13:17 | يكشنبه 13 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دولت روسیه

تهران به دنبال تقویت همکاری‌های اقتصادی با مسکو پیش از اعمال تحریم‌های آمریکا
پایگاه خبری راد: همکاری‌های منطقه‌ای، مسائل دو جانبه،‌ قراردادهای تجاری و اقتصادی، برجام و موضوعات هسته‌ای مهم‌ترین محورهای گفت‌وگوی فرستاده ویژه کشورمان به مسکو در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و وزیر انرژی این کشور بود.
علی رغم سیاست‌گذاری‌های دولت، نرخ تورم روسیه نزولی شد
پایگاه خبری راد: نرخ تورم روسیه با وجود تلاش‌های دولت این کشور برای افزایش آن از ۲.۴ درصد در ماه می به ۲.۳ درصد در ماه ژوئن کاهش پیدا کرد.
نرخ مالیاتها در روسیه افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس روسیه با پیشنهاد افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در رای گیری ابتدایی موافقت کردند.
افزایش سرعت مسدودسازی سایت‌های آنلاین شرطبندی
پایگاه خبری راد: سازمان نظارت بر فضای مجازی روسیه (روسکم نادزور) از ماه ژانویه تا ژوئن امسال بیش از ۲۲هزار سایت شرط‌بندی و قمار آنلاین را مسدود کرده است.
تحقق وعده رئیس‌جمهور با آغاز عملیات خط‌آهن ۱.۲ میلیارد یورویی گرمسار - اینچه‌برون
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی برقی سازی راه‌آهن گرمسار - اینچه‌برون از حمایت‌های مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت تشکر کرد و گفت: امروز شاهد تحقق وعده دیگری از رئیس جمهوری به مردم در زمینه حمل ونقل ریلی هستیم.
سرمایه‌گذاران روسی راه‌آهن برقی شمال را می‌سازند
پایگاه خبری راد: مدیرکل راه‌آهن شمال از آغاز عملیات اجرایی برقی‌ کردن راه‌اهن شمال با حضور مسئولان ارشد استان خبر داد.
افزایش سختی زندگی بازنشستگان روس در پی تغییر قوانین
پایگاه خبری راد: دولت روسیه در نظر دارد سن بازنشستگی در این کشور را افزایش دهد که همین مساله با مخالفت گسترده در بین اقشار مختلف روبرو شده است.
روسیه دوباره به حملات سایبری علیه اوکراین متهم شد
پایگاه خبری راد: یک مقام ارشد از پلیس امنیت اوکراین ادعا کرده است که هکرهای روسی قصد دارند با حملات سایبری به اطلاعات موجود در زیرساخت‌های انرژی و بانکی این کشور نفوذ و دسترسی پیدا کنند.
احتمال افزایش سن بازنشستگی در روسیه
پایگاه خبری راد: دولت روسیه پیشنهاد کرده است از سال ۲۰۱۹ سن بازنشستگی برای مردان به ۶۵ سال و برای زنان به ۶۳ سال افزایش یابد.
انتقاد روس‌ها به افزایش سن بازنشستگی
پایگاه خبری راد: با افزایش سن بازنشستگی در روسیه پیش‌بینی شده دو پنجم از مردان این کشور پیش از آنکه این مرحله از زندگی خود را تجربه کنند به پایان عمرشان می‌رسند.
تمام زمین تحت پوشش اینترنت ماهواره‌ای جهانی روسیه
پایگاه خبری راد: سازمان فضایی روسیه (روسکوسموس) در نظر دارد تا ۸ سال آینده تمامی کره زمین را تحت پوشش اینترنت و تلفن همراه قرار دهد.
 زمین تحت پوشش اینترنت ماهواره‌ای جهانی روسیه
پایگاه خبری راد: سازمان فضایی روسیه (روسکوسموس) در نظر دارد تا ۸ سال آینده تمامی کره زمین را تحت پوشش اینترنت و تلفن همراه قرار دهد.
افزایش ۱۰۰۰ درصدی فروش فیلترشکن در روسیه
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین آمارها، فروش اپلیکیشن‌های فیلترشکن و VPN در روسیه پس از فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام در این کشور، ۱۰۰۰ درصد رشد و افزایش داشته است.
جهان با پیام‌رسان‌های غیربومی چگونه برخورد می‌کند؟
پایگاه خبری راد: امروزه پیام‌رسان‌ها به یکی از بخش‌های ضروری زندگی تبدیل شده‌اند و کنار گذاشتن آن‌ها برای خیلی‌ها غیرقابل تصور است. به همین دلیل است حالا که موضوع محدودیت برخی پیام‌رسان‌های خارجی مطرح شده، همه جا از پیام‌رسان‌های جایگزین صحبت می‌شود.
کاسپرسکی از کشف یک بدافزار در تلگرام خبر داد
پایگاه خبری راد: متخصصان فعال در شرکت امنیتی کاسپرسکی روسیه به تازگی از کشف یک بدافزار جدید و خطرناک در اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام خبر داده‌اند.