11:30 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ساوه

معاملات مشکوک "بمپنا"، سه شرکت دارویی ، دو سهم سیمانی + ۹ نماد
نماد برتر- در روز افت ۷۱۹۶ واحدی شاخص، تولید برق عسلویه مپنا، سه شرکت دارویی، دو سهم سیمانی به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
۵۵ شرکت دیگر پیش بینی سود ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند
نماد برتر- ۵۵ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله فولاد مبارکه و ۱۳ شرکت یک صنعت ، پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری را در محدوده ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند.
«وصندوق» ساکت ایستاد
نماد برتر- در دی ماه «وصندوق» هیچ سهمی‌از بازار سهام خریداری نکرد و در مقابل، «کپشیر» و «ساوه» را به مقداری اندک فروخت.
نسبت های مالی مهم "ساوه" افزایشی شد
نماد برتر- شرکت سیمان ساوه در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۷۱درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۱۱۲درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۱۲۲درصدی در سود خالص، افزایش ۴۲ درصدی در دارایی‌ها و افزایش ۱۰۳درصدی در سود انباشته داشته است.
فروش یک ماهه "کساوه" ۱۶۷ درصد افزایش یافت
نماد برتر- مقایسه فروش "کساوه" در آبان ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت ۱۶۷ درصد افزایش یافته است.
مروری تحلیلی و تفسیری "سفانو"
نماد برتر- شرکت سیمان فارس نو در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۴۱ درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۹۲ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۷۴ درصدی در سود خالص و کاهش ۷ درصدی در سود انباشته داشته است.
چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟
نماد برتر- انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.
زمان افزایش سرمایه ۴۲ تا ۲۰۰ درصدی ۸ شرکت + مجمع دو سهم دیگر
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع فوق العاده ۸ شرکت برای افزایش سرمایه ۴۲ تا ۲۰۰ درصدی به همراه مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده دو سهم دیگر اعلام شد.
سود 900 تومانی در انتظار «کپارس»
نماد برتر- «کپارس» که از نظر درآمدی در سال جاری جهش بلندی داشته، از نظر تکنیکال نیز سیگنال مثبت به بازار مخابره می‌کند.
توقف ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی و رفع گره از یک سهم دارای صف فروش
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد ۱۰ شرکت دیکر هم برای یک روز و یک ساعت بسته شد.
شعب فعال و سراسری یک کارگزاری به ۳۳ رسید / برنامه تا پایان سال
نماد برتر- با موافقت و صدور مجوز شرکت بورس، شعب کارگزاری دلیران پارس در ۳ شهرستان دیگر افتتاح شد و تعداد دفاتر فعال کارگزاری به ۳۳ شعبه رسید.
انتشار آخرین فهرست بازارگردان سهام ‌۳۶۸ شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- آخرین فهرست بازارگردان‌های بازار سرمایه برای ۳۶۸ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه حداقل معاملات روزانه و زمان آغاز فعالیت بازارگردانی منتشر شد.
ادامه خریدهای پرحجم سهامداران حقوقی
نماد برتر- سهامداران عمده همچنان به خریدهای خود ادامه دادند و هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه را با انتقال بیش از ۲.۵هزار میلیارد تومان به پرتفوی خود سپری کردند.
روستائیان از خطرات زلزله آگاه شوند/نگران ساوه و زرندیه ایم
نماد برتر- مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی بر لزوم آگاه سازی مردم بویژه روستائیان از ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی در برابر زلزله تاکید کرد و گفت: بسیاری از ساکنین بافت‌های غیرمقاوم و فاقد استحکام لازم از این موضوع بی‌اطلاع هستند که منازل آنان بر روی گسل زلزله قرار دارد و در صورت وقوع زلزله فاجعه انسانی رخ خواهد داد.
هزینه‌کرد 1500 میلیاردی برای اجرای طرح‌های هادی و ایمن‌سازی روستاها در سال 98
نماد برتر- معاون پارلمانی و عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در زمینه تهیه و اجرای طرح های هادی و ایمن سازی روستاها خصوصا در مناطقی که از حادثه سیل 98 آسیب دیدند مجموعا بیش از 1500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.