15:43 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تحریم های

ریزش بورس‌ها در اروپا و آسیا پس از تحریم متقابل چین و اتحادیه اروپا
نماد برتر- تحریم های متقابل پکن و بروکسل باعث شد بیشتر شاخص های مهم بورسی دو طرف ریزش کنند.
روسیه آماده خروج از سوئیفت
نماد برتر- مشاور رییس جمهور روسیه از آمادگی این کشور برای مواجهه با شرایط احتمالی تحریم سوئیفت خبر داد.
هر صبری پایانی دارد
نماد برتر- هیات دولت در واکنش به اقدامات مشکوک و ضد امنیت ملی موتورسواران اصفهانی در ۲۲ بهمن و اهانت علیه رئیس جمهور ، اعلام کرد : هر صبری، پایانی دارد.
ارتباط عمیق ایران و روسیه نیازمند توسعه همکاری‌های اقتصادی است
نماد برتر- رئیس سنای روسیه در دیدار با همتای ایرانی بر گسترش روابط دوجانبه تاکید کرد و گفت: باید همکاری های دوجانبه مجلس در مجامع بین المللی را تقویت کنیم.
مدیریت جهادی، اعتماد به جوانان و کار تیمی، شرط راه‌اندازی و افتتاح سه طرح پتروشیمی
نماد برتر- مدیرعامل پترول گفت: با مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان در سخت ترین شرایط و تحریم های ظالمانه سه طرح مهم پتروشیمی های لردگان، ایلام و ارومیه راه اندازی و به بهره‌برداری رسید تا زمینه برای جهش تولید و رونق اقتصادی فراهم شود و ضمن تبلور خودباوری فعل "خواستن توانستن است" بر بیگانگان نیز به منصه ظهور برسد.
توضیحات "فولاد" درباره کاهش تامین گاز، تعیین قیمت ورق، اسلب ۳۰۰ میلیمتری و ...
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه درباره کاهش تامین گاز مورد نیاز، تعیین قیمت ورق، طرح بومی سازی تولید اسلب گازترش، تولید اسلب ۳۰۰ میلیمتری و طرح های آبرسانی توضیحاتی ارائه کرد.
کشتیرانی ، فولاد مبارکه و مدیران عامل، ایران ترانسفو و چند شرکت دیگر تحریم شدند
نماد برتر- وزیر خارجه آمریکا در ادامه اعمال تحریم های جدید علیه ایران ، چند شرکت بورسی مانند کشتیرانی ، فولاد مبارکه و مدیران این دو شرکت به همراه ایران ترانسفو و چند شرکت دیگر را تحریم کرد.
درخواست رییس بانک مرکزی از فعالین سیاسی در رقابت های حزبی
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به تلاش برای ایجاد تعادل در بازار ارز و تقویت ارزش پول از فعالین سیاسی خواست رقابت های حزبی را به بهبود اقتصاد ،کاهش تحریم و تقویت ارزش پول وصل نکنند.
دلار کاهشی شد
نماد برتر - شاخص دلار ۰.۱ درصد پایین رفت.
تکرار مخالفت میرسلیم با پذیرش FATF در مجمع تشخیص مصلحت
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکرار مخالفت با پذیرش FATF گفت: دولت برای مواجهه با تحریم‌ها تدبیری اتخاذ نکرده و مسائل مختلف را به قبول این موضوع ربط می‌دهد.
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
واکنش هلدینگ فرابورسی "میدکو" به اعمال تحریم های آمریکا
نماد برتر- میدکو در واکنش به اعمال تحریم های آمریکا علیه این هلدینگ فرابورسی و شرکت های تحت پوشش اعلام کرد: وضعیت جدید از قبل هم محتمل به نظر می‌رسید و تمهیدات لازم پیش‌بینی شده بود.
بازگشت تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران منتفی شد/ مخالفت ۱۴۲ کشور
نماد برتر- تلاش آمریکا برای قراردادن دو بند اضافه بر بودجه ۲۰۲۱ سازمان ملل که مختص به احیای کمیته تحریم ها علیه ایران بود با مخالفت ۱۴۲ کشور مواجه و شکست خورد.
سه محور آخرین جلسه سران سه قوه با چاشنی امیدواری به لایحه بودجه
نماد برتر- سران قوا درباره سه محور گفت وگو ، لزوم وحدت و انسجام میان قوا، خنثی سازی تحریم‌ها و تورم زا نبودن لایحه بودجه ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه کردند.
انتقاد نماینده مجلس به واکنش وزیر در پخش بازی فینال آسیا
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از واکنش وزیر ارتباطات به پخش بازی تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد.