15:42 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس

اعلام آمادگی کمیسیون انرژی برای بررسی طرح «گشایش اقتصادی»
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی این کمیسیون برای بررسی کارشناسی کلیات طرح گشایش اقتصادی خبر داد.
 تاکنون بیشتر از پیش‌بینی‌ها نفت فروخته‌ایم
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که «ایران تا اردیبهشت نفت را بیشتر از پیش بینی ها در بودجه فروخته است» گفت: دشمن در شرایط فعلی به دنبال بستن همه راه‌هاست که قطعاً با اتحاد و همدلی ما در داخل کشور ناکام خواهد ماند.
استفاده از کارت سوخت به معنی سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت سوخت نیست
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «تاکنون تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت سوخت یا سهیمه بندی از سوی مجلس یا دولت اتخاذ نشده است»، گفت: استفاده از کارت سوخت به منزله دو نرخی شدن یا سهمیه بندی بنزین نیست بلکه قصد مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت است.
هر وقت اراده کنیم نفت خود را خواهیم فروخت
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که سیاست‌های خصمانه آمریکا راه به جایی نخواهد برد، بیان‌ کرد: زمانی که دنیا بنا داشت تا صادرات نفت ما را به صفر برساند ما یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه صادرات نفت داشتیم. امروز که وضعیت متفاوت است و هر وقت لازم باشد نفت خود را صادر می‌کنیم.
موضوع افزایش قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مطرح نیست
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که موضوع افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی در این کمیسیون مطرح نیست.
بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش در کمیسیون انرژی
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
خوشبینانه در نظر گرفتن قیمت نفت در بودجه ۹۸
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت نفت در بودجه خیلی خوشبینانه در نظر گرفته شده است، گفت: بنده فکر می‌کنم ۵۴ دلار برای هر فروش هر بشکه نفت زیاد است.
 معافیت از کاهش تولید نفت توفیقی برای ایران محسوب می‌شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی معافیت ایران از کاهش تولید نفت را توفیقی برای جمهوری اسلامی ایران به ویژه شخص وزیر، وزارت نفت و هیات همراه دانست و گفت که اوپک در آخرین لحظات ناچار به پذیرش پیشنهاد ایران شد.
صحبت‌های مطرح شده درباره بنزین نظر نهایی نیست
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هنوز تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین یا دو نرخی شدن آن گرفته نشده است.
 چرایی احیای کارت سوخت
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که در مرحله فعلی احیای کارت سوخت برای جلوگیری از قاچاق و بعد از آن زیر بنای تصمیمات بعدی است، گفت که قطعا در آینده با احیای کارت سوخت به سمتی خواهیم رفت که زدن بنزین تنها با کارت سوخت انجام می‌شود.
 گزارش واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه بررسی شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی گزارش واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه در جلسه روز یه شنبه این کمیسیون خبر داد.
آمریکا از روی استیصال ۸ کشور را از خرید نفت ایران مستثنی کرد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، فرمان رئیس جمهور آمریکا برای معافیت ۸ کشور از خرید نفت ایران را نشان دهنده شکست آمریکا دانست و گفت: ترامپ این فرمان را از روی استیصال و با اکراه صادر کرده است. این نشان می‌دهد که آمریکا در سیاست اصلی‌اش شکست خورده است.
بررسی گزارش هلدینگ‌های پتروشیمی در زمینه تحویل ارز در کمیسیون انرژی
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از حضور هلدینگ‌های پتروشیمی در جلسه امروز این کمیسیون به منظور بررسی گزارش تحویل ارز حاصل از فروش صادرات پتروشیمی‌ها خبر داد.
تصمیمات مربوط به مدیریت مصرف سوخت با هماهنگی همه دستگاه‌ها اتخاد می‌شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در زمینه سهمیه بندی یا افزایش نرخ بنزین وزارت نفت به تنهایی تصمیم نخواهد گرفت. زمانی تصمیمات می‌تواند موفق باشد که با هماهنگی مجموعه دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی اتخاذ شود.
 تصمیمی درباره سهمیه بندی بنزین گرفته نشده است
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: تا به امروز تصمیمی در خصوص افزایش قیمت بنزین، دو نرخی شدن و سهمیه بندی گرفته نشده است. اما اگر چنانچه مصرف بنزین همچنان بالا رود و قاچاق نیز ادامه داشته باشد دولت در این زمینه باید تصمیماتی بگیرد.