15:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عکاسی

دوربین‌های سونی و نیکون مداربسته و هوشمند می‌شوند
پایگاه خبری راد: شرکت سونی و نیکون با همکاری همدیگر دوربین‌های امنیتی مدار بسته و هوشمند طراحی و تولید خواهند کرد.
 آیفون ۱۰ و جشن رنگ پاشی هندی ها
پایگاه خبری راد: مدیر عامل اپل تصاویری از مراسم رنگ پاشی در هند منتشر کرده است که توسط گوشی هوشمند و جدید آیفون ۱۰ به ثبت رسیده است.
بهترین گوشی‌ها برای عکاسی کدامند؟
پایگاه خبری راد: آیفون ۱۰ ( ایکس) در تازه ترین گزارش ها، رتبه نخست گوشی‌های هوشمند از لحاظ عکاسی و کیفیت دوربین را کسب کرده است.
پرچم‌داران سونی از راه رسیدند
پایگاه خبری راد: سونی در نخستین روز آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون اسپانیا از دو گوشی پرچمدار اکسپریا ایکس زد ۲ و نسخه کامپکت آن رونمایی کرد.
پرچمداران آینده دنیای موبایل
پایگاه خبری راد: آینده بازار گوشی‌های تلفن همراه بدون شک مملو از نوآوری‌ها و اتفاقاتی است که پیش‌بینی آن‌ها در خیلی از موارد تقریبا غیرممکن است.
توصیه‌هایی برای جلوگیری از هک تصاویر موبایل
پایگاه خبری راد: اگر علاقمند به عکاسی با تلفن شخصی خودتان هستید و نمی‌خواهید اطلاعات موقعیتی شما توسط عکس گرفته شده منتشر شود، حتماً گزینه‌های مربوط به GPS Camera را غیرفعال کنید.
تصمیم‌گیری برای دولت سخت شده است/نابرابری‌های فرصت‌ها بیداد می‌کند
پایگاه خبری راد: در یک نشست اقتصادی، فرشاد مومنی گفت: اکنون و در شرایطی که دولت با بحران‌های اقتصادی روبه‌رو است امکان تصمیم‌گیری برایش بسیار دشوار شده، چون عده‌ای از بهره‌مندان هستند که با جلوگیری از ایجاد شفافیت نمی‌خواهند واقعیات آن‌گونه که هست جلوه داده شده و دولت بر مبنای آن تصمیم‌گیری کند. حسین راغفر نیز منشاء فقر را فرصت‌های نابرابر قلمداد کرد.
فریب مشتریان با حراج جمعه سیاه!
پایگاه خبری راد: در حالی که تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی هم‌زمان با فروشگاه‌های آمریکایی و اروپایی حراج جمعه سیاه (بلک فرایدی) راه انداختند، نحوه قیمت‌گذاری‌ها به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد این واحدها حقوق مصرف کنندگان را از طریق تبلیغات اغواکننده و نقض قانون حمایت از مصرف کنندگان‌ ضایع کردند.
نمایشگاه عکس گروهی «دیلی‌ورد» برگزار می‌شود
پایگاه خبری راد: اولین نمایشگاه عکس گروهی اعضای گروه تلگرامی «دیلی ورلد»، 12 آبان ماه 1396 در فرهنگسرای سرو تهران افتتاح خواهد شد.
حمله هکرها به کلینیک جراحی پلاستیک
پایگاه خبری راد: گروهی از هکرها توانستند به کلینیک جراحی پلاستیک و ارائه دهنده خدمات آرایشی و بهداشتی حمله کنند و اطلاعات مشتریان مشهور این مراکز را به سرقت ببرند.
۶ ویژگی بارز برنامه اردکانیان در بخش آب
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه تهران به بررسی برنامه وزیر نیرو پیشنهادی دولت دوازدهم پرداخت و گفت: گرچه موارد متعدد و مفیدی در برنامه آورده شده اما لازم است که در برخی زمینه ها همچون قیمت‌گذاری و توجه به مسائل آب به جزییات بیشتری توجه شود.
قابلیت نورپردازی چهره در آیفون ۸ پلاس و ۱۰
پایگاه خبری راد: یکی از ویژگی‌های جدید عکاسی در دوربین گوشی‌های جدید آیفون ۱۰ و آیفون ۸ پلاس، نورپردازی چهره است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.
صفحه قبل | صفحه بعد