22:11 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تعطیلی

مبارزه سکه در مقاومت حساس/سکه منتظر رفتار دلار
اگر امروز یک شنبه 31 مرداد 1400 قیمت دلار بتواند خود را بالای مرز ۲۷ هزار تومانی تثبیت کند،‌ تمایل به خرید در بازار سکه بیشتر خواهد شد
متوسط قیمت دلار 25 هزار 723؛ قیمت یورو 30 هزار
متوسط ماهانه قیمت دلار آزاد، سنا و متشکل تغییر کانال داد. خلاف آمار روزانه، آمار ماهانه، عرضه بالای دلار در ماه مرداد را نشان نمی‌دهد، علت این امر شاید روزهای بیشتر تعطیلی بازار متشکل در این ماه بود.
رقابت دوبی و هرات در بازار ارز ایران/پیش بینی قیمت دلار
قیمت دلار در بازار ارز تهران با 4 عامل کاهش روبرو است اما در کنار این 4 عامل نرخ حواله درهم و قیمت دلار در بازار ارز هرات نیز اثر تعیین کننده ای در معاملات امروز دارد.
از دوشنبه تا شنبه هفته بعد تعطیل شد / بورس و بانک ها هم غیرفعال می شوند
با مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا از دوشنبه این هفته تا شنبه آینده ۳۰ مرداد ، تعطیل است و بورس و بانک ها هم غیرفعال می شوند.
دو متغیر حیاتی در بازار دلار/رابطه هرات با قیمت دلار تهران
افزایشی های بازار ارز اعتقاد دارند که با سقوط هرات افغانستان به دست طالبان، کم کم تقاضای های ارزی در کشور همسایه بیشتر خواهد شد.
در انتظار مس ۱۲۰۰۰ دلاری باشیم!
بر اساس این پیش بینی‌ها، میزان تولید مس در سال 2021 از 25 میلیون تن فراتر خواهد رفت و در همین محدوده نیز، تقاضا شکل خواهد گرفت.
یاد گرفتیم هر تهدیدی را به یک فرصت تبدیل کنیم
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست فولاد مبارکه گفت: ما در فولاد مبارکه در شرایط تحریم‌ها یاد گرفتیم هر تهدیدی را به یک فرصت تبدیل کنیم و همین یادگیری باعث شد در پی انتشار این ویروس در چین در اواخر سال ۹۸ قبل از اینکه این بیماری به ایران بیاید، با انجمن جهانی فولاد یک ارتباط دوسویه برقرار سازیم.
گرانی اخیر قمیت خودرو ناشی از قطع مکرر برق است / چالش های قطعه سازان
دبیران دو انجمن قطعه‌سازان و صنایع همگن قطعه سازی و یک فعال صنعت ، گرانی اخیر قمیت خودرو را ناشی از قطع مکرر برق دانسته و درباره چالش های صنعت توضیح دادند .
 شوک کرونا به صدور جواز کسب
شوک کرونا به جواز کسب رسید. آمار منتشرشده توسط «صمت» نشان می‌دهد صدور و تمدید پروانه‌های صنوف در پایتخت ۴۰درصد در میانه بهار ۱۴۰۰ سقوط کرده است.
نکاتی درباره خاموشی‌ برق و اقتصاد صنعت برق
حداقل اقدامی که می‌توان برای کاهش شدت بحران برق انجام داد، اصلاح اقتصاد برق در بخش صنعت و سرمایه‌گذاری در توسعه نیروگاهی از ماحصل آن است تا به اقتصاد کشور (به ویژه با تعطیلی اجباری صنایع) آسیب وارد نشود.
بورس کالا دلیل گرانی سیمان نیست
افزایش قیمت سیمان در بازار ناشی از قطعی برق است. معامله این محصول در بورس کالا تا ۱۲ تیر ماه که هنوز این صنعت با محدودیت مصرف برق مواجه نبود بدون مشکل و تاثیر منفی انجام می گرفت.
قیمت پایه محصولات پتروشیمی تغییر نکرد
با توجه به عدم اعلام قیمت‌های پایه محصولات پتروشیمی در هفته جاری، قیما‌های هفته گذشته مبنا قرار خواهد گرفت.
پیش بینی رفتار قیمت دلار در ابتدای مرداد
به نظر می رسد، با توجه به تعطیلی بازار و بانک ها در روز جاری نوسان خاصی در بازار ارز رخ ندهد و قیمت دلار در دامنه 24 هزار و 600 تا 24 هزار و 800 تومان تغییرات خود را به ثبت رساند. در صورتی که دلار از این دامنه خارج شود، احتمال افزایش نوسان وجود خواهد داشت.
پیش‌بینی قیمت خودرو در نیمه اول مرداد
بازار خودروهای پرطرفدار، روزهای آخرتیرماه 1400 را با رشد یک تا سه میلیون تومانی در بازار به پایان رساند و نوسان دو درصدی را تجربه کردند.
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام "وهامون" مشخص شد / جزییات واگذاری
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری هامون صبا که به دلیل تعطیلات چند روزه انجام نشد ، چهارشنبه ۶ مرداد تعیین شد .