01:42 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وضعیت کارگران

آخرین وضعیت کارگران و حواشی اخیر نیشکر هفت‌تپه
نماد برتر- مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان آخرین وضعیت حواشی اخیر شرکت نیشکر هفت تپه و کارگران این شرکت را تشریح کرد.
چه کسی گفته در حق کارگران مناطق آزاد ظلم می‌شود؟
نماد برتر- شورای عالی مناطق آزاد در واکنش به انتقادات مطرح شده در رابطه با وضعیت نامناسب کارگران اعلام کرد که چه کسی گفته در حق کارگران مناطق آزاد ظلم می‌شود،اگر وضعیت آنها به مراتب بهتر از کارگران سرزمین اصلی نباشد بدتر هم نیست و غیرممکن است کارگری کمتر از رقم مصوب شورای عالی کار دریافتی داشته باشد.
کارگران مناطق آزاد حق دریافت دستمزد مصوب را دارند
نماد برتر- یک فعال حوزه کار با بیان اینکه قانون کار باید شامل حال کارگران مناطق آزاد شود، گفت: تمام کارگران شاغل در مناطق آزاد حق بهره مندی از مزایای قانون کار را دارند و حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار باید در مورد آنها رعایت شود.
کارگران مناطق آزاد حق دریافت دستمزد مصوب را دارند
نماد برتر- یک فعال حوزه کار با بیان اینکه قانون کار باید شامل حال کارگران مناطق آزاد شود، گفت: تمام کارگران شاغل در مناطق آزاد حق بهره مندی از مزایای قانون کار را دارند و حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار باید در مورد آنها رعایت شود.
شغل‌های خانگی پولساز را بشناسید
پایگاه خبری راد: برای شاغل شدن لازم نیست حتما تخصص داشته باشید. می‌توانید از قابلیتها و هنرهایتان در خانه استفاده کنید و با اندکی خلاقیت و نوآوری برای خودتان پول درآورید.
حقوق یک کارگر کفاف ۱۰ روز از ماه را می‌دهد
پایگاه خبری راد: عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار از اوضاع نابسامان معیشتی کارگران گفت و خاطرنشان کرد: اوضاع کارگران در این شرایط خوب نیست و مثلاً ۹۰ درصد کارگران این روزها از خوردن گوشت محروم هستند زیرا حقوق آنها کفاف خرید گوشت را نمی‌دهد.
فاصله خط فقر و حقوق کارگران چقدر است؟
پایگاه خبری راد: عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار کشور گفت: کارگری که یک میلیون و 200 هزار تومان دستمزد دارد چگونه باید افزایش 200 درصدی قیمت‌ها را تحمل کند؟
آزاد شدن بیش از 20 نفر از کارگران بازداشتی
پایگاه خبری راد: استاندار خوزستان در خصوص آخرین وضعیت کارگران بازداشتی گروه ملی فولاد ایران گفت: بیش از 20 نفر از کارگران بازداشتی گروه ملی آزاد شده اند.
خبرهای خوش برای کارگران فولاد
پایگاه خبری راد: نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدگی به امور بنگاه‌های مشکل دار از پیگیری وضعیت کارگران بازداشت شده هفت تپه و دستور وزیر کار برای آزادی تمام کارگرانی که در جریان پیگیری حقوق و مطالبات خود بازداشت شده‌اند، خبر داد و گفت: هفته آینده خبرهای خوشی برای کارگران گروه ملی فولاد خواهیم داشت.
تعیین تکلیف کارگران هفت تپه و فولاد خوزستان در روز سیزدهم آذر ماه
پایگاه خبری راد: بررسی بیشتر وضعیت کارگران هفت تپه و فولاد ملی خوزستان به کارگروهی از کمیسیون اجتماعی واگذار شده که قرار است سه‌شنبه هفته جاری گزارشی را ارائه کرده تا در نهایت کمیسیون به راه حلی برای رفع مشکلات برسد.
سیگنال‌های مثبت برای ترمیم دستمزد کارگران !
پایگاه خبری راد: نماینده کارگران در شورای عالی کار با تشریح جزئیات جلسه شورای عالی کار از نظر مثبت وزیر کار برای ترمیم دستمزد و اختصاص بسته حمایت غذایی به کارگران خبر داد.
وضعیت مبهم کارگران بازار در فصل سرما
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران در مورد وضعیت کارگران بی سرپناه منطقه بازار با سرد شدن هوا ابراز نگرانی کرد.
استیضاح وزیرکار کارگشاست؟
پایگاه خبری راد: علی ربیعی باید روز چهارشنبه، ۱۷ مرداد و ۱۴۹ روز پس از اولین استیضاحش در مجلس و دریافت رای اعتماد از نمایندگان، برای دومین بار استیضاح شود. استیضاحی که خودش آن را «عجیب» می‌داند.
دود افزایش اجاره‌بها به چشم خانوارهای کارگری!
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری معتقد است طرح‌های مختلفی که تحت عنوان مسکن اجتماعی و مسکن کارگری مطرح شد کمکی به کاهش هزینه‌های مسکن کارگران نکرد.
افزایش 50 درصدی تشکل‌های کارگری در دولت دوازدهم
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون با اشاره به تجارب خود در زمینه مسائل کارگری گفت: در دولت تدبیر و امید، تشکل‌های کارگری 50 درصد افزایش پیدا کردند و برای این افزایش تشکل‌ها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش زیادی انجام شد.
صفحه قبل | صفحه بعد