11:53 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عکاسی

مشکل جدید صاحبان گوشی‌های گوگل دردسرساز شد
پایگاه خبری راد: برخی از دارندگان و صاحبان گوشی‌های پیکسل ۳ گوگل در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که تصاویر گرفته شده توسط دوربین این گوشی ذخیره نمی‌شود.
مرورگرهای اینترنتی به کدام اطلاعات شما دسترسی دارند؟
پایگاه خبری راد: مرورگرهای اینترنتی برخلاف تصور عموم مردم، اطلاعات گسترده‌ای از کاربران و دستگاه‌های الکترونیکی آن‌ها جمع‌آوری می‌کنند.
مونوپادها را دور بریزید!+تصاویر
پایگاه خبری راد: شرکتی به نام "اوپی"(OPPY) یک دوربین دوگانه منعطف تولید کرده است که نیاز به مونوپاد و دیگر تجهیزات عکسبرداری را رفع کرده است و قابلیت تصویربرداری با کیفیت 4K را دارد.
مرگ ۲۵۹ نفر با این سِلفی‌های آدم‌کُش!
پایگاه خبری راد: آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های موبایل به خاطر گرفتن عکس های سلفی در سال‌های اخیر جان خود را از دست داده‌اند.
دلالی ارز از کف پیاده رو تا پیشخوان صرافی‌های شیراز
پایگاه خبری راد: پنجمین روز از هفته دوم مهرماه، تب و تاب بازار ارز در شیراز، اندکی کاسته شده و تعادلی بین عرضه و تقاضا دیده می شود اما نرخ دلار با نوسانی 6 هزار تومانی، از کف پیاده رو تا پیشخوان صرافی‌ها روبرو است.
تمرکز گوشی جدید لنوو برروی عکاسی است؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد به زودی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند که به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.
نماهای غیر یزدی خراب می‌شوند!
پایگاه خبری راد: شهرداری یزد در چند روز اخیر با اطلاع‌رسانی گسترده، ضرورت استفاده نکردن از نماهای ممنوعه ساختمانی که منجر به صدور رأی تخریب در کمیسیون ماده 100 می‌شوند را به شهروندان متذکر شده است.
چگونه می‌توان مشارکت فرهنگی را در دانشگاه‌ها افزایش داد؟
پایگاه خبری راد: پژوهش‌های متعددی نشان داده که مشارکت ایرانیان در امور فرهنگی در سطح پایینی قرار دارد. تغییرات فرهنگی در دانشگاه ممکن است بر فرهنگ عمومی جامعه نیز تاثیر بگذارد، به همین خاطر پژوهشگران عواملی را که باعث افزایش مشارکت فرهنگی در دانشگاه می‌شود را مورد بررسی قرار دادند.
ارائه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور/برپایی "رویداد کارآفرینی هوشمندسازی بنادر"
پایگاه خبری راد: چهارمین دوره جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اول تا سوم آبان‌ماه امسال در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
اولین سوگواره دانشگاهیان ایران برگزار می‌شود/آخرین مهلت ارسال آثار
پایگاه خبری راد: اولین سوگواره فرهنگی هنری دانشگاهیان ایران "فائزین" به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی ذیربط برگزار می‌شود.
خطر گسترش کانون گرد و غبار در حاشیه دریاچه ارومیه + فیلم
پایگاه خبری راد: طرح‌ تثبیت کانون‌های گرد و غبار در حاشیه دریاچه ارومیه و طرح تصفیه فاضلاب‌های شهری و انتقال پساب آن به دریاچه ارومیه، از آن دست پروژه‌هایی است که از ابتدای شروع کار ستاد احیای دریاچه ارومیه در اولویت قرار گرفته و گرچه تاکنون در اجرای این برنامه‌های مصوب، موفقیت‌هایی حاصل شده، اما هنوز ستاد به دلیل نبود اعتبارات کافی نتوانسته است به وعده‌های خود به‌طور کامل عمل کند.
یک عروسی چقدر آب می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: «شما شایسته بهترین هستید»؛ «با ما در بهترین شب زندگی‌تان بدرخشید»؛ «بهترین شب زندگیتان را با ما تجربه کنید»؛ «پکیج وی‌آی‌پی عروس با بهترین خدمات» و ... این‌ها شعارهای تبلیغاتی این روزهای سالن‌های زیبایی و تشریفات عروسی هستند که حالا خیلی درآمد خوبی دارند و روز به روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود؛ خدمات‌دهنده‌هایی که پکیج‌های متنوعی به مشتریانشان ارائه می‌دهند و مبالغ میلیونی دریافت می‌کنند.
زنان و دختران نخستین قربانیان حاشیه‌نشینی
پایگاه خبری راد: یک جامعه شناس با تحلیلی از پدیده حاشیه‌نشینی گفت: عواملی چون محدودیت کار و اشتغال، فقر بهداشت و نیاز به مسکن که به دلیل نداشتن آمادگی شهرهای کشور جهت تامین نیازهای فوق، زمینه برای محرومیت مضاعف همراه با ناکامی‌ها و سرخوردگی‌ها فراهم می‌شود که در پی آن شرایط برای شکل‌گیری اولیه آسیب‌های اجتماعی و روانی فراهم خواهد شد.
پیشنهادهایی برای گالری گردی
پایگاه خبری راد: تعطیلات آخر هفته که معمولا با بازگشایی نمایشگاه‌های هنری همراه است، فرصت خوبی را برای هنردوستان فراهم می‌کند تا بخشی از وقت خود را به بازدید از گالری‌ها و موزه‌ها اختصاص بدهند. در این مطلب پیشنهادهایی برای گالری‌گردی در این ایام مطرح شده است.
ریزش سه میلیون نفری کاربران اسنپ چت
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان و شبکه اجتماعی اسنپ چت، ۳ میلیون کاربر فعالش را از دست داده است.