03:39 | دوشنبه 7 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day
بایدن توان لغو همه تحریم‌های ایران را دارد / فشار حداکثری ناکارآمد شده

1399/08/21 09:02

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا:

بایدن توان لغو همه تحریم‌های ایران را دارد / فشار حداکثری ناکارآمد شده

نماد برتر- مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با اعلام اینکه به محض مستقر شدن بایدن در کاخ سفید با وی مخالفت خواهم کرد ، گفت: بایدن توانایی لغو تمام تحریم‌ها علیه ایران را دارد!


به گزارش نماد برتر، جان بولتون درباره اثر تحریم‌ها و سیاست فشار حداکثری ترامپ بر ایران به بی‌بی‌سی فارسی گفت: مقابله با حکومت ایران باید تشدید شود . چون درحقیقت سیاست فشار حداکثری ترامپ هم به علت آنکه چندان شدید نبود، ناکارآمد شده است.



وی افزود: همین که گفته‌اند طی ۷۰ روز آینده هر هفته یک دور تحریم جدید علیه ایران وضع خواهند کرد، نشان می‌دهد تاکنون فشار حداکثری اعمال نشده و هنوز می‌ توان تحریم جدیدی وضع کرد.



مشاور سابق امنیت ملی آمریکا ادامه داد: به هیچ کدام از دو نامزد انتخاباتی رای ندادم اما به محض مستقر شدن بایدن با وی مخالفت خواهم کرد. بایدن در صورت تمایل قادر خواهد بود به محض استقرار در کاخ‌سفید همه تحریم‌ها را لغو کند!



بولتون درباره احتمال نامزدی دوباره ترامپ در انتخابات بعدی ریاست‌جمهوری گفت: آخرین باری که این اتفاق افتاد، بیش از ۲۰۰ سال پیش بود. ترامپ برای این کار باید ابتدا برای نامزدی در حزب جمهوری‌خواه با دیگران بجنگد !