12:04 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

الکترود

برآورد چادرملو از تامین مالی۵۰ هزار میلیارد تومانی طرح های توسعه
نماد برتر- سرپرست مدیریت مهندسی توسعه و فناوری چادرملو گفت: برای اجرای طرح های توسعه بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است که با اجرای آنها تحول عظیمی ایجاد می شود.
زمان عرضه اولیه ۱۲ درصدی "بوعلی" و "وکبهمن" قطعی شد + جزئیات
نماد برتر- زمان قطعی بیست و سومین و بیست و چهارمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن در بورس و فرابورس واگذار شود.
"چخزر" کشف قیمت شد / سهمیه بسیار اندک و عدم تغییر رکورد خریداران
نماد برتر- با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۷.۵ درصد سهام چوب خزر کاسپین هر سهم این شرکت ۲۵۰۰ تومان کشف قیمت شد.
حذف مواد زائد و افزایش راندمان برج‌های خنک‌کننده پالایشگاه‌ها با سامانه نانویی بومی
نماد برتر- پتروشیمی مبین با استفاده از سامانه گندزدایی مبتنی بر نانو فناوری یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به حذف مواد زائد از آب برج خنک‌کننده‌ها شد؛ این فناوری موجب افزایش بازدهی برج‌های خنک‌کننده پتروشیمی‌ها می‌شود.
پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی "کاوه"
نماد برتر- هیات مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۵ هزار میلیارد ریالی، معادل ۱۰۰ درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.
برنامه افزایش سرمایه فوق سنگین ۳۲۴۶ درصدی و دو برابری دو شرکت
نماد برتر- دو شرکت بورسی قند ثابت خراسان و فولاد کاوه جنوب کیش برنامه افزایش سرمایه ۳۲۴۶ و ۱۰۰ درصدی از سه محل تجدید ارزیابی، مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته دادند.
"فولاد" در ۶ ماهه ۴۸۳ ریال سود ساخت / برآوردها و سیاست تقسیم سود
نماد برتر- شرکت فولاد مبارکه با انتشار صورت های مالی نیمه اول سال ، ۴۸۳ ریال سود برای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.
معرفی ۱۰۵ سهمی که از ریزش دو ماهه بسیار جانکاه مصون مانده و سود دادند
نماد برتر- طی دو ماه بسیار سخت و جانکاه بازار که شاخص با ریزش ۲۹ درصدی و قیمت ها با سقوط تا ۷۰ درصدی روبرو شدند تنها ۱۰۵ شرکت از ۶۲۳ شرکت بورسی و فرابورسی ، بازدهی مثبت داشتند.
۹ طرح "فولاد" تا سال ۱۴۰۲ تکمیل می شود / بومی سازی ۸۲۰ قطعه
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه و معاون ایمیدرو از بومی سازی ۸۲۰ قطعه و تجهیز استراتژیک در نیمه اول سال و تکمیل ۹ طرح به ارزش ۹۲۱.۵ میلیون یورو و ۱۸.۵ هزار میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۲ خبر دادند.
قطع وابستگی کشور به الکترودهای جوش نانو با همت محققان کشور
نماد برتر- سره الکترود نقطه جوش از قطعات با کاربردهای وسیع در صنعت خودروسازی و تولید لوازم خانگی است که تاکنون کشور به خارج وابستگی داشته است، ولی گروهی از محققان کشور با تولید نانو الکترودهای جوش از خروج ارز جلوگیری کردند.
رشد ۱۶۷ درصدی شاخص کل فرابورس
نماد برتر- معامله‌گران فرابورسی در شهریور ۹۹ دادوستد بیش از ۳۸ میلیارد ورقه بهادار به ارزش ۹۶۰ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال را رقم زدند که از افزایش ۱۵و ۳۵۷ درصدی حجم و ارزش معاملات نسبت به شهریور ۹۸ حکایت دارد.
بازگشت "مداران" به بورس بعد از برنده شدن در مناقصه یکی از بانک ها
نماد برتر- شرکت بورسی داده پردازی ایران در مناقصه فروش، نصب و راه اندازی، آموزش و ضمانت تجهیزات رده بزرگ یکی از بانک ها با مبلغ ۸۹.۶ میلیارد تومان برنده و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز شد.
"وسپهر" با ۹۵۰ تا۱۰۱۰ تومان کشف قیمت شد / اتفاق کم سابقه +عدم ثبت رکورد
نماد برتر- با آغاز فرایند عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و در اتفاقی کم سابقه در ورود شرکت های جدید ، هرسهم آن با دامنه ۹۵۰ تا ۱۰۱۰ تومانی کشف قیمت شد.
پنجمین شرکت SME روی تابلو معاملات رفت
نماد برتر- بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس ایران در هجدهمین روز از شهریورماه ۹۹ شاهد عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت کیا الکترود شرق در تابلو رشد این بازار بود که هر سهم آن ۳۷۴۰ ریال کشف قیمت شد.
 مسیر عرضه اولیه تغییر می‌کند؟
نماد برتر- مدیر عملیات فرابورس ایران در گفت‌وگویی از احتمال تغییر مسیر عرضه اولیه در ماه‌های آینده خبر میدهد. این گفت‌وگو را که پاسخ به انتقادات فعالان بازار سرمایه به عرضه اولیه است، بخوانید.