10:58 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توسعه حمل و نقل ریلی

قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران چهار سال دیگر روی ریل می‌رود
پایگاه خبری راد: مدیرکل راه آهن استان اصفهان گفت: زیرساخت های فاز نخست قطار سریع السیر اصفهان-قم-تهران تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت گشایش اعتبار به طور کامل تا چهار سال آینده در این فاز قطار بر روی ریل قرار خواهد گرفت.
تکمیل خطوط ریلی میان شهرستان‌های استان تهران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به تکمیل خطوط ریلی میان شهرستان‌های استان با شهر تهران گفت: با تکمیل این خطوط شبکه ریلی رینگی در سطح استان تهران ایجاد خواهد شد که می‌تواند نقش موثری در کاهش معضلات ترافیکی استان تهران به ویژه شهر تهران داشته باشد.
راه آهن مراغه- ارومیه تا پایان شهریور به بهره برداری می‌رسد
پایگاه خبری راد: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: راه آهن مراغه- ارومیه بیش از 96 درصد پیشرفت اجرایی دارد.
حرکت کند شبکه ریلی کشور در حوزه جابجایی بار/سهم 36 درصدی یزد از حمل ریلی بار کشور
پایگاه خبری راد: مدیر کل راه‌آهن یزد با اشاره به سهم اندک شبکه ریلی از تناژ بار حمل شده در کشور، گفت: سهم راه‌آهن کشور براساس برنامه باید به 30 درصد از مجموع بار کشور برسد که فاصله زیادی تا تحقق آن داریم.
افزایش ۶ درصدی مسافران قطار
پایگاه خبری راد: معاون مسافری راه‌آهن ایران با اشاره به افزایش شش درصدی مسافران در سال جاری، اظهار کرد: براساس برنامه ششم توسعه تا سال ۱۴۰۰ آمار مسافر جابجا شده باید به ۱۰۳ میلیون نفر برسد.
گزارشی از مراسم امضای تفاهم‌نامه وزارت نفت و شهرداری
پایگاه خبری راد: مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه حمل و نقل ریلی شهری مترو بین وزارت نفت و شهرداری تهران صبح امروز در وزارت نفت با حضور وزیر نفت، شهردار تهران و رئیس شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با هدف بهبود و ارتقای سفرهای درون‌شهری با مترو، دستیابی به اهداف قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و کاهش مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی برگزار شد.
وزارت نفت به ازای هر مسافر مترو ۹.۸ سنت پرداخت می‌کند
پایگاه خبری راد: وزیر نفت با بیان اینکه این وزارتخانه به ازای هر یک مسافر مترو ۹.۸ سنت پرداخت می‌کند، تاکید کرد: بنابراین اگر در سال ۳۰۰ سفر انجام شود، حدود ۳۰ دلار صرفه‌جویی خواهد شد.
محمدی: تنظیم و تدوین بودجه ۹۷ براساس عملکرد یکی از گام‌های جدی و مثبت است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ بیان کرد: در بودجه ۹۷ نکات برجسته‌ای مورد توجه قرار گرفته است که بخشی مربوط به اصلاحات ساختاری بودجه است و تنظیم و تدوین بودجه بر مبنای عملکرد یکی از قدم‌های مثبت و جدی است که اتفاق افتاده است. چرا که در سال‌های قبل به طور ثابت درصدی را به بودجه استان‌ها اضافه می شد بدون آنکه قیمت تمام شده خدمات برای مردم و مجلس مشخص شود. این اقدام دیرهنگام رخ داد ولی گامی مثبت است.
گزارش ایسنا از اولین روز بررسی بودجه ۹۷
مجلس شورای اسلامی امروز؛ یکشنبه ، هشتم بهمن ماه ۱۳۹۶ بررسی بودجه سال ۹۷ را در صحن علنی در دستور کار قرار داد.
تهران در خدمت خودروها!
پایگاه خبری راد: تهران شهری است که به نظر می رسد بیشتر برای خودروها طراحی شده و عابرین پیاده، دوچرخه و حتی حمل و نقل عمومی، جایگاه ویژه ای در آن ندارند.
مشوق‌های مالی برای مهاجرت از تلگرام
پایگاه خبری راد: دو هفته بعد از حادثه نفتکش سانچی، هنوز اتفاقات مربوط به این فاجعه در میان اخبار مهم روز جایی را به خود اختصاص می‌دهند، این درحالی است که در بازار امروز رشد قیمت دلار به سقف جدید 4500 تومانی و تلاش اپراتورها برای جذب مخاطبان به پیام‌رسان‌های داخلی نیز از اخبار تاثیرگذار محسوب می‌شوند.
برای پرداخت حقوق مشکلات جدی داریم/ اما و اگر در آماده سازی قطارهای نوروزی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت رجا معتقد است در صورتی که معوقات این شرکت از دولت به موقع تحویل نشود، بسیاری از برنامه ریزی های آینده رجا از جمله آماده سازی قطارهای نوروزی با اما و اگر مواجه می شوند.
راه و مسکن منسجم شدند
پایگاه خبری راد: به مناسبت هفته حمل و نقل به تغییر رویکردی که نسبت به این مقوله در دولت یازدهم ایجاد و بر همپیوندی میان حمل و نقل و توسعه شهری تاکید شد اشاره شود.
۳۵۰ میلیون دلار در مسیر راه‌آهن
پایگاه خبری راد: لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ در کنار تمام گزینه‌های قابل اتکایی که برای توسعه حمل و نقل ریلی در نظر گرفته، در حوزه کمک‌های صندوق توسعه ملی نیز رقمی قابل توجه را برای توسعه این بخش در نظر گرفته است.
ضرر ۸۰۰ میلیارد تومانی راه‌آهن درسال 95
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت راه‌آهن از ضرر ۸۰۰ میلیاردی راه‌آهن در بخش مسافر در سال ۹۵ به دلیل پرداخت یارانه‌های پنهان به این بخش خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد