10:42 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهداشت

جدال نیروهای درونی و بیرونی در بازار سهام
در روزهای گذشته روندهای درونی بازار سمت و سوی نزولی داشته اما عوامل بیرونی می‌توانند بورس را بالا بکشند.
تفاوت قیمت واکسن‌ اسپوتنیک‌ ایرانی با اسپوتنیک‌ جهانی
بعد از گذشت حدود یک ماه از افتتاح خط تولید «انبوه» واکسن روسی کرونا توسط وزیر بهداشت، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا در گفتگویی اعلام کرد که این خط به درد ایران نمی‌خورد.
دلار ۴۲۰۰ تومانی فقط برای محصولات تزریقی "دلقما"
مدیرعامل شرکت دارویی و بهداشتی لقمان درخصوص استاندارد‌های GMP خط تولید اظهار کرد: در حاضر خوط تولیدی شرکت فاقد استاندارد GMP بوده و تدابیر لازم جهت دریافت استاندار‌های GMP انجام شده است.
آغاز بازارگردانی ۳ نماد معاملاتی در فرابورس
عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی «بهپاک۱»، «ساینا۱» و «گوهرانح۱» از فردا، ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ به روش مبنتی بر حراج در فرابورس ایران آغاز می‌شود.
۸۰ درصد فولاد ایران از طریق کوره های الکتریکی تولید می شود
اکثر پیش بینی ها بر این مبنا است که دوره پسا کرونا عرضه و تقاضا در فولاد افزایش می یابد اما طبق بررسی ها، روند رکود و کاهش قیمت ها برای این صنعت دور از انتظار نیست اما نکته اساسی آن است که با وجود دو روش کوره بلند و الکتریکی برای تولید فولاد، کشور ما از جمله کشورهایی است که به دلیل دریافت گاز و برق ارزان به سراغ کوره های الکتریکی رفته و ۸۰ درصد فولاد را از طریق کوره های الکتریکی تولید می کند.
۱۳ میلیون تومان سهام، پول و بسته برای چهارمین فرزند / شروع از استان قم
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: طرح مثبت ۳ برای چهارمین فرزند و با هدیه ۱۳ میلیون تومانی پول و سهام و بسته معیشتی به صورت آزمایشی در استان قم شروع شد .
درآمدهای «قرن» ریخت!
نماد برتر - بیشترین میزان درآمد کسب‌شده پدیده شیمی قرن در فروردین‌ماه از بخش «بهداشت البسه» با ۳۱۱ میلیارد ریال بوده است.
با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
افزایش ۷ درصدی تولید پتروشیمی‌ها
نماد برتر - مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش هفت درصدی تولید انواع محصول پتروشیمی در نخستین ماه از سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه در سال 1399 خبر داد.
مبلغ وام کرونا ناچیز است
نماد برتر - یک کارشناس حوزه کار معتقد است مبلغ وام کرونا باید بیشتر و مدت بازپرداخت آن طولانی تر باشد تا صاحبان مشاغل و بنگاهها از آن استقبال کنند.
قیمت مسکن باید ۲۵ درصد کاهش یابد
نماد برتر - برای اینکه مردم مقداری توان خرید پیدا کنند باید قیمت مسکن حداقل ۲۵ درصد کاهش پیدا کند.
تا اطلاع ثانوی؛ ورود هندی و پاکستانی ممنوع!
نماد برتر - معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا همه پروازها از و به هندوستان و پاکستان ممنوع بوده و هیچ مسافری از این دو کشور را نمی پذیریم.
ورود خط تولید واکسن به ایران!
نماد برتر - طبق اعلام مسئولان گمرک ایران، محموله قطعات و تجهیزات خط تولید واکسن کرونا صبح امروز وارد و ترخیص شده است.
دلار صعود کرد
نماد برتر - ارزش دلار مقابل یورو، پوند و ین تقویت شد.
رشد اقتصادی انگلیس منفی ماند!
نماد برتر - رشد اقتصادی سه ماهه انگلیس به کمترین سطح از ماه ژوییه سال قبل رسید.