11:53 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شکستن

اشتباه نکنید! این قیمت‌ها به تومان است
نماد برتر- اگر یک میلیارد داشتید با آن چه می‌کردید؟ شاید به خرید یک خانه کوچک در فلان منطقه‌ یا خرید زمینی در حاشیه شهر فکر کنید و شاید داشتن یک میلیارد با وجود درآمدهای پایین و تورم بالایِ این روزها رویایی دست‌نیافتنی باشد و اصلا به داشتن آن فکر هم نکنید.
یکپارچه سازی چت اینستاگرام و مسنجر کلید خورد
نماد برتر- فیس بوک اعلام کرد برخی از کاربران اکنون می توانند پیامهایی را بین مسنجر و اینستاگرام ارسال کنند که نخستین گام در یکپارچه سازی کامل سه سرویس رسانه اجتماعی جداگانه این شرکت است.
تیک تاک از فیس بوک کمک خواست
نماد برتر- تیک تاک از رقیب شبکه اجتماعی آمریکایی خود فیس بوک برای چالشهای حقوقی علیه برنامه دونالد ترامپ برای ممنوعیت این اپلیکیشن ویدیویی چینی در آمریکا درخواست پشتیبانی کرد.
از صعود طلا به بالای ۲۰۰۰ دلار خبری نیست
نماد برتر- جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد اگرچه اکثر تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به روند قیمت طلا در هفته جاری خوش بین بودند اما در فقدان عوامل مثبت جدید، این فلز ارزشمند در پایین مرز ۲۰۰۰ دلار خواهد ماند.
درآمد شرکت‌های دانش بنیان ۶۰۰ برابر شده است
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: در شرایط تحریم و شرایط سخت، ما مسیر علم و دانش و پیشرفت علمی را فراموش نکردیم و به بهترین شکل انجام دادیم، در نوآوری اگر جایگاه ۱۲۲ بوده امروز جایگاه ما ۶۵ است این نشان می‌دهد که ما در نوآوری چه حرکت خوبی در طول هفت سال گذشته انجام دادیم.
برنامه افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی "افق" از دو محل و پیش بینی رکورد افتتاح شعب
نماد برتر- مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از برنامه افزایش سرمایه یک تا دو مرحله ای ۲۳۳ درصدی از دو محل و شکستن رکورد پیش بینی شده در بودجه در افتتاح شعب طی سال جاری خبر داد.
افزایش اندک قیمت طلا در بازار جهانی
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه در پی انتشار آمار اقتصادی نامطلوب آمریکا که انتظارات برای پایین مدت نرخهای بهره به مدت طولانی را تقویت کرد، اندکی افزایش یافت.
بزرگترین ریسک‌های تهدیدکننده طلا در هفته جاری
نماد برتر- تحلیلگران بازار جهانی طلا قوت گرفتن مجدد روند صعودی ارزش دلار آمریکا را اصلی ترین ریسک متوجه قیمت این فلز ارزشمند در معاملات هفته جاری عنوان کردند.
فروش سهام در موقعیت فعلی توجیه منطقی ندارد
نماد برتر- پیش بینی شاخص های بازار سهام به دلیل تاثیرگذاری متغیرهای متنوع بر روند آن کاملاً مبتنی بر پیش بینی روند آن متغیرها است؛ لذا، اتفاق نظر در خصوص روند آتی شاخص سهام در میان تحلیل گران وجود ندارد.
چگونه پسورد قوی برای هر سایت بسازیم؟
نماد برتر- ایجاد یک پسورد قوی ساده تر از آنچه هست، به نظر می رسد.
نفت مناطق مرکزی ۹۰ میلیارد مترمکعب گاز تولید کرد
نماد برتر- مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیرماه امسال، ۸۹ میلیارد و ۸۷۶ میلیون مترمکعب گاز و ۵۵ میلیون و ۸۶۵ هزار بشکه نفت در این شرکت تولید شده است.
نفت در شکستن سقف قیمت ناکام ماند
نماد برتر- بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر پیش بینی های بدبینانه از دورنمای تقاضای جهانی برای نفت کاهش داشت اما در پی افت عرضه آمریکا به رشد هفتگی دست یافت.
ماراتون طلا برای شکستن قیمت بالاتر ادامه دارد
نماد برتر- برخی از تحلیلگران بازار جهانی بر این باورند که قیمت طلا عقب نشینی کند یا نه، طلا همچنان به ثبت رکوردهای جدید ادامه می دهد و به سوی مرز ۲۱۰۰ دلار و بالاتر از آن در حرکت است.
احتمال افزایش دوباره قیمت طلا
نماد برتر- بازار طلا در محدوده ۱۸۰۰ دلار در حال تحکیم قیمت است و اگرچه از میزان خوش بینی به روند صعودی طلا کاسته شده اما طبق نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، تحلیلگران بازار و سرمایه گذاران همچنان روند افزایشی را برای این فلز ارزشمند در هفته جاری پیش بینی می کنند.
احتمال افزایش دوباره قیمت طلا
نماد برتر- بازار طلا در محدوده ۱۸۰۰ دلار در حال تحکیم قیمت است و اگرچه از میزان خوش بینی به روند صعودی طلا کاسته شده اما طبق نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، تحلیلگران بازار و سرمایه گذاران همچنان روند افزایشی را برای این فلز ارزشمند در هفته جاری پیش بینی می کنند.