00:27 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
انتقاد نماینده مجلس از صدور مجوز تردد نمایندگان در خطوط ویژه تهران

1399/11/26 09:12

انتقاد نماینده مجلس از صدور مجوز تردد نمایندگان در خطوط ویژه تهران

نماد برتر- عضو شورای فراکسیون نمایندگان ولایی از نامه محرمانه معاونت اجرایی مجلس به نمایندگان برای صدور مجوز تردد در خطوط ویژه تهران خبر داد و از این اقدام انتقاد کرد .

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، احمد علیرضا بیگی ضمن انتقاد از صدور مجوز تردد نمایندگان مجلس از خطوط ویژه گفت: سه شنبه گذشته نامه محرمانه ای از سوی معاونت اجرایی مجلس روی میز نمایندگان گذاشته شد مبنی بر اینکه امکان بهره مندی نمایندگان از مجوز تردد در خطوط ویژه در سطح تهران فراهم شده است. لذا فرمی را تکمیل کنید تا مجوز لازم برای نمایندگان صادر شود.


وی افزود : اصول متعدد قانون اساسی بر استبداد و خودکامگی و رفع تبعیضات ناروا تاکید دارد و همچنین طبق اصل ۲۰ قانون اساسی همه افراد اعم از زن و مرد به صورت یکسان در حمایت قانون قرار دارند.


این نماینده مجلس ادامه داد: فلسفه ایجاد خطوط ویژه برای وسایل نقلیه عمومی جهت افزایش سرعت و سهولت حرکت این وسایل در راستای تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است.


علیرضا بیگی گفت: عبور از خطوط ویژه عبور از حقوق مردم است و فقط خودروهای امداد و نجات پلیس، آتش نشانی و آمبولانس‌ ان هم در مواقع ماموریت اجازه عبور دارند.شخصیت هایی که بر اساس مصوبات شورای امنیت کشور دارای پشتیبانی و حفاظت هستند به بهانه حفاظت و سرعت از خطوط ویژه استفاده کرده و چراغ راهنمایی برای عبور آنها قرمز یا سبز می شود.


وی افزود:  رهبر انقلاب وقتی متوجه شدند چراغ به مدت طولانی برای عبور ایشان سبز نگه داشته شده و مردم در جهت دیگر عبور معطل شده اند دستور تنبیه فرد مسئول را دادند.اگر قرار باشد مسئولان از تحمل ترافیک و تبعات مادی و روانی آن معاف شوند،متوجه مشکلات مردم نمی شوند و دلیل حل نشدن بسیاری از معضلات،تبعیض مسئولان است.