02:45 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیل

"پترول"۴۰ تومان سود تقسیم کرد /صدور افزایش سرمایه / بازدهی ۵۹ درصدی سهام
مجمع عمومی سالیانه و فوق العاده پترول برگزار و 400 ریال سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد
افزایش ۲۵۷ درصدی سود خالص "جم‌پیلن"
برآورد می‌شود که تا پایان سال جاری مجموع تعداد فروش محصولات این شرکت به میزان ۱۹۴.۰۹۷ تن برسد.
بازگشایی و توقف این نمادهای معاملاتی
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز یکشنبه مورخ ۱۰ مرداد ماه اعلام شد.
شروع سبز و پایانی قرمز برای شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، پنجم امرداد ماه) شاخص کل بورس با کاهش ۸ هزار و ۴۰۱ واحد به رقم یک میلیون و ۳۱۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۶ هزار و ۱۴۲ واحد کاهش به عدد ۳۹۷ هزار و ۹۱۰ واحد رسید.
"مارون" و درآمدی که ۵۱ میلیارد تومان کم‌تر بود
عملکرد این پتروشیمی در بخش «پلی پروپیلن شیمیایی» با حجم یک‌هزار و ۳۲۰ تن عرضه در ابتدای هفته کار خود را آغاز کرد، اما در نهایت تنها ۸۸۰ تن از این کالا را معامله کرد تا ۲۹ میلیارد تومان درآمد، عاید این پتروشیمی شود.
درآمد هفتگی شازند ۲۲ میلیارد را زد
با نگاهی به میزان درآمدزایی این شرکت می‌توان دریافت که «پلی بوتادین رابر» باعرضه ۵۰۴ تنی همراه بود که نهایتاً ۱۴۱ تن از آن به فروش رسید و از این محصول، ۴ میلیارد و ۹۸۹ میلیون تومان به‌حساب شرکت واریز شد.
همکاری تنگاتنگ پترول و بخش خصوصی برای توسعه صنایع پایین‌دستی‌پتروشیمی
مدیرعامل پترول به وجود فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و گفت: پترول به‌عنوان متولی توسعه صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی خلیج فارس، همکاری تنگاتنگی با بخش خصوصی به‌منظور تقویت توسعه صنایع تکمیلی، افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در کشور دارد.
کاهش فروش پلی‌پروپیلن «جم پیلن» در بورس کالا
نماد برتر - ارزش معاملات انواع پلی پروپلین‌های تولیدی "جم پیلن" با توجه به کاهش ۱.۴۱۸ تنی در حجم معاملات و همچنین افت نرخ فروش نسبت به هفته منتهی به ۹ اردیبهشت‌ماه ۸۹۹ میلیارد و ۸۵۹ میلیون و ریال رسید.
افزایش فروش پلی‌پروپیلن «جم پیلن»
نماد برتر - متوسط نرخ میانگین هر تن پلی پروپیلن با رشد ناچیز ۰.۶ درصدی نسبت به هفته گذشته مواجه بود.
مانور موفق «شاراک» با پلی پروپیلن
نماد برتر - بیشترین میزان فروش و درآمد اسفندماه شرکت پتروشیمی شازند (اراک) در بخش فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.
رشد فروش «شکبیر» به لطف صادرات
نماد برتر - مقادیر فروش محصولات شرکت در دوره ۱۱ ماهه به بیش از ۸۹۰ هزار تن رسیده که نسبت به سال گذشته در حدود ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
«شاراک» با پروپیلین به خود می بالد!
نماد برتر - ۱.۰۰۰ تن از پلی اتیلن سبک پروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۷ اسفند ماه بدون تغییر همراه بود.
پتروشیمی ارغوان گستر ایلام دو تفاهم نامه برای داخلی سازی امضاء کرد/ساخت مخازن استاندارد با ویژگی ASME SEC IIIV DIV II  برای نخستین بار درکشور
نماد برتر- شرکت ارغوان گستر ایلام در دومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل با دو شرکت داخلی تفاهم نامه ساخت و تامین تجهیزات مورد نیاز خود را تامین کرد.
پیش بینی سود ۱۲ ماهه "پروپیلن جم"
نماد برتر- شرکت پلی پروپیلن جم با انتشار اطلاعیه‌ای پیش بینی سود هر سهم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را مبلغ ۷ هزار و ۳۸۵ ریال اعلام کرد.
نماد ۵۱ شرکت برای یک ساعت بسته شد / ابطال معاملات دیروز ۸ شرکت
نماد برتر- نماد ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام پیش بینی درآمد هر سهم ، برای یک ساعت متوقف و معاملات دیروز ۸ شرکت از جمله سایپا ، فولاد خوزستان و دو بانک ملت و پاسارگاد تایید نشد.