهری در ۲۴ ساعت گذشته
نماد برتر- مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور از کاهش ۲۳/۵ درصدی ترددهای جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های کشور خبر داد.
کدام نمادهای بورسی متوقف شدند؟
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی، ۲۹ نماد تا تاریخ ۱۶ مهرماه به دلایل مختلف از جمله افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف یا ب، تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی سالیانه و... متوقف شده اند.
زمان سفارش و معامله امروز سهام ۱۸ شرکت فرابورسی تغییر کرد
نماد برتر- زمان سفارش گیری و معامله امروز سهام ۱۸ شرکت فرابورسی تغییر کرد و این گروه از ساعت ۱۴:۰۵ آماده داد و ستد هستند .
نخستین بیمارستان دامپزشکی استان مرکزی در ساوه افتتاح شد
نماد برتر- به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهرماه روز دامپزشکی، نخستین بیمارستان دامپزشکی استان مرکزی در شهرستان ساوه افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
نیاز ۱۰۰ میلیاردی پروژه ای که شر تردد ماشین سنگین را از سر ساوه کم می کند
نماد برتر- مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۲۰ کیلومتر از کنار گذر ساوه به طول ۲۷ کیلومتر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت بهره برداری از آن، تمام حجم ترافیک ماشین سنگین از شهر ساوه خارج خواهد شد که این پروژه نیز جمعا ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد که با توجه به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی نیازمند توجه ویژه است.
دست شهرک‌های کشاورزی دولتی زیر سنگ کم‌آبی
نماد برتر- مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان مرکزی گفت: برای ایجاد شهرک‌های دولتی، مشکل تامین زمین وجود ندارد، اما مشکل اصلی کمبود آب است که ایجاد این شهرک‌ها را با چالش مواجه می کند.
احیای ۱۰۰ معدن تعطیل استان مرکزی هدفگذاری شد
نماد برتر- رییس هیات مدیره خانه معدن استان مرکزی گفت: در سال جاری احیای ۱۰۰ معدن از ۳۶۰ معدن تعطیل استان هدفگذاری شده است.
معاملات مشکوک سه زیرمجموعه "خساپا" ، دو شرکت سیمانی + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز جهش ۵۷ هزار واحدی شاخص، سایپا دیزل، دو زیرمجموعه سایپا، دو شرکت سیمانی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
شوراهای فراموش شده!
نماد برتر- دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات ساوه و زرندیه خلاء ایجاد و فعالیت تشکل های قوی و توانمند کارگری نظیر شورای اسلامی کار را موجب بروز برخی مشکلات کارگر و کارفرمایی در شهرستان ساوه به عنوان قطب بزرگ صنعت کشور دانست.
درخواست مدیرعامل شرکت سیمانی برای اجرا مرحله دوم افزایش قیمت
نماد برتر-مدیرعامل شرکت فرابورسی سیمان ساوه با اشاره یه افزایش جند برابری قیمت مواد اولیه و سایر ملزومات، خواستار اجرای مرحله دوم افزایش قیمت این محصول توسط وزارت صنعت شد.