01:00 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماسک

عدم اعتماد متقابل آفت پیشرفت تعاونی‌ها
نماد برتر- یک استاد مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه روحیه کار انفرادی در بین ایرانیان حاکم است اعلام کرد که عدم اعتماد متقابل، روحیه انتقادپذیری کم و مصادره کردن نتایج کارها از جمله موانع کار گروهی در تعاونی ها است.
کمبود عرضه پلی‌پروپیلن در کشور به ٣ دلیل
نماد برتر- قائم‌مقام بورس‌کالای ایران در گفت و گویی سه مشکل اصلی کمبود خوراک پروپیلن در کشور را مورد بررسی قرار داده است. رضا محتشمی پور، مهم‌ترین مساله در خصوص معضل کمبود عرضه پلی پروپیلن در کشور را سیاست اشتباه قیمت‌گذاری خوراک‌ عنوان کرد که باعث شده صنعت پتروشیمی ایران به سمت خوراک‌های سبک‌تر نظیر گاز متان پیش برود که در این حالت جذابیت تولید محصولاتی مثل پروپیلن کاهش می‌یابد.
چگونگی فعالیت و ساعات کاری بانک‌های خصوصی از اول آذر
نماد برتر- کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در ابلاغیه‌ای به مدیران بانکی چگونگی خدمت رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی و ساعات کار آن‌ها را از اول آذر اعلام کرده است.
ایلان ماسک یک شبه ۱۵ میلیارد دلار ثروتمندتر شد
نماد برتر- مدیرعامل تسلا به پنجمین فرد ثروتمند جهان تبدیل شد.
هکر معروف مدیر امنیت توییتر شد!
غول رسانه اجتماعی توییتر در مواجهه با تهدید مقررات سخت گیرانه و رخنه های امنیتی جدی، یکی از بهترین هکرهای جهان را برای مقابل با همه این تهدیدات به عنوان مدیر امنیت خود استخدام کرد.
پیش بینی سخت تر شدن وضعیت کرونا در زمستان
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با پیش بینی اینکه زمستانی سخت‌تر از پاییز در پیش‌ است بر لزوم تغییر کنش‌های فردی و اجتماعی برای توقف زنجیزه انتقال بیماری تاکید کرد.
به دنبال تسهیل روند صادرات و تامین مواد اولیه کارخانجات هستیم
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: وزارت صمت به عنوان متولی تولید، صنعت، معدن و تجارت در کشور خود را موظف می‌داند نسبت به فراوانی کالا، افزایش تولید و اشتغال اقدام کند.
روند ترخیص کالاهای اساسی سرعت می‌گیرد
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان دو طرح به بهره برداری رسید.
تصمیم به تعطیل کردن پایتخت نتیجه می دهد اگر ...
نماد برتر- رئیس کانون شورای اسلامی کار البرز با بیان اینکه اگر نتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم در ماههای آینده با مشکل رو به رو خواهیم شد، تاکید کرد: تصمیم به تعطیلی پایتخت و کلان شهرها موثر است به شرطی که همه مردم همکاری و رعایت کنند و دولت کنترل و نظارت جدی تری داشته باشد.
۴۵۷ فوتی و ۱۱ هزار و ۵۱۷ ابتلای جدید کرونا در کشور
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۱ هزار و ۵۱۷ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه طی این مدت ۴۵۷ تن نیز جان باختند.
ارتقاء ایمنی محیط‌های صنعتی با دستکش ‌و لباس کار و ماسک نانویی
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فناور با استفاده از نانو الیاف تجهیزات ایمنی مانند دستکش‌ و لباس ایمنی برای کار در محیط‌های صنعتی را به بازار عرضه کرده است، ضمن آنکه به گفته آنها دستگاه‌های تولید ماسک نیز توسط این شرکت ساخته شده ‌است.
قدردانی از مقاومت ملت ایران در برابر تروریسم اقتصادی
نماد برتر- رئیس جمهور با قدردانی از مقاومت و ایستادگی بی نظیر سه ساله ملت ایران در برابر تروریسم اقتصادی حاکمان کاخ سفید تاکید کرد که امیدوار است دولت آینده آمریکا با درس آموزی از این تجربه سه ساله، تسلیم قانون و مقررات شده و به همه تعهدات خودش بازگردد و مردم عزیز ایران نیز پاداش صبر، مقاومت و ایستادگی خودشان را لمس کنند و ببینند.
تدوین سند توسعه مشاغل خرد، کوچک و خانگی استان های کشور توسط جهاد دانشگاهی
نماد برتر- معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: امید است تا پایان آبانماه کتابچه یا سند توسعه مشاغل خرد و کوچک و خانگی هر استان توسط جهاد دانشگاهی استان ها نهایی و تحویل مدیران کل تعاون استان ها شود و در صورت تایید آنها به ستاد اقتصاد مقاومتی ارسال می شود که ستاد آنرا در قالب کتابچه های ملی تحویل وزارت تعاون می دهد.
قلمروی «خوشگل»ها ۱۰ ساله شد!
نماد برتر- محبوب‌ترین اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس در جهان، از روزهای اولی که به عنوان یک فضای هنری بازیگوشانه ظهور کرد تا این اواخر با موج اینفلوئنسرها و استخرهای بادی، خوب و بد را در جامعه دگرگون کرده است.
ارائه آزمون‌های زیست سازگاری تجهیزات پزشکی کرونایی برای ۳۰ شرکت
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فناور با ارائه خدماتی در زمینه ارزیابی زیست سازگاری تجهیزات پزشکی توانست ملزومات کرونایی ساخته شده از سوی شرکت‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد.