13:25 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سنگاپور

صعود بورسها در جهان
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان صعود کردند.
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
نرخ رسمی یورو افزایش و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز افزایش و ۲۳ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۱ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز افزایش و ۱۳ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۹ ارز افزایش و ۲۶ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی پوند و یورو افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز افزایش و ۲۳ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۹ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که که بر اساس آن نرخ ۷ ارز افزایش و ۲۹ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو افزایش و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۷ ارز افزایش و ۱۸ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
۱۰ کشور اول و آخر در توسعه انسانی / رتبه ایران در بین ۱۸۹ کشور
نماد برتر- سازمان ملل متحد با اعلام ۱۰ کشور اول و آخر در توسعه انسانی و دورنمای بلندمدت، ایران در بین ۱۸۹ کشور جهان در رده ۷۰ قرار داد.
نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز افزایش و ۶ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۶ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۰ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز افزایش و ۲۰ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۲ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز افزایش و ۹ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۶ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۱۵ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۷ ارز افزایش و ۱۵ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۵ ارز نیز ثابت ماند.