22:20 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چارتر

نفت برای ادامه روند نزولی بهانه جدید یافت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی در پی رشد بیشتر از حد انتظار سطح ذخایر آمریکا و افزایش تنش میان اعضای اوپک کاهش پیدا کرد.
افت خفیف دلار
نماد برتر- شاخص دلار در معاملات امروز کمی ریزش کرد.
رکورد سقوط قیمت نفت شکسته شد
نماد برتر- قیمت نفت با نگرانیها نسبت به فلج شدن اقتصاد جهانی از شیوع ویروس کرونا، در معاملات روز چهارشنبه برای مدت کوتاهی به پایینترین حد خود در ۱۷ سال گذشته سقوط کرد.
کشتی "باوند" به ایران برمی‌گردد
کشتی ایرانی باوند که به دلیل عدم امکان سوخت گیری در برزیل اخیرا در کانون توجهات قرار گرفته است، پس از دریافت سوخت از شرکت پتروبراس روز دوشنبه از برزیل عزیمت کرد.
نرخ حمل برای نفت خاورمیانه افزایش یافت
پایگاه خبری راد: مالکان نفتکش‌ها قیمتی که برای صادرات نفت خام خاورمیانه مطالبه می‌کنند را به دلیل افزایش تنش در این منطقه بالا برده‌اند.
بزرگترین عاملی که در بازارهای نفت نادیده گرفته شد
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت به دلیل دل‌شوره بازار نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی به شدت کاهش پیدا کرد اما بازارها احتمال اختلال جدی در روند عرضه لیبی به دلیل جنگ داخلی در این کشور را نادیده گرفته‌اند.
آخرین وضعیت قرارداد ۲۰ میلیارد دلاری بوئینگ، ایرباس و ای تی آر با ایران‌ایر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی ایران‌ایر اولویت‌های اصلی این شرکت هواپیمایی را اعلام کرد.
یورو در بالاترین سطح هفتگی
پایگاه خبری راد: با عملکرد خوب فصلی اقتصاد منطقه یورو، ارزش پول واحد اروپایی در برابر همتایانش به بالاترین سطح یک هفته اخیر رسید.
ارزش پول ملی آرژانتین به کمترین سطح تاریخ خود رسید
پایگاه خبری راد: با تداوم ریزش سنگین پزو، ارزش پول ملی آرژانتین در برابر ارزهای معتبر جهانی به کمترین سطح تاریخ خود رسید.
جزئیات پرواز مستقیم ایران - ونزوئلا
پایگاه خبری راد: برقراری مستمر خط پروازی تهران - کاراکاس به مذاکرات مقامات ایران و ونزوئلا در آینده بستگی دارد و در حال حاضر عدم برقراری این خط یا برقراری آن مشخص نیست.
قیمت دلار دارای حباب است
پایگاه خبری راد: بانگ انگلیسی "استاندارد چارترد" در گزارشی تحلیلی نوشت قیمت فعلی دلار دارای حباب است.
چه بر سر پروازهای چارتری آمد؟
پایگاه خبری راد: ممنوعیت فروش بلیت به صورت چارتری جز برای سفر به کیش، قشم و مناطق نفت‌خیز در اواخر سال ۱۳۹۷ کلید خورد و هرچند در روزهای پایانی سال با متخلفان به صورت کج‌دار و مریز برخورد شد و بعضاً شاهد انجام برخی پروازها به صورت چارتری بودیم، اما به نظر می‌رسد در سال جاری باید شاهد برخورد جدی‌تر با شرکت‌های متخلف هواپیمایی بود.
معطلی مسافران آنتالیا در فرودگاه تهران/ایرلاین تُرک مجوز پرواز نداشت
پایگاه خبری راد: ‎۳۰۰ مسافر آنتالیا درحالی بیشتر از شش ساعت در فرودگاه بین‌المللی تهران معطل ماندند که هواپیمای آن‌ها مجوز پرواز نداشت.
از ردپای سانچی‌ و سقوطِ یاسوج تا افزایش قیمت‌ بلیت‌های مسافری
پایگاه خبری راد: در سال ۱۳۹۷ شاهد رشد قیمت بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما بودیم و علت سانحه سانچی و علت‌های احتمالی سقوط هواپیمای آسمان مشخص شد، هرچند در خصوص علت نهایی پرواز تهران-یاسوج کماکان ابهام وجود دارد!
افزایش قیمت بلیت اتوبوس برخلاف دستور سازمان حمایت!
پایگاه خبری راد: در حالی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام کرده است که قیمت بلیت‌های داخلی در سفرهای ریلی، زمینی و هوایی با افزایش همراه نخواهد بود، اما اعلام شده قیمت بلیت اتوبوس از ۲۵ اسفندماه سال جاری با افزایشی ۲۰ درصدی همراه است.