01:41 | سه شنبه 1 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ترکیه

نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز کاهش و ۸ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۳۲ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی، نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۲ ارز کاهش و ۷ ارز افزایش یافت. نرخ ۸ ارز نیز ثابت ماند.
سرمایه گذاری خارجی ۱.۴ میلیارد دلاری با صدرنشینی ۴ کشور در ۹ ماه
نماد برتر- وزارت صنعت از سرمایه گذاری خارجی ۱.۴ میلیارد دلاری در ۹ ماهه سال جاری با صدرنشینی آلمان، چین، ترکیه و انگلستان خبر داد.
نرخ رسمی یورو افزایش و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز افزایش و ۲۳ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
بورس بالاتر از مسکن و سکه قرار گرفت
نماد برتر- بین سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۸ در بین چهار بازار بورس، مسکن، سکه و ارز، بالاترین بازدهی سالیانه به میزان ۵۱ درصد به بازار سرمایه تعلق داشته است.
نرخ رسمی ۲۱ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز افزایش و ۱۳ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.
صادرات ۲۵ میلیارد دلاری ۸۵ میلیون تن کالا در ۹ ماه سال جاری
نماد برتر- رئیس کل گمرک از صادرات ۸۵.۲ میلیون تنی به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در ۹ ماهه سال جاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۰ درصدی داشته است.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۹ ارز افزایش و ۲۶ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی پوند و یورو افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز افزایش و ۲۳ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۹ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که که بر اساس آن نرخ ۷ ارز افزایش و ۲۹ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.
زیان‌های قیمت‌ دستوری در صنعت سیمان و دو راهکار + افزایش سرمایه
نماد برتر- مدیرعامل سیمان لار سبزوار با اشاره به زیان‌های قیمت‌ دستوری از افزایش ۵۰ درصدی صادرات و افزایش سرمایه ۵۰ درصدی خبر داد و دو راهکار برای برون‌رفت از شرایط کنونی صنعت ارائه کرد.
نرخ رسمی یورو افزایش و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۷ ارز افزایش و ۱۸ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
منابع ارزی ایران در ترکیه آزاد و صرف تامین نیازمندی‌های داخل می‌شود
نماد برتر- وزیر صنعت از آزادسازی منابع ارزی ایران در ترکیه و افزایش مبادلات تجاری دوجانبه در پی مذاکرات روسای جمهور خبر داد.
۱۰ کشور اول و آخر در توسعه انسانی / رتبه ایران در بین ۱۸۹ کشور
نماد برتر- سازمان ملل متحد با اعلام ۱۰ کشور اول و آخر در توسعه انسانی و دورنمای بلندمدت، ایران در بین ۱۸۹ کشور جهان در رده ۷۰ قرار داد.