13:51 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عکاسی

توضیحاتی درباره جشنواره‌ عکس معدن
پایگاه خبری راد: دبیر دومین جشنواره‌ی ملی عکس معدن خبر داد که این رویداد نیمه دوم آبان ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
۹۷ درصد مساحت ایران دچار خشکسالی بلندمدت است/ خشکسالی شدید تهران و ۲۰ استان دیگر
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: در بازه ۱۲۰ ماه اخیر منتهی به تیرماه سال جاری، ۹۷ درصد مساحت ایران به خشکسالی انباشته و بلندمدت دچار شده است و همین موضوع وضعیت ذخیره آبی کشور را در مناطق مختلف نشان می‌دهد.
حل مشکل دوربین گوشی‌های گوگل
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که گوگل در حال بررسی و برطرف کردن مشکل دوربین گوشی‌های پیکسل ۲ است که به گفته کاربران، مانع اجرای اپلیکیشن دوربین می‌شود.
امکان سرقت پسورد از طریق دمای انگشتان
پایگاه خبری راد: اخیرا برخی پژوهشگران، نسبت به امکان استخراج اطلاعات کاربران از طریق حرارت باقی‌مانده از انگشتان دست بر صفحه کلید (کیبورد) هشدار دادند.
برنامه گوگل برای اندازه‌گیری اشیاء آمد
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده که اپلیکیشن اندازه گیری خود را که مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده (ARCore) است، برای کاربران منتشر کرده است.
آغاز روزشمار شیائومی تا معرفی نسل جدید تبلت‌ها
پایگاه خبری راد: شیائومی اعلام کرده است که تا پنج روز دیگر تبلت شیائومی می پد ۴ را معرفی خواهد کرد.
خشت کج "پلاسکو"
پایگاه خبری راد: 30 دی 1395، می‌توانست یک آخر هفته آرام مانند روزهای قبلش برای پلاسکو باشد،اما آتش گرفت و بعد از سه ساعت و نیم سوختن، فرو ریخت و جان 22 نفر از جمله 16آتش نشان را گرفت. چندین نفر جان دادند و 560 واحد تجاری از بین رفت و حالا حدود 17ماه از آن روزها می‌گذرد و وعده و وعیدها رنگ باخته است.
مشکلات ارزی برای یک گالری!
پایگاه خبری راد: مدیر گالری مژده از عدم برپایی غرفه عکس هنرمندان ایران در آرت فر گرجستان به جهت نبود هماهنگی در نظام بانکی خبر داد.
خشم مردم ایتالیا از سلفی گرفتن مردی با صحنه حادثه‌ دلخراش
پایگاه خبری راد: سلفی گرفتن مردی با صحنه تصادف یک زن کانادایی با قطار در ایستگاهی در شمال ایتالیا واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.
پولی از کمک‌های مردم به کمیته امداد در خارج از مرزها مصرف نمی‌شود
پایگاه خبری راد: قول داده‌ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک‌های مردم در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده‌ایم و خواهیم ماند.
هفت تاثیر حیاتی جنگل‌ها بر زندگی انسان
پایگاه خبری راد: جنگل از دید عموم مردم فضایی با نشاط برای گردشگری و از نظر بسیاری از ساکنان درون و حاشیه آن جنگل محلی برای کسب درآمد و امرار معاش است، اما ارزش‌های علمی، اقتصادی و گردشگری تنها بخشی از کارکردهای مهم جنگل است. کشورهای توسعه یافته بر اساس تجارب‌شان به اهمیت آن پی برده‌اند و همواره به دنبال بهبود کمی و کیفی آن هستند.
"فیسبوک" و "رِد" دوربین ضبط تصاویر واقعیت مجازی می‌سازند
پایگاه خبری راد: شرکت‌های "فیسبوک" و "رد" در حال همکاری برای ساخت یک دوربین هستند که تصاویر را به شکل واقعیت مجازی 3بعدی ضبط کند.
کدام دوربین را خریداری کنیم
پایگاه خبری راد: از زمانی که گوشی های موبایل حرفه ای با دوربین های مجهز به بازار آمد، دوربین های عکاسی، مخاطب عمومی خود را از دست داد.
ایران گردی با مدیران خودرویی ها
پایگاه خبری راد: «مدیران خودرو» برای شبیه سازی به یک سفر خانواده ایرانی با محصولات خود و آشنایی با فرهنگ ایرانگردی اقدام به برنامه ریزی و برگزاری این تور کرد.
نخستین مسابقه عکاسی امدادی کرمان موتور
پایگاه خبری راد: نخستین فراخوان مسابقه عکاسی از سوی شرکت کرمان موتور اعلام شد.