21:17 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تهاتر

«بترانس» و جهش 80 درصدی سود
نماد برتر - «بترانس» در سالی که گذشت توانست مقدار بیشتری در بازارهای صادراتی بفروشد و زمینه برای رشد 80 درصدی سودآوری و درآمدزایی را فراهم کند.
بازار مسکن «حفارس» را از زیان فراری داد
نماد برتر - عملکرد «حفارس» در سال گذشته از نظر عملیاتی بهبود یافت اما؛ افزایش هزینه‌ها مجالی برای کامیابی نداد.
سهامدارن «شستا» می فروشند!
نماد برتر - سود‌های غیرعملیاتی ناشی از فروش‌های بلوکی و عمدتا معاوضه‌ای که تنها سود‌هایی کاغذی و البته غیر قابل تقسیم را در صورت‌های مالی این شرکت‌های سرمایه‌گذاری نمایان می‌کند.
پاسخ به ادعای کارشکنی در سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد یورویی چین در ایران
نماد برتر- رییس برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه به ادعای سفیر اسبق ایران در چین و رئیس گروه دوستی این دو کشور در مورد کارشکنی سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد یورویی ، پاسخ داد.
رشد درآمد «ثالوند» در شش ماه
نماد برتر - مدیر مالی شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند گفت: احتمالا در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان اسفندماه ۹۹، بودجه پیش بینی شده برای کل سال مالی را پوشش خواهیم داد.
اطمینان از پیام وزیر کار درباره تهاتر بدهی سنگین سهم تعلیقی ۷ ماهه
نماد برتر- شرکت پرحاشیه فرابورسی هپکو با تعلیق ۷ ماهه نماد درباره پیام وزیر کار مبنی بر موافقت وزیر اقتصاد با تهاتر بدهی سنگین ، اعلام اطمینان کرد .
خبر خوش وزیر به سهامداران هپکو : دژپسند با تهاتر بدهی سنگین موافقت کرد
نماد برتر- وزیر کار از موافقت وزیر اقتصاد با تهاتر بدهی ۱.۲ هزار میلیارد تومانی هپکو و ابلاغ به سازمان خصوصی سازی برای اجرا خبر داد.
پلاسکو 1400...!
نماد برتر - پلاسکو تا پایان سال آماده بهره برداریست اما اردیبهشت 1400 رونمایی می شود.
دستور وزیر برای تسریع در تهاتر بدهی‌های هپکو و تامین مالی ۷۰ میلیارد تومانی
نماد برتر- نماینده مجلس از دستور وزیر کار برای انجام سریع تهاتر بدهی‌های هپکو با بانک‌ها ، تامین مالی ۷۰ میلیارد تومانی و وعده پرداخت حقوق کارگراران خبر داد.
ویراژ ایران خودرو در بازار فرعی بورس کالا
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از پذیرش چهار محصول ضایعات کارتن، براده آلومینیوم، ضایعات فولادی و براده چدن شرکت ایران خودرو در بازار فرعی بورس کالا خبر داد.
طلب برقی ایران از عراق به اندازه دو ماه / وعده تهاتر بدهی بخش خصوصی
نماد برتر- وزیر نیرو با اعلام اینکه میزان طلب شرکت توانیر ایران از صادرات برق به عراق به اندازه دوماه باقی مانده از تامین برق مشترکان پرمصرف از طریق بورس انرژی خبر داد.
مذاکره با کره جنوبی برای تهاتر ۸.۵ میلیارد دلار بلوکه شده با واکسن کرونا و...
نماد برتر- رئیس اتاق ایران و کره جنوبی از آغاز مذاکره با کره‌ای‌ها برای تهاتر ۸.۵ میلیارد دلار پول بلوکه شده با انواع کالا از جمله واکسن کرونا خبر داد.
نحوه بازپرداخت بدهی ۲ میلیون یورویی فدراسیون فوتبال به شستا
نماد برتر- رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره قراردادی که قرار بود با شستا برای نحوه بازپرداخت بدهی دستمزد ویلموتس منعقد شود، توضیحاتی ارائه کرد.
بدهی ۱.۱۵ هزار میلیاردی هپکو به سه بانک بورسی و دولتی + راهکار تهاتر
نماد برتر- عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به بدهی ۱.۱۵ هزار میلیارد تومانی هپکو به سه بانک بورسی و دولتی از راهکار تهاتر این بدهی بانکی در قالب مجوز موجود در تبصره ۲ قانون بودجه خبر داد.
خبر خوش برای سه بانک بزرگ بورسی با واگذاری سهام سه پالایشگاه و بیمه
نماد برتر- مدیر مالی بانک ملت از تعلق بخش عمده ای از رد دیون دولت بابت پرداخت مطالبات جهت واگذاری سهام سه پالایشگاه و بیمه بورسی به سه بانک ملت، تجارت و صادرات خبر داد.