08:14 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دوبی

تهدید دو تریلیون دلاری برای نفت خاورمیانه
نماد برتر- تلاش جهانی برای خنثی کردن تاثیر تغییرات جوی و توسعه استفاده از انرژی تجدیدپذیر، ثروت عظیم تولیدکنندگان خاورمیانه که طی سالیان متمادی از نفت به دست آمده است را تهدید می‌کند.
اماراتی‌ها به رقابت با قیمت‌های جهانی می‌روند
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ اعلام کرد آمریکا به توافق مقدماتی با چین رسیده که افزایش برنامه ریزی شده تعرفه‌ها در هفته جاری را به تعویق خواهد انداخت و در جنگ تجاری میان دو کشور، آتش بس ایجاد می‌کند.
درباره هواپیمایی امارات چه می‌دانید؟
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگترین ایرلاین‌های خاورمیانه و جهان به شمار می‌رود که دارای یکی از فعال‌ترین خطوط پروازی در جهان نیز است.
نفت سبک عربستان برای آسیا ارزان‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی قیمت نفت سبک خود که در سپتامبر به مشتریان آسیایی عرضه می‌کند را کاهش داد.
گران‌ترین پنت‌هاوس‌های جهان+ تصاویر
پایگاه خبری راد: شهرهای جنوب شرق آسیا به سرعت در حال ربودن گوی سبقت از همتایان اروپایی و آمریکایی خود در بازار املاک لوکس هستند.
غول‌های اوپک ارزان‌تر حساب می‌کنند
پایگاه خبری راد: اعضای اوپک در آخرین نشست خود با هدف تقویت قیمت‌ها، توافق کاهش تولید نفت را به مدت ۹ ماه دیگر تمدید کردند و اکنون شرکت‌های نفتی دولتی آن‌ها با هدف کسب سهم بیش‌تر از بازار، قیمت‌های فروش رسمی خود را پایین آورده‌اند.
نفتکش‌های آسیب دیده نزدیک امارات بررسی می‌شوند
پایگاه خبری راد: دو نفتکشی که در حملات پنج شنبه گذشته در خلیج عمان آسیب دیدند، پیش از این که محموله شأن تخلیه شود در نزدیکی سواحل امارات متحده عربی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
ایرلاین‌های امارات پروازهایشان به سودان را لغو کردند
پایگاه خبری راد: شرکت‌های هواپیمایی امارات متحده عربی از روز گذشته تمامی خطوط پروازی خود به کشور سودان را لغو کردند.
ضرر پالایشگاه‌های آسیایی از تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا
پایگاه خبری راد: پالایشگاه‌های آسیایی نخستین ماه بدون نفت ایران را سر کردند اما محرومیت از نفت ایران برای آنها بدون هزینه نبود.
کاهش نرخ تورم در دوبی
پایگاه خبری راد: نرخ تورم در شیخ‌نشین دوبی طی ماه گذشته میلادی بیش از ۲.۸۷ درصد کاهش یافت.
نفت ایران برای مشتریان آسیایی گران شد
پایگاه خبری راد: شرکت ملی نفت ایران قیمت فروش رسمی تمامی گریدهای نفت خود برای بارگیری در ژوئن به مقصد آسیا را در مقایسه با ماه مه افزایش داد.
نفت خاورمیانه گران‌تر شد
پایگاه خبری راد: پالایشگاه‌های نفت در سراسر آسیا، برای جبران از دست دادن نفت ایران و ونزوئلا ناچار شده‌اند نفت تولیدکنندگان خاورمیانه از ابوظبی گرفته تا عمان را با قیمت بالاتری خریداری کنند.
بوئینگ ۷۳۷ مکس به خطوط هوایی بازمی گردد
پایگاه خبری راد: غیث آل غیث، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی فلای دوبی روز سه شنبه خاطرنشان کرد که از اقدامات لازم بوئینگ برای بهبود و احیای هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس اطمینان خاطر دارد.
سرمایه‌گذاری ۳.۴ میلیارد دلاری چینی‌ها در دوبی
پایگاه خبری راد: در جریان سفر نخست وزیر امارات به چین، دو طرف سر احداث پروژه‌های جدیدی در امارات با سرمایه‌گذاری چین به توافق رسیدند.
دلیل بی‌اعتنایی فردوسی به ترامپ چیست
پایگاه خبری راد: از پس سومین روز اعلام خبر لغو معافیت نفتی ایران اوضاع در خیابان فردوسی، قلب ارزی ایران عادی است.