04:33 | شنبه 5 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اینترنت

از برگزاری مجامع تا انتخاب هیات مدیره
نماد برتر - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در ۲۸ اردیبهشت و مهلت کاندیدا شدن برای اعضای هایت مدیره این شرکت ها تا ۲۸ فررودین ماه، توضیحاتی را درمورد انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور ارائه کرد.
کودتای ارزی به سبک عثمانی!
نماد برتر - رئیس جمهور ترکیه از کشورهای عضو گروه دی-هشت خواست تا در مبادلات تجاری دوجانبه، ارزهای ملی را جایگزین کنند.
هزینه سفر تاکسی‌های اینترنتی هم از اول خرداد گران می شود
نماد برتر- عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی از افزایش هزینه سفر تاکسی‌های اینترنتی خبر داد که بعد از اعمال افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسیرانی‌ها و از اول خرداد اجرا خواهد شد.
از امروز چک‌هایی با رنگ بنفش صادر می‌شود
نماد برتر- با ورود به سال ۱۴۰۰ و آغاز فعالیت بانک‌ها پس از تعطیلات نوروزی، ثبت دسته‌ چک‌های جدید در سامانه صیاد اجباری می‌شود و از امروز متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌ها برای دریافت دسته چک‌های درخواست دهند که در این باید لازم است تا صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک باید با فرآیندهای ثبت و انتقال چک در سامانه صیاد و ابزارهای دسترسی به این سامانه آشنا شوند.
"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
پرونده آزادسازی سهام عدالت باز ماند
نماد برتر- فرایند آزادسازی سهام عدالت، سال ۱۳۹۹ بعد از حدود ۱۴ سال صورت گرفت تا مردم مالک سهام خود باشند؛ بر این اساس مشمولان حق انتخاب داشتند تا سهام خود را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم اداره کنند. با این حال شرایطی پیش آمد که تقریبا هیچ کدام از افراد دو گروه مذکور، نتوانستند آنطور که انتظار می رفت مالک سهام خود شوند.
«تاپکیش» صدرنشین بستر اینترنت
نماد برتر - سال مالی 1399 برای «تاپکیش» با بهبود فضای درآمدزایی به پایان رسید و اثرات گسترش بسترها در رشد سودآوری نمایان شد.
قطع بیش از ۲ میلیون کارتخوان!
نماد برتر - بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با غیرفعال کردن حدود ۲.۵ میلیون ترمینال، تکمیل و صحت‌سنجی اطلاعات بالغ بر ۴.۷ میلیون ترمینال پذیرش دیگر و ارائه اطلاعات آن‌ها به سازمان امور مالیاتی در حال تکمیل آخرین مراحل اجرای مسئولیت‌های خود نسبت به قانون پایانه‌های فروشگاهی است.
دولت با ارسال پیام های غلط، بورس را بهم ریخت!
نماد برتر - رفتارهای اشتباه دولت اقتصاد به سمت غلط هدایت می کند.
پیش فروش 9 محصول سایپا
نماد برتر - پیش فروش سه روزه ۹ محصول سایپا با موعد تحویل خرداد تا بهمن سال آینده و پیش پرداخت علی الحساب ۴۳.۵ تا ۱.۳۳ میلیون تومانی از شنبه شروع می شود .
فناوری ۵G روی شبکه واقعی از مشهد آغاز بکار کرد
نماد برتر- قطار ارائه خدمات فناوری ۵G همراه اول روی شبکه واقعی از جوار حرم مطهر رضوی به حرکت درآمد و به زودی وارد سایر شهرها خواهد شد.
جریمه سنگین شرکت بورسی به دلیل عدم اجرای مصوبه بیت‌استریم
نماد برتر- وزیر ارتباطات با متوقف شدن مصوبه بیت‌استریم توسط شرکت بورسی مخابرات گفت: رگولاتوری در حال تنظیم مصوبه‌ای است که به جریمه سنگین این شرکت منجر می‌شود.
نرخ مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند/ تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه فروش فوق‌العاده نوروزی به معنی تشدید نظارت‌ها و فراوانی کالا است و نه تخفیف، از تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن خبر داد و گفت که قیمت مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند و اگر تا آخر هفته هم قیمت مرغ عادی نشود مرغ منجمد به بازار تزریق خواهد شد.
نقد شوندگی ؛ شاخص اصلی برای سهامداری حرفه‌ای
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه، اقدام شورای عالی بورس در تغییر دامنه نوسان را در راستای کاهش نگرانی سهامداران به ویژه سهامداران خرد ارزیابی کرد .
شرکت بورسی همراه اول حامی رویداد ایران دیجیتال شد
نماد برتر- شرکت بورسی همراه اول با هدف ارائه توانمندی‌ها در حوزه تحقیق و توسعه، بومی‌سازی و شناسایی توانمندی‌های اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات از رویداد ایران دیجیتال حمایت می‌کند.