23:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفظ اشتغال

بانکداری سنتی دیگر جوابگوی مردم نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به تحقق ۵۰ درصد از تکالیف این بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی گفت که بانک‌داری سنتی دیگر پاسخ‌گوی نیاز مردم نیست.
کفش ایرانی، رتبه دوازدهم تولید کفش در دنیا
پایگاه خبری راد: عضو هیأت‌مدیره جامعه صنعت کفش ایران با اشاره به رتبه دوازدهم ایران در تولید کفش در جهان اعلام کرد که تولیدکنندگان برای تأمین بازار عید آماده هستند.
تازه‌ترین رقم هزینه ماهانه معیشت کارگران اعلام شد
پایگاه خبری راد: دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ضمن اعلام تازه‌ترین رقم هزینه سبد معیشت ماهانه کارگران، پیش‌بینی اعمال مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی برای کارفرمایان و کاهش هزینه‌های درمان و مسکن کارگران را خواستار شد.
پرداخت تسهیلات تحول اساسی در قطعه‌سازی ایجاد می‌کند
پایگاه خبری راد: در پی اعلام خبر ارائه تسهیلات ۱۱ هزار میلیارد تومانی به قطعه‌سازان برای حفظ اشتغال در این صنعت، یک عضو انجمن قطعه‌سازان تهران گفت: امیدواریم وعده داده شده تحقق یابد چرا که مشکل اصلی این صنعت کمبود منابع مالی است و پرداخت این تسهیلات تحولات اساسی ایجاد خواهد کرد.
واحدهای تولیدی چقدر تسهیلات دارند؟
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی را تامین نقدینگی و تبادل ارز عنوان کرد.
وقتی شعاع یک دایره فرضی دامن صنعت را می‌گیرد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که امروز دامن سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی در این استان را گرفته، بحث شعاع 120 کیلومتری شهرک صنعتی اشتهارد است.
 مجلس در همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مساعدت کند
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری استان قزوین حفظ اشتغال موجود را یکی از سیاستهای وزارت کار برشمرد و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را نیازمند مساعدت مجلس و سایر نهادها در تامین بودجه آن دانست.
 خطر افزایش تعدیل نیرو تا پایان سال97!
پایگاه خبری راد: دبیر اجرایی خانه کارگر سمنان نسبت به خطر افزایش تعدیل نیرو در برخی واحدهای تولیدی و کارگری این استان هشدار داد.
صنعت موتورسیکلت بر سر دوراهی ماندن یا ...!
پایگاه خبری راد: در یکی دو سال اخیر با هدف ارتقاء و به روز رسانی تولید، صنعت موتورسیکلت ملزم به اجرای قوانین و تغییراتی در چرخه تولید شد که عمدتا به دلیل نبود زیرساخت های لازم وجود چنین مصوباتی موجب خروج بسیاری از واحدها از این صنعت شده است.
 ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در دولت تصویب شد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت گفت: تا پایان سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۸ بودجه در اختیار داریم و این منابع در سال ۱۳۹۸ هم با موافقت رییس‌جمهوری عینا آمده است.
 موضوع جلسه سیزدهم آذر ماه شورای عالی کار، ترمیم دستمزد کارگران است!
پایگاه خبری راد: 278 امین جلسه شورای عالی کار فردا سه شنبه با حضور وزیر کار و نمایندگان کارگران و کارفرمایان با بررسی موضوع انطباق حداقل معیشت و دستمزد کارگران برگزار می‌شود.
 انحصار بازار پوشاک ایران توسط چین و ترکیه!
پایگاه خبری راد: تولیدکنندگان داخلی باید انحصار بازار پوشاک را به دست بگیرند.
ضرورت حرکت به سوی اقتصاد با ثبات / معیشت مردم دغدغه من است
پایگاه خبری راد: در شرایط کنونی راهبرد «اصلاحات اقتصادی با رویکرد رشد اقتصادی پویا، ‌پایدار و اشتغال­زا» ضرورتی اجتناب ناپذیر است. این شرایط ایجاب می‌کند که سیاست­های اقتصادی در یک فرایند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی وصاحب نظران مستقل و مجرب، درجهت ایجاد تعادل در بازارهای مختلف و همچنین تعامل سازنده با اقتصاد جهانی و تحکیم بنیان­های اقتصاد صورت پذیرد.
دولت پرداخت دیون واحدهای تولیدی را به تعویق بیندازد
پایگاه خبری راد: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از دولت درخواست کرد تا با به تعویق انداختن دیون واحدهای تولیدی، زمان لازم را برای پرداخت مطالبات این واحدها فراهم کند.
تصویب برداشت ۲۰۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی
پایگاه خبری راد: معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد: اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریالی دیگر توسط شورای عالی سه قوه برای برداشت از صندوق توسعه ملی تصویب شده است که می‌توان از آن برای حفظ اشتغال موجود، احیای بافت فرسوده، تقویت بخش گردشگری در استان‌ها استفاده کرد که این پول هم‌اینک موجود است و ربطی به خزانه، مالیات و تحریم ندارد.