02:47 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرواز

اقدام فوری در مرزها برای کرونای انگلیسی/ مرز اقلیم کردستان بسته شد
نماد برتر- گمرک ایران موظف به اعمال فوری تمهیدات کنترلی در مرزها جهت بررسی وضعیت مسافران ورودی به ویژه اروپایی و البته انگلیسی شده است.
شائبه کرونای انگلیسی پرواز ایران به این کشور را لغو کرد
نماد برتر- در شرایطی که اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره شیوع کرونا ویروس انگلیسی منتشر شده است، پروازهای ایران به این کشور به مدت دو هفته تعلیق می‌شود.
پایان استخراج نفت در دانمارک تا ۳۰ سال دیگر
نماد برتر- دولت دانمارک استخراج نفت از دریای شمال را در سال ۲۰۵۰ خاتمه خواهد داد و هشتمین دور مجوز را که اوایل امسال اعلام شده بود را لغو می کند.
نفت، گاز و پتروشیمی با دانش‌بنیان عجین شود
نماد برتر- رئیس کمیته دانش‌بنیان در انجمن نفت، گاز و پتروشیمی با تاکید بر اینکه شعار اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقتصاد بدون نفت است، گفت: این در حالی است که نفت، گاز و پتروشیمی مزیت نسبی کشور ماست و باید با مقوله دانش بنیان عجین شود.
مرغ هم پرواز می کند!
نماد برتر- در روزهای گذشته قیمت مرغ فراز و نشیب های متعددی به خود دیده است، این اتفاق از یک سو بسیاری از مردم را در خصوص کاهش قیمت مرغ و از سوی دیگر مرغداران و مرغ فروشان را دچار نگرانی کرده است.
ایرلاین‌ها ۱۵۷ میلیارد دلار ضرر می‌کنند
نماد برتر- انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) هشدار داد ایرلاین‌ها امسال و سال آینده در نتیجه شیوع پاندمی ویروس کرونا و تعطیلیهای گسترده، در مجموع ۱۵۷ میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.
جزییات استعلام کرونایی‌ها برای صدور بلیت هواپیما
نماد برتر- معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی از اتصال کامل سیستم‌های فروش بلیت هواپیما و همه مراحل پذیرش و سوار شدن مسافران در فرودگاه‌های کشور به سامانه وزارت بهداشت و استعلام مبتلایان به کرونا خبر داد.
بوئینگ قاتل به آسمان بر می گردد؟!
پس از اقدام هفته گذشته رگولاتور آمریکا در پایان دادن به ممنوعیت پرواز ۲۰ ماهه ۷۳۷ مکس بوئینگ، اروپا هم ممنوعیت پرواز این هواپیمای جت مسافربری را در ژانویه لغو می کند.
از مسافرت افراد مبتلا به کرونا جلوگیری می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می‌شوند و از جابجایی افراد مبتلا جلوگیری می‌شود.
لغو ممنوعیت پرواز جت جنجالی بوئینگ در آمریکا
نماد برتر- دولت آمریکا پس از سوانح مرگباری که ۲۰ ماه پیش به توقف پرواز هواپیماهای ۷۳۷ مکس بوئینگ منجر شد، سرانجام با رفع ممنوعیت پرواز این هواپیما موافقت کرد.
پروازهای آزمایشی ایرفرانس-کی ال ام برای حمل واکسن کرونا
نماد برتر- شرکت هولدینگ ایرلاین ایرفرانس-کی ال ام در میان ایرلاینهایی است که برای چالش حمل میلیونها دوز واکسن کووید ۱۹ که باید در شرایط دمایی خاصی نگهداری شوند، آماده می شود.
پرسشی درباره شناسایی مسافران کرونایی
نماد برتر- مسئولان آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها می‌گویند هنوز به بانک اطلاعات بیماران کرونایی دسترسی ندارند. این درحالی است که طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد مبتلا به کرونا تا ۱۴ روز اجازه سفر ندارند و طرح محدودیت‌های جاده‌ای از امروز آغاز شده و تا تطعیلی دوهفته‌ای کشور نیز کمتر از سه روز باقی مانده است.
پروازهای جدید با قیمت‌های عجیب؟
نماد برتر- در جدول نرخی جدیدی که روز گذشته برای پروازهای داخلی منتشر شد، هشت مسیر پروازی نسبت به نرخنامه قبلی اضافه شده و برخی از آن‌ها با وجود آنکه از نظر مسافت، تفاوت چندانی با مسیرهای مشابه‌شان ندارند، قیمت‌های بسیار بالاتری دارند و در این میان تبریز – بندرعباس با حداکثر نرخ یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان صدر نشین است.
شلوغ‌ترین مسیرهای پرواز جهان در دوران کرونا
نماد برتر- تاکنون هیچ بحرانی به شدت پاندمی ویروس کرونا به صنعت هواپیمایی ضربه نزده و باعث زمین گیر شدن هزاران هواپیما و متوقف شدن سفر به دلیل محدودیتهای جابجایی نشده بود.
اعمال محدودیت‌های تردد با رصد موبایلی کرونایی‌ها
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: از روز شنبه اول آذر ماه، ممنوعیت و محدودیت‌های تردد به همراه دیگر پروتکل‌های جدید برای مشاغل و مردم اعلام و اجرایی شده و درصددیم تا از طریق شبکه تلفن همراه بیماران کرونایی را رصد کرده و از تردد آن‌ها به خارج از شهرها، محل کار و دیگر اماکن جلوگیری شود.