01:57 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلیس

ممنوعیت‌های سفر تغییر کرده است؟
نماد برتر- با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می‌شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
جرائم بورسی با رشد بازار بیشتر شد / معرفی روش های کلاهبرداری
نماد برتر- رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به افزایش جرائم بورسی در هفته های اخیر و هشدار به سهامداران ، روش های کلاهبرداری در فضای مجازی را اعلام کرد.
آمریکا دو شهروند ایرانی را به دلیل مشارکت در ربودن رابرت لوینسون تحریم کرد
نماد برتر- آمریکا در تازه ترین اقدام ، دو شهروند ایرانی را به دلیل مشارکت در ربودن رابرت لوینسون تحریم کرد . فردی که دولت بارها اعلام کرد اطلاعی از سرنوشت وی ندارد.
زمان افزایش سرمایه ۶۷ تا ۱۱۳۰ درصدی چهار شرکت + مجمع ۵ نماد دیگر
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۹ شرکت برای تصویب صورت های مالی، افزایش سرمایه و انتخاب اعضای هیات مدیره اعلام شد.
مراقب موبایل‌بانک‌های‌ جعلی باشید
نماد برتر- یکی از این برنامه‌های جعلی، موبایل بانک‌ها هستند که می‌توانند منجر به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران شوند.
کلاهبردار زن صد میلیارد تومانی پس از ۹ سال دستگیر شد !
نماد برتر- رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی کلاهبردار صد میلیارد تومانی به اتهام جعل اسناد و فروش غیر قانونی چند قطعه زمین پس از ۹ سال خبر داد.
پلمب ۷۹ واحد صنفی فروش مرغ به دلیل گرانفروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی
نماد برتر- معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) تهران اعلام کرد که طی ۷۲ ساعت گذشته ۶۵ واحد صنفی به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی و ۱۴ واحد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شده است.
ظهور بیت‌کوین‌های تقلبی با قیمت‌ کمتر
نماد برتر- مجرمان سایبری با ترفند فروش ارز با قیمت کمتر در بستر فضای مجازی، با شگرد فیشینگ اطلاعات بانکی افراد را سرقت و به برداشت غیرمجاز اقدام می‌کنند و یا بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال آنها را به سرقت می‌برند.
کلاهبردار بورسی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیونی دستگیر شد
نماد برتر- رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیون تومانی می کرده، خبر داد.
زمان افزایش سرمایه ۲۸۸، ۱۱۲ و ۱۰۰ درصدی + مجمع دو بانک و دو شرکت
نماد برتر- سه بانک به همراه چهار شرکت دیگر، زمان مجمع فوق العاده، عادی بطور فوق العاده و سالانه برای افزایش سرمایه، انتخاب حسابرس و اعضای هیات مدیره و تصویب صورت های مالی را اعلام کردند.
افشای اطلاعات خصوصی با حملات داکسینگ
نماد برتر- داکسینگ یک حمله سایبری است که اطلاعات خصوصی افراد را در معرض افشا قرار می‌دهد و بنابراین از آنجایی که همه مواردی که به‌صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنید، هنگام انجام داکسینگ علیه شما استفاده می‌شود، لازم است به آنچه در اینترنت به اشتراک می‌گذارید توجه داشته باشید
افزایش خطرات حملات سایبری ناشی از استرس
نماد برتر- ۸۰ درصد شرکت‌ها می‌گویند افزایش خطر امنیت سایبری ناشی از عوامل انسانی در طول همه‌گیری COVID-۱۹‌، به‌ویژه در زمان استرس شدید، یک چالش ایجاد کرده است.
سفرهای مردم کی محدود می‌شود؟
نماد برتر- معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های تردد به شنبه هفته آینده موکول شده است، گفت: مشکلی در محورهای مواصلاتی کشور و جاده‌های شمالی از حیث ترافیکی و جوی نداریم.
جزئیات نحوه فعالیت صنوف از شنبه در تهران
نماد برتر- میزان ذخایر ارزی ترکیه به حدود ۴۰ میلیارد دلار رسید. براساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از روز شنبه فقط مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت هستند و همین مشاغل نیز برای فعالیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند.
تحلیل ۴ کارشناس از سیگنال‌فروشی و نقش سازمان بورس تا برخی کارگزاری‌ها
نماد برتر- چهار کارشناس بازار سرمایه ، ابعاد مختلف سیگنال‌فروشی و نقش سازمان بورس ، شرکت های حقوقی و کارگزاری ها در گسترش یا توقف این رویه بررسی کردند .