07:23 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
فعالیت ۴۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور

1397/12/15 07:01

ستاری خبر داد؛

فعالیت ۴۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور

پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: هم‌اینک در کشور بیش از چهار هزار و ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حال فعالیت است که معاونت از این شرکت‌ها به طور جدی حمایت می‌کند و تسهیلاتی برای آنان در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری راد، سورنا ستاری در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری شیراز و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این پارک با اشاره به نیازمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر از نیاز مالی، نیازمند محیطی برای کسب و کار هستند تا کسی برای آنها مزاحمت ایجاد نکند و پارک علم و فناوری این نیاز را تأمین می‌کند.

وی افزود: در کشور بیش از چهار هزار و ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در حال فعالیت است که از این شرکت‌ها معاونت به طور جدی حمایت می‌کند و تسهیلاتی برای آنان در نظر گرفته است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری بیان کرد: از مرکز سلول‌های بنیادی بازساختی علوم پزشکی حمایت می‌شود و قرارداد مفصلی با دانشگاه علوم پزشکی داریم. دانشگاه علوم پزشکی شیراز جزو سه دانشگاه مورد حمایت معاونت فناوری است که با آن قرارداد یک صد میلیاردی ریالی داریم و در زیرساخت‌ها و تسهیلات به علوم پزشکی و شرکت‌های دانش بنیان کمک می‌کنیم.