08:11 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گازرسانی

تعداد روستاهای گازدار کردستان از مرز ۱۳۳۰ مورد گذشت
نماد برتر- مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از رشد ۱۰۰درصدی تعداد روستاهای گازدار نسبت به سال ۱۳۹۲ گزارشی ارائه داد و اظهار کرد: تا پایان هفته دولت امسال تعداد روستاهای گازدار بدون احتساب کوخ های گازدار شده به بیش از یک هزار و ۳۳۰روستا ارتقاء یافته است.
افزایش ۴ برابری مجموع صادرات فرآورده‌های نفتی
نماد برتر- طبق اظهارات مسوولان اکنون ۹۴ درصد جمعیت کل کشور زیر پوشش گازرسانی قرار دارند و مجموع صادرات فرآورده‌های نفتی از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۸ چهار برابر شده است.
نیروگاه شازند امسال بی گاز نمی ماند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: با توجه به نامه استاندار مرکزی و پاسخ ریاست جمهوری، امسال قطع یا محدودیت تامین گاز برای نیروگاه شازند نخواهیم داشت.
گاز در آستانه انفجار!
نماد برتر - اتفاقات اخیر در بازار انرژی دامن‌گیر گاز نیز شده است و طبق گفته کارشناسان، بازار جهانی ۶۰۰ میلیارد دلاری گاز با اشباع عرضه فوق‌العاده بالایی دست و پنجه نرم می‌کند و احتمال کاهش بیشتر قیمت گاز نیز وجود دارد.
سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد دلاری برای ساخت شبکه ملی گاز هند
پایگاه خبری راد: هند که یکی از بزرگترین مصرف‌کنندگان نفت و زغال سنگ در جهان به شمار می‌رود، ۶۰ میلیارد دلار برای ساخت یک شبکه ملی گاز و پایانه‌های واردات تا سال ۲۰۲۴ سرمایه‌گذاری می‌کند.
واحدهای مسکن مهر پردیس دارای سند تک‌برگی شد
پایگاه خبری راد: صبح امروز از سند تک برگی مسکن مهر پردیس رونمایی شد؛ در این مراسم مدیرعامل عمران پردیس با بیان اینکه واگذاری سند مالکیت باعث ارزش افزوده واحدها می شود گفت: منابع حاصل از تهاتر زمین‌های خود را به تکمیل زیرساخت‌های پردیس اختصاص داده ایم و مطمئنا پس از اتمام پروژه های مسکن مهر حتی یک متر زمین هم نخواهیم داشت.
لبخند وزارت نفت به بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: مدتی است که وزارت نفت رویکرد مثبت‌تری نسبت به بخش خصوصی پیدا کرده است؛ تا جایی‌که برنامه‌هایی را نیز برای پر رنگ‌تر شدن بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی تدوین کرده است.
آخرین وضعیت کیفیت بنزین در کشور
پایگاه خبری راد: تا چند سال پیش میزان تولید بنزین یورو در ایران صفر بود، اما اکنون حدود ۹۰ میلیون لیتر از ۱۱۲ میلیون لیتر بنزین تولیدی با بالاترین استانداردهای زیست محیطی تولید می‌شود و آن‌طور که وزیر نفت گفته برنامه‌های متعددی برای افزایش کیفیت بنزین در پالایشگاه‌های اصفهان، تهران و آبادان در نظر گرفته شده است که با اجرای این طرح‌ها، کیفیت مابقی بنزین تولیدی کشور نیز ارتقا می‌یابد، اما اکنون نیز در کلانشهرها بنزین باکیفیت در حال توزیع شدن است.
مردم بهترین قاضی‌اند
پایگاه خبری راد: کیفیت سوخت ایران چند ماهی است که زیر ذره‌بین قرار گرفته و انتقادهای متفاوتی نسبت به آن شنیده می‌شود و این در شرایطی است که بالاترین رکن دولت کیفیت سوخت کشور را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و معتقد است که وزارت نفت در ارتقای کیفیت سوخت و محیط زیست گام‌های بلندی برداشته است.
آخرین آمار جمعیت شهری برخوردار از گاز
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از پیشرفت گازرسانی شهری و روستایی خبرداد و درباره گازرسانی به صنایع گفت: پرونده گازرسانی به بخش‌های صنعتی کشور تا پایان سال ۹۹ بسته می‌شود.
پایان پرونده گازرسانی به زاهدان تا سال ۹۹
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از قرار گرفتن طرح احداث ۸۰۰ کیلومتر خط انتقال گاز در دستور کار این شرکت خبر داد و گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های تقویت فشار گاز روی خطوط نیز از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت است.
یک فرصت طلایی برای ایران
پایگاه خبری راد: عراق که مشتری وفادار گاز ایران است، به‌تازگی به‌دنبال فرصت‌های همکاری بیش‌تر می‌گردد. البته شرکت‌های ایرانی نیز نسبت به این موضوع روی خوش نشان داده‌اند و شواهد حاکی از توسعه همکاری این دو کشور است.
بزرگترین مرکز جمع‌آوری گاز ایران به بهره‌برداری رسید
پایگاه خبری راد: بزرگترین مرکز جمع آوری گاز کشور در سرخس با حضور مدیران شرکت ملی نفت ایران و نفت مناطق مرکزی و نیز مقام‌ها و مسئولان استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.
اختصاص ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به زاهدان
پایگاه خبری راد: مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از اختصاص اعتبار ۵۲۰ میلیارد تومانی برای توسعه و تکمیل شبکه گازرسانی زاهدان تا پایان سال ۹۸ خبر داد.
 وام‌ها ربوی شده‌اند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نشاط عامل رشد و نیاز بشری است بیان کرد: ‌مدرسه باید شاد باشد و برخورد سلبی و عزل مدیر راه حل موضوع نخواهد بود.