07:24 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نشست هم اندیشی

اقتصاد ترکیه در حال بازگشت به ثبات است
پایگاه خبری راد: وزیر دارایی ترکیه گفت نظم بودجه‌ای این کشور بدون مصالحه اعمال خواهد شد.
کشور در جمع‌آوری پسماند با مشکل روبروست
پایگاه خبری راد: بطور متوسط در کشور تولید زباله توسط هر فرد روزانه ۷۰۰ گرم است در صورتی که در دنیا این میزان ۳۰۰ گرم است .
راه‌اندازی خط پروازی یزد-عراق ویژه زائران اربعین
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر آسان سازی سفر و ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و پیگیری سازمان حج و زیارت برای جذب همکاری‌های موثر در راه‌اندازی خط پروازی یزد-عراق ویژه زائران اربعین را خواستار شد .
واردات فوری پوشک برای تنظیم بازار
پایگاه خبری راد: ستاد تنظیم بازار در آخرین نشست خود به منظور تنظیم بازار محصولات سلولزی و بهداشتی تصویب کرد که ارز تخصیصی برای واردات مواد اولیه کاغذ و روزنامه با قیمت ۴۲۰۰ تومان و مواد اولیه مورد نیاز در صنایع سلولزی و بهداشتی با ارز بازار ثانویه تامین شود. همچنین پوشک آماده با قید فوریت از محل واردات برندهای معتبر در دسترس تامین خواهد شد.
باید مردم را در جریان اقدامات قرار دهیم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت گفت: در شرایط کنونی باید این نکته را مد نظر قرار داد که چگونه با مردم رفتار کنیم، آنان را در جریان اقدامات قرار دهیم و حمایتشان را کسب کنیم که در این زمینه اهمیت توجه به منابع انسانی و تجلی کرامت انسانی می‌تواند موثر باشد.
چرا بانک‌ مرکزی لیست کامل را اعلام نمی‌کند؟
پایگاه خبری راد: انتشار لیست دریافت‌کنندگان ارز رسمی برای واردات کالا در حالی با جای خالی تعداد زیادی از واردکنندگان واکنش‌هایی از سوی دو دستگاه ذیربط همراه بود که اکنون این سوال مطرح است که اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست کامل را در اختیار بانک مرکزی قرار داده است، چرا این بانک اسامی را سانسور شده و به طور محدود منتشر کرده است؟
کسانی که فقط به جیب خود فکر می کنند؛ خائن هستند
پایگاه خبری راد: باید با اتخاذ برنامه‌های هوشمند، عاقلانه و پیگیر در برابر راهبرد و هدف آنها که نابودی ایران است با جدیت پای کار بایستیم و با مقاومت دشمن را ذلیل کنیم .
نبود ارتباط منطقی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و بازار کار
پایگاه خبری راد: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط منطقی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و بازار کار در کشور وجود ندارد.
تحول نظام مالیاتی با اجرای طرح جامع مالیاتی شتاب گرفته است
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی گفت: تحول نظام مالیاتی با اجرای طرح جامع مالیاتی شتاب بیشتری گرفته است.
تبعات مالی و اقتصادی ارز رمزها بررسی می‌شود
پایگاه خبری راد: نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن رمز ایران با موضوع رمز ارزها، امنیت و آینده کسب و کار، برگزار می‌شود.
تشکیل فوری کارگروه مشترک برای حل مسایل اصحاب فرهنگ و هنر در حوزه وزارت اقتصاد
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در جلسه مشترک با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب هنر، بر تشکیل فوری کارگروهی مشترک با حضور نمایندگان اصحاب فرهنگ و هنر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت اقتصاد برای رفع مسایل و مشکلات آن حوزه تاکید کرد.
طرح کارورزی برای اشتغالزایی نیازی به سرمایه‌ ندارد
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر و مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای طرح کارورزی نیازی به سرمایه‌گذاری به منظور اشتغالزایی ندارد و تنها فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به عنوان نیرو را جذب خواهد کرد.
تاسیس سه مزرعه جامع تولید نهال
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سه مزرعه جامع تولید نهال در ایران تاسیس شده است.
آذری جهرمی: پرتاب ماهواره دوستی منتظر مساعدت مجموعه پرتاب کننده است
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پرداخت هزینه های مرتبط با پرتاب ماهواره دوستی اشاره کرد و گفت: پرتاب این ماهواره منتظر اقدام و مساعدت مجموعه پرتاب کننده است.
صفحه قبل | صفحه بعد