05:17 | جمعه 25 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اسپیکر هوشمند

اپل برای جبران کاهش فروش آیفون ۱۰ چه می‌کند؟
پایگاه خبری راد: اپل قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی از نسل جدید محصولات و لوازم جانبی خود رونمایی و پرده‌برداری کند تا بدین وسیله کاهش میزان درآمد حاصل از فروش آیفون ۱۰ را جبران کند.
تلفیقی از تلویزیون و اسپیکر هوشمند آمازون معرفی شد
پایگاه خبری راد: آمازون از نسل جدید تلویزیون و اسپیکرهای هوشمند تی وی کیوب خود رونمایی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و ویدیو، از امکانات اسپیکر هوشمند نیز بهره‌مند شوند.
ورود غول فن‌آوری روسیه به دنیای گجت‌ها
پایگاه خبری راد: شرکت یاندکس نخستین اسپیکر هوشمند خود را به بازار عرضه کرد.
آسیب‌پذیری دستگاه‌های متصل به اینترنت دربرابر حملات سایبری
پایگاه خبری راد: پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری اعلام کرده‌اند که خیل عظیمی از دستگاه‌های الکترونیکی متصل به اینترنت اشیاء (IoT) در برابر حملات سایبری آسیب‌پذیری بسیار بالایی دارند.
اسپیکر آمازون جاسوس خانگی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره حاکی است که اسپیکر هوشمند آمازون مجهز به دستیار صوتی الکسا، مکالمات صوتی میان یک زن و شوهر آمریکایی را ضبط و برای یکی از دوستان آن‌ها ارسال کرده است.
اسپیکر هوشمند گوگل گوی رقابت را از آمازون ربود
پایگاه خبری راد: علی‌رغم افزایش محبوبیت اسپیکرهای هوشمند آمازون، گوگل توانسته است اسپیکرهای هوشمند بیشتری را در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به فروش برساند.
اسپیکرهای هوشمند به نامِ بیتس، به کامِ اپل!
پایگاه خبری راد: بر اساس شایعات منتشر شده، اپل می‌خواهد اسپیکر هوشمند ارزان قیمت خود را تحت عنوان و برند بیتس (beats ) عرضه کند.
رقابت اپل با آمازون جدی‌تر می‌شود؟
پایگاه خبری راد: اپل با افزایش میزان عرضه اسپیکرهای هوشمند خود، می‌خواهد به‌طور جدی با رقیبش یعنی شرکت آمازون وارد رقابت شود.
شیب نزولی عرضه اسپیکرهای هوشمند اپل
پایگاه خبری راد: به عقیده تحلیلگران حوزه فناوری، اپل در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی تنها حدود ۲ میلیون دستگاه اسپیکر هوشمند هوم پاد خواهد فروخت.
اسپیکر هوشمند مبتنی بر پیام‌رسان وی چت در راه است
پایگاه خبری راد: تنسنت - شرکت مادر پیام رسان محبوب و پرطرفدار وی چت - به تازگی اعلام کرده که درصدد عرضه یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر پیام رسان وی چت است.
کاربران ویندوز مجبورند از مرورگر "اج " استفاده کنند؟
پایگاه خبری راد: مایکروسافت قصد دارد کاربران ویندوز را به استفاده هرچه سریعتر از مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج وادار کند.
بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه اسپیکرهای هوشمند در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی سهم قابل ملاحظه از بازار را به خود اختصاص دادند، مرور مختصری از برترین اسپیکرهای هوشمند جهان می‌تواند به کاربرانی که قصد خرید و استفاده از آن را دارند، کمک کند.
بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه اسپیکرهای هوشمند در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی سهم قابل ملاحظه از بازار را به خود اختصاص دادند، مرور مختصری از برترین اسپیکرهای هوشمند جهان می‌تواند به کاربرانی که قصد خرید و استفاده از آن را دارند، کمک کند.
انتقاد از اسپیکرهای هوشمندی به خاطر یک نقص
پایگاه خبری راد: کاربران اسپیکرهای هوشمند گوگل به تازگی گزارش داده‌اند که اتصال اسپیکرهایشان به مودم‌های اینترنت بی‌سیم وای فای با مشکل مواجه شده است.
چند درصد کاربران اسپیکر هوشمند دارند؟
پایگاه خبری راد: طبق آخرین آمار استفاده کاربران آمریکایی از اسپیکرهای هوشمند در ژانویه سال جاری میلادی به طور چشمگیری افزایش یافته است.