23:41 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وضعیت کارگران

صدای کارگران شنیده نشد...
پایگاه خبری راد: سال ۱۳۹۶ در حالی به پایان رسید که به‌گفته بسیاری از مقامات کارگری و فعالان حوزه کار، سال سخت و دشواری به لحاظ معیشتی و اقتصادی برای کارگران بود و رویدادهای تلخی به وقوع پیوست که کام کارگران را تلخ کرد.
مزد منصفانه و امنیت شغلی خواسته اصلی کارگران
پایگاه خبری راد: رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران مزد منصفانه و حفظ امنیت شغلی را دو خواسته مهم جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: باید برای کارگران مزد منصفانه تعیین کنیم تا هم قدرت خرید به آن‌ها برگردد و هم خانوارهای کارگری با کرامت زندگی کنند.
گره مشکلات کارفرمایان با مزد کارگران باز نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار معتقد است تا وقتی تفکر کارفرمایان درباره تعریف حداقل‌های زندگی کارگران اصلاح نشود، دستمزد کارگران واقعی نمی‌شود و جای خالی پیمانهای دسته جمعی در کشور همچنان احساس خواهد شد.
قرارداد یک میلیون یورویی شرکت ایرانی با برند معروف ترکیه‌ای
پایگاه خبری راد: اهم خبرهای هفته جاری به تصویب آیین‌نامه اجرایی برنامه اشتغال فراگیر،انعقاد قرارداد یک میلیون یورویی شرکت ایرانی با یک برند ترکیه‌ای، ایجاد بیش از ۳۰۰۰ فرصت شغلی در بخش تعاون و افزایش تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص داشت.
مجوز خرید وزارت راه از هپکو صادر شد/صدای کارگر شنیده شود
پایگاه خبری راد- وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: صبح امروز هیات دولت مجوز خرید وزارت راه از هپکو را صادر کرد.
وزیر تعاون خبر داد: تعیین سرپرست برای آذراب
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای آذراب سرپرست تعیین شده و با تشکیل مجمع عمومی در ۱۵ مهرماه مدیرعامل مشخص خواهد شد.
بررسی اعتراضات کارگران در مجلس/صدور رأی هیئت تشخیص در پرونده کارگران کیسون
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر اینکه «تمامی اعتراضات کارگران به صورت روزمره در این فراکسیون و کارگروه روابط کار کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود» گفت که یکی از این موارد مربوط به اعتراضات کارگران شرکت کیسون در تهران است که پرونده آنها در هیئت حل اختلاف اداره کار در حال بررسی است.
صفحه قبل | صفحه بعد