12:57 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مرز مهران

فعالیت 5000 نیروی پلیس برای کنترل امنیت جاده‌ها در طرح ویژه اربعین
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از حضور ۱۴۴تیم پلیس با بیش از ۵۰۰۰ هزار نیرو در طرح ویژه اربعین برای کنترل امنیت جاده‌ها خبر داد.
چرا مراکز تحویل ارز در نجف شلوغ است؟
پایگاه خبری راد: آخرین عکس ها و فیلم های ارسالی از وضعیت تحویل ارز در شهر نجف حاکی از حضور جمعیت زیاد زائران در این شهر است. البته طبق اعلام بانک ملی ایران، دو مرکز تحویل ارز در این شهر با تمام قوا در حال کار هستند و اوضاع تحویل ارز تحت کنترل است.
پلیس با همه توان برای برقراری نظم و امنیت زائران تلاش می کند
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی از وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در مرزها خبر داد.
کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی/ بارش باران و وزش باد در مرزها
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی از وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در مرزها خبر داد.
واکنش بانک ملی به یک گزارش
پایگاه خبری راد: بانک ملی در واکنش به یکی از گزارش‌های امروز ایسنا در مورد حواشی به وجود آمده برای تامین ارز زائران اربعین ضمن تشریح اقدامات انجام شده اعلام کرد در صورتی که زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) به هر علت موفق به دریافت ارز خود نشوند، پول واریزی آنها جهت خرید ارز اربعین عودت داده خواهد شد.
خروج بیش از ۷۰۰ هزار زائر از ۳ مرز / ناامنی گزارش نشده است
پایگاه خبری راد: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تا شب گذشته بیش از ۷۰۰ هزار زائر از مرزهای سه گانه کشور عبور کرده‌اند.
نصب بالن‌های اینترنتی در مناطق مرزی در ایام اربعین/تامین ارتباطات ماهواره‌ای برای هلال‌احمر
پایگاه خبری راد: رییس سازمان فضایی ایران از نصب بالن‌های اینترنتی در مرزهای "شلمچه"، "چزابه" و "مهران" خبر داد و گفت: علاوه بر آن به منظور ایجاد ارتباطات پایدار، خدمات ماهواره‌ای برای نیروهای امدادی هلال احمر ایجاد خواهد شد.
نرخ جدید پارکینگ ها در مرز اعلام شد
پایگاه خبری راد: نرخ خدمات پایانه برکت و پارکینگ اربعین در مرز مهران برای زائران مشخص شد.
اربعین امسال حساسیت ویژه‌ای دارد/ تعامل مرزبانان ایران و عراق برای هر دو کشور امنیت‌آفرین است
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وقایع تروریستی سال گذشته و اخیر، مراسم اربعین امسال را دارای حساسیت ویژه دانست و گفت: همواره باید آمادگی برخورد با هر حادثه‌ای را داشته باشیم.
قیمت بلیت قطارهای اربعین نهایی شد/ آغاز فروش از ۲۳مهر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد که از ساعت ۱۰ صبح فردا (دوشنبه) فروش بلیت قطارهای اربعین آغاز خواهد شد.
جزئیات نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافربری با بیان اینکه در مراسم اربعین امسال نیز مانند سال‌ قبل افزایش قیمت بلیت اتوبوس اجرایی نشده، گفت: نرخ بلیت اتوبوس‌ها بسته به نوع‌شان برای مراسم اربعین امسال از ۴۶ هزار تومان تا ۷۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
جزییات قیمت گذاری بلیت اتوبوس های اربعین
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری جزییات برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای جابجایی مسافران و زائران اربعین را تشریح کرد.
آغاز طرح 21 روزه امداد و نجات اربعین از 21 مهر ماه
پایگاه خبری راد: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در جلسه کمیته امداد و نجات ستاد اربعین که با حضور نمایندگان مختلف دستگاه‌های متولی در ارائه خدمات به زائران در اربعین برگزار شد، از آغاز رسمی عملیات درمان و امداد و نجات از 26 مهرماه در داخل کشور و عراق خبر داد.
پیش‌بینی سفر بیش از 2 میلیون زائر به عراق در اربعین
پایگاه خبری راد: فرمانده ناجا از پیش بینی سفر بیش از دو میلیون زائر از مرزهای مختلف کشور در ایام اربعین به عراق خبر داد.
خروج 69درصدی مسافران از مرزهای کشور
پایگاه خبری راد، به گفته مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری، 69 درصد مسافران از مرزهای کشور خارج شده اند و مرزهای مهران، بازرگان، رازی، شلمچه و بیله سوار به ترتیب محل خروج مسافران بوده است.