01:07 | سه شنبه 1 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تحریم ها

هالک بانک: پیگرد قضایی را تمام کنید!
نماد برتر - هالک بانک که از سوی آمریکا متهم به کمک به دور زدن تحریم های ایران و یک میلیارد دلار پولشویی شده است، خواستار پایان پیگرد قضایی پرونده تحریمی ایران شد.
باز صعود؛ باز دلار!
نماد برتر - ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم افزایش یافت.
سرمایه گذاری پیش نیاز اصلی تولید
نماد برتر - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به ظرفیت های بازار سرمایه، از برنامه های در دست اقدام این سازمان به منظور تحقق شعار سال سخن گفت.
روسیه آماده خروج از سوئیفت
نماد برتر- مشاور رییس جمهور روسیه از آمادگی این کشور برای مواجهه با شرایط احتمالی تحریم سوئیفت خبر داد.
ثبات بیشتر و کنترل تورم در سال ۱۴۰۰
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی اظهار امیدواری کرد سال ۱۴۰۰، سال ثبات بیشتر بازار، رشد بیشتر تولید ناخالص داخلی و سال کنترل بیشتر تورم در جهت بهبود معیشت و رفاه مردم باشد.
قول وزیر خارجه آمریکا به عدم امتیاز به ایران و توضیح درباره منابع ارزی کره جنوبی
نماد برتر- وزیر خارجه آمریکا با حمایت چندباره از برجام به نمایندگان کنگره و توضیح درباره تکلیف منابع ارزی در کره جنوبی، اطمینان داد امتیازی به ایران نخواهد داد .
بازار جذاب است البته؛ برای ریالی‌ها!
نماد برتر - سهم شرکت هایی که مشمول قیمت گذاری دستوری بوده و درآمدهای ریالی دارند و با کاهش نرخ ارز، بهای تمام شده آنها کاهش خواهد یافت، جذاب خواهند بود. خودرویی ها، بانکی ها، سیمانی ها، شوینده ها، و لاستیکی ها جذاب خواهند بود.
واکنش ۷ بندی دولت به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه و هشدار به نمایندگان
نماد برتر- دولت در واکنش به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه با آژانس بین المللی، دست به شفاف سازی ۷ بندی زد و اعلام کرد مجلس باید در صورت غیر فعال کردن بیانیه مشترک ، مسئولیت عواقب را بپذیرد.
نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی چادرملو افتتاح شد + ویژگی ها
نماد برتر- شرکت چادرملو علاوه بر آغاز عملیات درختکاری طرح کمربند سبز عقدا تا اردکان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان با حضور وزیر صنعت خبر داد‌.
ظرفیت صادراتی ۱۱۰۰میلیارد دلاری ایران به منطقه
نماد برتر- رئیس سازمان توسعه تجارت از ظرفیت صادراتی ۱۱۰۰ میلیارد دلاری ایران به کشورهای همسایه خبر داد و گفت: اگر تنها ۲۰ درصد از این بازار را در اختیار بگیریم، درآمد قابل توجهی خواهیم داشت.
اثر تحریم ها بر چالش های تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد در افق ۱۴۰۴
نماد برتر- رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق با توجه به اثر تحریم ها بر تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد در افق ۱۴۰۴، چند چالش‌ این صنعت برای تداوم این مسیر مورد بررسی قرار گرفتند.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شنبه به تهران می‌آید
نماد برتر- نماینده دائم ایران در سازمان ملل از سفر شنبه آینده مدیرکل آژانس بین‌المللی به تهران برای گفتگو در خصوص نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی مجلس و ادامه همکاری‌های دو جانبه خبر داد.
حمایت ۲۰ میلیارد دلاری بانک ملت از فعالان حوزه انرژی
نماد برتر- مدیرعامل بانک ملت با اشاره به کسب درآمد ارزی ۱۵ میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال ۹۸ گفت: این بانک به عنوان یکی از حامیان صنعت ۲۰ میلیارد دلار از نیاز فعالان حوزه انرژی را تامین کرده است.
۸ اقدامی که از ۵ اسفند در لغو اجرای پروتکل الحاقی انجام می شود
نماد برتر-نماینده ایران در سازمان های بین المللی ۸ اقدام در راستای لغو اجرای پروتکل الحاقی را اعلام کرد که در صورت عدم پایبندی طرف های برجامی و لغو تحریم ها از ۵ اسفند اجرا می شود.
رشد تامین مالی از بازارسرمایه به رغم تحریم‌ها
نماد برتر- عضو سابق شورای عالی بورس در خصوص صندوق‌ها بیان کرد: در حوزه صندوق‌ها به رغم کوچک بودن ارقام، صندوق‌هایی که صندوق پروژه بودند یا برای تولید و خرید شرکت‌ها پول جمع آوری می‌کردند، موجب افزایش اشتغال شدند و همین امر باعث شد که تعدادشان بیشتر و تنوع صندوق‌ها نیز افزایش یابد.