00:07 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک

روزهای روشن پیش روی بازار سرمایه با کمک مجموعه اقدامات سازمان بورس
نماد برتر- مجموعه اقداماتی که در چند ماه گذشته توسط سازمان بورس انجام شد، باعث می شود تا بازار بتواند در معاملات خود به روزهای روشنی دست پیدا کند.
قیمت نفت متأثر از ذخایر نفت خام
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات پرتلاطم روز جمعه افزایش یافت و این در حالی است که قیمت نفت پس از اعلام برنامه کشورها برای آزادسازی نفت خام از ذخایر استراتژیک خود، در مسیر دومین سقوط هفتگی خود باقی ماند.
"سمگا" برای "وگردش" اوراق بدهی منتشر می کند
نماد برتر- شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران از انتشار اوراق بدهی خبر داد.
سودی که دست‌مایه توسعه می‌شود
نماد برتر- در بودجه سال آینده برای سپرده‌گذاری بلند مدت شرکت‌های حقوقی مالیات پیش‌بینی شده، با این اقدام امید است شرکت‌ها ملزم به درگیر کردن سودشان در پروژه‌های تولیدی و توسعه‌ای جدید شوند.
نرخ ۹ ارز ثابت ماند/افزایش نرخ ۷ ارز
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۹ ارز ثابت ماند، همچنین نرخ ۷ ارز افزایش و ۳۰ ارز کاهش یافت.
تمرکز طرح و برنامه‌های دولت و مجلس متناسب با تحقق شعار سال
نماد برتر- دستیابی به پیشرفت کشور همراه با اشتغال و تولید موضوعی است که همه ساله مورد توجه است و امسال بحث دانش بنیان به عنوان یک رویکرد مهم و اساسی به آن افزوده شده تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره‌وری‌ها را داشته و پیشرفت‌های قابل توجهی را در تمام حوزه‌ها حاصل کنیم.
سیاه و سفید تغییر نرخ تسعیر ارز واردات
نماد برتر- تغییر نرخ ارز مبنای محاسبه ارزش گمرکی، از یک طرف باعث افزایش هزینه تولید برخی از صنایع وابسته به مواد اولیه وارداتی می‌شود که می‌تواند موجب افزایش قابل توجه قیمت نهایی آنها شود اما از سوی دیگر تا حدودی سایه شوم قیمت گذاری دستوری را از سر آنها بر می‌دارد.
چشم انداز قیمت طلای جهانی در بهار
نماد برتر- نگرانی‌های رکودی سرمایه‌گذاران را برای کاهش ریسک به بازار دارایی های امن، نظیر طلا، سوق می دهد. از طرف دیگر ادامه رشد تورم می تواند به افزایش قیمت این فلز گرانبها دامن بزند. در این میان اما نقش بانک های مرکزی برای تعدیل احساسات بازار بسیار حیاتی است و آینده قیمت طلا به این فاکتور بستگی دارد.
طرح تسهیلات «انتخاب» در «وزمین» کلید خورد
نماد برتر - یکی از هدف‌های بانک ایران‌زمین در راستای بانکداری باز و مشتری‌مدار، طرح تسهیلاتی «انتخاب» را در معرض دید مشتریان خود قرار داده است.
دیدار نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین
نماد برتر - به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین کارکنان و مدیران ارشد بانک و طبق سنت سال های گذشته، مدیرعامل بانک ایران زمین در ابتدای سال جدید از شعب استان تهران دیدار کرد.
پیشنهاد شرکت بورس تهران برای تغییر دامنه نوسان در سال ۱۴۰۱
نماد برتر-بعد از نوسانات شدید ایجاد شده در بورس طی ٢ سال گذشته، اقدامات زیادی برای بازگشت آرامش به بازار و در راستای ایجاد تغییر در مسیر شاخص بورس در دستور کار مسوولان ارشد بازار سرمایه قرار گرفت؛ این در حالی است که با وجود تصمیمات اتخاذ شده به نفع معاملات بورس اما هیچ یک از آنها نتوانست با تاثیری مثبت بر روند بازار همراه شود و زمینه ساز روزهای خوش در بین سرمایه گذاران بازار سرمایه شود.
صندوق "تثبیت" و "توسعه" و مفقودی به نام "نقدینگی"
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه گفت: بنا بر دلایل واهی که ممکن است آمریکا و طرف غربی اعمال کند، تحریم‌ها مجددا روی کار می‌آید.
نگاهی به چرخه تجاری بازار کامودیتی‌ها در سال جدید
نماد برتر- سال مالی جدید برای بسیاری از شرکت‌های بازار سهام در حالی شروع شده است که بازارهای جهانی در آخرین هفته سه ماهه اول سال هستند و پیش‌بینی‌های جهانی پس از گذشت قریب به سه ماه از تحولات کم سابقه، کم کم سمت‌وسوی خود را پیدا می کنند.
متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت ویرایش دارند
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن که اطلاعات خود را به صورت ناقص در سامانه وارد کرده‌اند مدت زمانی را به منظور ویرایش در نظر خواهیم گرفت که متعاقبا اعلام می‌شود.
کاهش قیمت نفت تداوم یافت
نماد برتر- قیمت نفت در روز دوشنبه بیش از ۸ درصد کاهش یافت، این در حالی است که نگرانی‌ها درباره قرنطینه‌های جدید در چین و تأثیر بالقوه بر تقاضا به کاهش قیمت‌ها انجامیده است.