08:04 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
افت ۳۱ درصدی ثروت ترامپ به نزول ۳۰۰ پله‌ای در فهرست میلیاردرها منجر شد

1400/01/19 10:28

نشریه فوربس:

افت ۳۱ درصدی ثروت ترامپ به نزول ۳۰۰ پله‌ای در فهرست میلیاردرها منجر شد

نماد برتر- طبق گزارش جدید نشریه فوربس، ثروت ترامپ با افت ۳۱ درصدی نسبت به زمان حضور در کاخ سفید به ۲.۴ میلیارد دلار رسید و موجب نزول ۳۰۰ پله ای در فهرست میلیاردرهای جهان شد .

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، تازه ترین فهرست نشریه فوربس درباره میلیاردرهای بزرگ جهان نشان می دهد میزان ثروت و دارایی دونالد ترامپ در 4 سال حضور در کاخ سفید حدود یک میلیارد دلار کاهش یافته و موجب نزول 300 پله ای در فهرست میلیاردرهای جهان شده است.


بر اساس این گزارش، ترامپ در این فهرست با 2.4 میلیارد دلار ثروت و دارایی در رتبه 1299 قرار گرفته درحالی که سال گذشته در رتبه 1001 قرار داشته است. ارزش خالص ثروت و دارایی ترامپ در ژانویه 2017 یعنی زمانی که به قدرت رسید به 3.5 میلیارد دلار رسیده بود.


بلومبرگ نیز پیش از این اعلام کرده بود ثروت خالص ترامپ از 3 میلیارد دلار در آغاز دوره ریاست جمهوری به کمتر از 2.3 میلیارد دلار رسیده است. شیوع ویروس کرونا و حمله مرگبار طرفداران به کنگره تاثیر منفی زیادی بر ارزش ثروت و دارایی وی داشته و بخش زیادی از کسب و کار سازمان تجاری و اقتصادی ترامپ از جمله هتل ها و املاک تجاری در بحبوحه شیوع ویروس کرونا آسیب جدی دیده است.