13:49 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یوتیوب

یوتیوب نخستین اپلیکیشن پردرآمد در حوزه محتوای ویدیویی
پایگاه خبری راد: بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی سنسور تاور، یوتیوب نخستین و برترین اپلیکیشن در حوزه فیلم و محتوای آنلاین در فصل دوم ۲۰۱۹ شناخته و معرفی شد.
سهم محصولات مختلف در درآمدزایی غول‌های تکنولوژی
پایگاه خبری راد: محصولات و سرویس‌های مختلفی از سوی بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی ارائه می‌شود که هر کدام با استقبال متفاوتی در جهان روبه رو می‌شوند و بدین ترتیب میزان درآمدزایی آنها نیز متفاوت خواهد بود.
محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود شده در جهان
پایگاه خبری راد: گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان دهنده محبوب‌ترین اپلیکشن‌های دانلود شده از فروشگاه‌های آنلاین نرم‌افزاری در نخستین فصل از سال جاری میلادی است.
قابلیت لایو فیس‌بوک محدود می‌شود
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد محدودیت‌های جدیدی را برای قابلیت پخش لایو (Live) در پلت‌فرم این شبکه اجتماعی ایجاد کند.
آمارهای ضد و نقیض درباره کاربران سرویس‌های گوگل!
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی گوگل بیش از ۱۵ میلیون مشترک را در خود جای داده است.
حالت تاریک واتس‌اپ برای اندروید حذف می‌شود؟
پایگاه خبری راد: واتس‌اپ اعلام کرد که حالت تاریک (dark mode) را برای نسخه اندرویدی این پلت‌فرم حذف و لغو کرده است.
حریم‌تان را در یوتیوب خصوصی کنید
پایگاه خبری راد: یکی از مسائلی که در سال‌های اخیر از اهمیت بالایی برخوردار شده است، حفاظت از حریم خصوصی و افزایش امنیت سایبری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که به نظر می‌رسد برای خیل عظیمی از کاربران تاکنون دردسرهای کوچک و بزرگ متعددی را ایجاد کرده است.
یک دقیقه در اینترنت در سال ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) یک اینفوگرافی منتشر کرده که نشان می‌دهد یک دقیقه در اینترنت در سال ۲۰۱۹ چه می‌گذرد.
حالت تاریک به آیفون می‌آید
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که گوشی‌های آیفون با دریافت آپدیت جدید آی اواس ۱۳.۱ به حالت تاریک (Dark Mode) مجهز خواهند شد.
درآمد چند میلیارد دلاری از تولید ویدیو در یوتیوب و اینستاگرام!
پایگاه خبری راد: تازه ترین آمارهای منتشر شده نشان می دهد که تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده آمریکا هفت میلیارد دلار از پلت‌فرم شبکه‌های اجتماعی نظیر یوتیوب و اینستاگرام کسب درآمد کرده‌اند.
فوروارد پیام در واتس‌اپ ممنوع!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپلیکیشن واتس‌اپ قصد دارد به منظور مقابله با انتشار اخبار کذب محدودیت جدیدی را در قابلیت فوروارد و ارسال پیام‌ها در این پیام‌رسان ایجاد کند.
دستیار صوتی سامسونگ در اختیار کاربران اپلیکیشن‌های گوگل
پایگاه خبری راد: سامسونگ در جریان نمایشگاه علم و فناوری CES۲۰۱۹ لاس وگاس اعلام کرده است که دستیار صوتی اختصاصی بیکسبی از اپلیکیشن‌های گوگل پشتیبانی خواهد کرد.
توئیتر میزبان بزرگترین افشای اطلاعاتی آلمان شد
پایگاه خبری راد: هکرها در بزرگترین هک و حمله سایبری تاریخ آلمان به حساب‌های کاربری بسیاری از سیاست‌مداران و روزنامه‌نگاران فعال در این کشور نفوذ و دسترسی پیدا کردند.
فیلترینگ تلگرام به ضرر پیام رسان های داخلی!
پایگاه خبری راد: یکی از مدیران پیام‌رسان‌های داخلی با بیان این‌که فیلترینگ تلگرام به نفع پیام‌رسان‌های ایرانی نبود، معتقد است که برخی از این پیام‌رسان‌ها توانستند با اختلال حداقلی در روزهای بعد از فیلترینگ، بالا مانده و سرویس ارائه کنند و این بهترین دفاع از ظرفیت فنی تیم‌های ایرانی و بهترین پاسخ برای هجمه‌ها بود.
یوتیوب کنترل بیش‌تری به کاربرانش می‌دهد
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد که یوتیوب در حال تست و آزمایش سیستم و قابلیت جدیدی بر روی پلتفرمش است تا به کاربران کنترل بیشتری برای تماشای ویدیوهای بعدی بدهد.