21:28 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یخچال

همراه اول و فروشگاه‌ رفاه تفاهم نامه امضا کردند
نماد برتر- شرکت همراه اول به منظور هوشمندسازی و پیاده‌سازی نظام توزیع مبتنی بر اینترنت اشیاء با فروشگاه‌های زنجیره‌ ای رفاه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
تسهیل روند صادرات و بازگشت ارزهای صادراتی
نماد برتر- در سی و چهارمین نشست کارگروه توسعه صادرات، بر تسهیل روند صادرات و بازگشت ارزهای صادراتی بخش خصوصی تأکید شد.
فروش خودروی بنزینی از سال ۲۰۳۵ در کالیفرنیا ممنوع می شود
نماد برتر- به نظر می رسد ایالت کالیفرنیای آمریکا که به ایالت طلایی معروف است، در حال سبز شدن است؛ چرا که قرار است خرید و فروش خودروهایی که از سوخت های فسیلی استفاده می کنند از سال ۲۰۳۵ در این ایالت ممنوع شود.
حقوق ماهانه یک کارگر  در کمتر از ۱۰ روز تمام می‌شود/گوشت که هیچ پنیر هم نمی‌توانند بخرند
نماد برتر- عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار با بیان اینکه اختلاف میان هزینه‌های خانوار کارگری و دستمزد کارگران حداقل به پنج میلیون تومان رسیده است، گفت: با حقوق‌های کنونی و دستمزد امسال، یک خانواده کارگری حتی ۱۰ روز از ماه هم نمی‌تواند زندگی کند.
افزایش ۳۴ درصدی هزینه خانوار/ ردپای گرانی تخم مرغ و خودرو
نماد برتر- در حالی هزینه خانوارهای ایرانی در شهریور ماه امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته به طور متوسط بیش از ۳۴ درصد افزایش داشته که در این بین رشد قیمت‌ها در گروه لبنیات و حمل و نقل قابل توجه است؛ جایی که رشد قیمت تخم مرغ و ادامه روند گرانی خودرو خودنمایی می‌کند.
تورم شهریورماه اعلام شد
نماد برتر- نرخ تورم سالانه شهریور ماه با افزایش دو درصدی به ۲۶ درصد رسید.
لزوم حذف تقاضای غیرواقعی با عرضه خودرو در بورس کالا
نماد برتر- مسئول کارگروه خودرو در کمیسیون صنایع و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، عرضه خودرو در بورس کالا را بهترین گزینه دانسته و حذف تقاضای غیر واقعی را در ساماندهی بازار موثر اعلام کردند.
تولید داخلی تلویزیون در سال 99
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که از بین ۲۸ کالای منتخب صنعتی تولید ۱۶ کالا بین ۳ تا حدود ۱۹۰ درصد افزایش داشته و انواع تلویزیون و ماشین لباسشویی در رتبه دوم و سوم بیشترین افزایش تولید قرار دارند.
اثر عرضه خودرو در بورس کالا از زبان نماینده مجلس
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با علام اثر عرضه خودرو در بورس کالا، گفت: بازار خودرو با حذف تقاضای کاذب و مشخص شدن اثر نرخ ارز بر بهای تمام شده ، ساماندهی می‌شود.
تلاش مجلس برای تبدیل خودرو به کالایی مصرفی
نماد برتر- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که در «طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو» از ظرفیت های بورس کالا استفاده خواهد شد.
چرا کارت اعتباری برای خرید لوازم خانگی جواب نداد؟
نماد برتر- سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت سبد لوازم خانگی در طرح ویژه تخصیص سبد لوازم خانگی به اقشار آسیب پذیر را ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار توان عنوان کرد و درباره طرح توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی که در سال‌های اخیر مطرح بود، گفت: شرایطی برای تخصیص کارت اعتباری خرید لوازم خانگی در نظر گرفته شده بود که بسیاری از شهروندان قادر به استفاده از آن نبودند، اما ارائه تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت در شرایط کنونی و افزایش قیمت‌ها، دو سر برد خواهد بود، چراکه هم مردم از آن استفاده می‌کنند و هم چرخ کارخانه ها می چرخد.
"مادیرا" قرارداد ۴۰ میلیاردی برای خرید موبایل و تبلت LG بست
نماد برتر- صنایع ماشین های اداری ایران از انعقاد قرارداد خرید موبایل و تبلت با برند LG با شرکتی خارجی به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان بصورت نقدی خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.
آغاز عملیاتی طرح نوسازی کامیون های فرسوده
نماد برتر- مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری (کامیون) خبر داد و گفت: برای کامیون‌دارانی که بر اساس سن وسیله نقلیه‌شان در اولویت قرار دارند، پیامک ارسال کردیم و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به شرکت‌هایی که امسال با آن‌ها قرارداد امضاء کرده‌ایم، در طرح نوسازی ناوگان ثبت نام کنند.
جهش تولید صنعت بورسی با رشد ۱۲، ۶۱ و ۷۰ درصدی سه محصول
نماد برتر- مدیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی از جهش تولید ۱۲، ۶۱ و ۷۰ درصدی سه محصول شرکت های این صنعت بورسی طی چهار ماه اول سال خبر داد.
دل مردم به بورس خوش باشد اما با گشایش اقتصادی منهدم شد
نماد برتر- نماینده مجلس با اعلام وعده های وزرا ، گفت: دل مردم به بورس خوش باشد اما با طرح گشایش اقتصادی ، منهدم و قیمت ارز، طلا ، خودرو و مسکن هم نجومی شد .