01:57 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پوشاک

انتشار ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید + مزایای اوراق گام
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اشاره به انتشار بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در بخش تولید طی سال جاری درباره مزایای اوراق گام توضیحاتی داد.
سهم بخش تولید از اوراق بدهی بسیار پایین است/ ۷ مزیت اوراق گام برای بنگاه‌ها
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال ۹۸ از مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی منتشر شده در بازار سرمایه، تنها در حدود ۲.۵% سهم بخش صنعت ومعدن بوده است که سهم قابل قبولی نیست.
تورم ترکیه در اوج ۱۸ ماهه
نماد برتر- برای نخستین بار در سال جاری نرخ تورم ترکیه از ۱۴ درصد گذشت.
کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟
نماد برتر- اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.
افزایش ظرفیت تولیدات داخلی مواد اولیه ماسک
نماد برتر- مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش ظرفیت تولیدات داخلی مواد اولیه تولید ماسک بهداشتی درمانی در کشور خبر داد.
عملکرد ۸ ماهه "افق" با رشد ۷۲ درصدی و کسب درآمد ۹ هزار میلیاردی
نماد برتر- فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در عملکرد ۸ ماهه، ۹ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد و با رشد ۷۲ درصدی روبرو شد.
کسب و کارهای اینترنتی تعطیل نیستند
نماد برتر- در حالی که براساس مصوبه جدید ستاد ملی کرونا از امروز تمام کسب و کارها به جز مشاغل ضروری تعطیل هستند، اما کسب و کارهای آنلاین می توانند در مدت قرنطینه دوهفته ای کماکان به فعالیت خود ادامه دهند.
افزایش تورم در استرالیا و هند
نماد برتر- نرخ تورم هند به بالاترین سطح شش سال اخیر رسید.
تورم لبنان از 130 درصد گذشت
نماد برتر- نرخ تورم لبنان به بالاترین سطح تاریخ معاصر رسید.
آیا محدودیت ساعتی در کنترل کرونا موثر است؟
نمادبرتر- یک کارشناس امور اصناف معتقد است با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا ساعت مشخصی ندارد و همچنین با توجه به محدود نبودن رفت و آمدها، تعداد بالای کارکنانی که از استان‌های اطراف به تهران رفت و آمد دارند و تجمع آن‌ها در وسایل حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن محدودیت ساعتی برای مشاغل و همچنین فعالیت بدون نظارت دستفروشان و وانت‌ها، این سیاست راه حل درستی نیست و از طرف دیگر دولت در صورت قرنطینه باید برای قشر ضعیف هزینه کند.
از بازار لباس بچه با قیمت های نجومی چه خبر؟
نماد برتر- همه ساله بازار پوشاک در فصل پاییز رونقی دوباره می‌گیرد و این بازار رفت و آمد زیاد خانواده ها برای خرید لباس گرم را شاهد است، اما چند سالی است که این بازار چندان مورد علاقه خانواده ها نیست و قیمت های عجیب و غریبش مو بر تن والدین سیخ می کند، بویژه امسال که این بازار زخمی کرونا نیز هست.
پوشک بچه چند؟
نماد برتر- قیمت پوشک بچه در سطح خرده فروشی ها بین ۸۵ تا ۱۵۰ هزار تومان است، اما در فروشگاه های اینترنتی قیمت ۳۲۰ هزار تومانی نیز برای این محصول درج شده است.
تورم ترکیه روی دور صعودی
نماد برتر- نرخ تورم ترکیه مجددا به محدوده ۱۲ درصد نزدیک شد.
تولیدکنندگان و واردکنندگان تنباکوی معسل در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند
نماد برتر- تولید روزانه نفت لیبی به ۸۰۰ هزار بشکه رسیده و این کشور رساندن تولید به ۱.۳ میلیون بشکه در روز در ابتدای سال ۲۰۲۱ را هدف گرفته است.
بیش از یک میلیون دلار صادرات غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد
نماد برتر- مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۷ ماهه اول سال جاری تعداد ۴۶ فقره اظهارنامه صادراتی به ارزش یک میلیون و ۴۶۷ هزار و ۳۷۴ دلار صادر شده است.