00:34 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

الکتریکی

پرونده آزادسازی سهام عدالت باز ماند
نماد برتر- فرایند آزادسازی سهام عدالت، سال ۱۳۹۹ بعد از حدود ۱۴ سال صورت گرفت تا مردم مالک سهام خود باشند؛ بر این اساس مشمولان حق انتخاب داشتند تا سهام خود را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم اداره کنند. با این حال شرایطی پیش آمد که تقریبا هیچ کدام از افراد دو گروه مذکور، نتوانستند آنطور که انتظار می رفت مالک سهام خود شوند.
نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی چادرملو افتتاح شد + ویژگی ها
نماد برتر- شرکت چادرملو علاوه بر آغاز عملیات درختکاری طرح کمربند سبز عقدا تا اردکان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان با حضور وزیر صنعت خبر داد‌.
نخستین خودروی سدان برقی در ایران رونمایی شد + امکانات
نماد برتر- نخستین خودروی سدان تمام برقی مجهز به جدیدترین فناوری دنیا با همکاری دو شرکت بی وای دی و سودا رونمایی شد.
دستیابی رکورد جدید تولید ۱۴۰.۶ هزار تن تختال در زیرمجموعه فولاد مبارکه
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد هرمزگان از دستیابی به رکورد جدید تولید ۱۴۰.۶ هزار تن تختال در دی ‌ماه خبر داد و گفت: عبور از تولید ۱.۵ میلیون تن تختال در سال جاری در دستور کار است.
تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر در فولاد مبارکه
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متری برای نخستین بار با هدف تأمین حداکثری محصولات مورد نیاز لوله‌های انتقال نفت و گاز خبر داد.
مدیرعامل تسلا ثروتمندترین فرد جهان شد/ بادهی۱۴۰۰۰ درصدی سهام
نماد برتر- مدیرعامل تسلا به علت جهش ۵۸۰ درصدی قیمت سهام از آغازسال جاری میلادی به رتبه اول ثروتمندان جهان صعود کرد .
لوگوی کیا موتورز عوض شد
نماد برتر- خودروسازی کیا وعده داده است محصولات این شرکت تغییرات زیادی کنند.
عبور «بجهرم» از خطوط سال 1398
نماد برتر- «بجهرم» 9 ماهه سال جاری را شیرین‌تر از کل سال قبل سپری کرده و با راه‌اندازی طرح جدید، به نظر می‌رسد روزهای بهتری در پیش دارد.
بزرگترین قرارداد تولید خودرو برقی در ایران بین کرمان خودرو و مپنا بسته شد
نماد برتر- دو زیرمجموعه گروه اقتصادی کرمان خودرو و مپنا برای مشارکت و همکاری در تولید نخستین خودرو جدید با پلت‌فرم الکتریکی قرار داد بستند.
اهمیت بازرسی و فراوری آهن‌ قراضه در تولید انواع محصولات فولاد مبارکه
نماد برتر- فورمن بازرسی آهن ‌قراضه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه درباره اهمیت بازرسی و فراوری آهن ‌قراضه در تولید انواع محصولات فولادی و ویژگی های محموله ها توضیحاتی ارائه کرد.
جزییاتی از مدیریت آب فولادمبارکه و مهم‌ترین طرح ها /کاهش برداشت از زاینده‌رود
نماد برتر- مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت مدیریت پایدار آب ، مهم‌ترین طرح های توسعه و فعالیت‌ های مربوط به بهینه‌سازی مصرف آب با هدف کاهش برداشت از زاینده‌رود را اعلام کرد .
فروش "بجهرم" افزایشی شد
نماد برتر- مقایسه فروش شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در آذر ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت ۶۹ درصد افزایش یافته است.
دست پر «بترانس» برای سهامداران
نماد برتر- نیمه نخست سال جاری برای «بترانس» با رشد 72 درصدی سودآوری به پایان رسید و چندین طرح و برنامه برای بهبود اوضاع در دست اجرا دارد.
برآورد چادرملو از تامین مالی۵۰ هزار میلیارد تومانی طرح های توسعه
نماد برتر- سرپرست مدیریت مهندسی توسعه و فناوری چادرملو گفت: برای اجرای طرح های توسعه بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است که با اجرای آنها تحول عظیمی ایجاد می شود.
ارزش سهام تسلا ۶ برابر شد / پیش بینی قیمت ۱۴۰۰ دلاری هر سهم
نماد برتر- ارزش سهام تسلا طی ماه جاری میلادی نسبت به ابتدای سال، حدود ۶ برابر شد و انتظار می رود این روند صعودی کماکان ادامه و قیمت هر سهم به ۱۴۰۰ دلار برسد .