15:46 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هیوندای

دلار یک پله عقب نشست
نماد برتر- شاخص دلار از ۹۶ واحد عقب نشست.
قرنطینه کارگران شرکت‌های کره جنوبی
نماد برتر- برخی از کارگران شرکت‌های سامسونگ الکترونیکس و هیوندای موتور به عنوان یک اقدام احتیاطی در خانه ماندند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنند.
تولید خودروهای برقی جگووار متوقف شد!
نماد برتر- اختلال و مشکل در فرایند تولید باتری کارخانه ال‌جی منجر به توقف تولید خودروهای برقی جگووار شد.
تصاویر و مشخصات جدید سوناتا ۲۰۲۰
پایگاه خبری راد: به تازگی شرکت کره‌ای هیوندای موتورز قیمت و مشخصات خودروی جدید سوناتا ۲۰۲۰ را منتشر و اعلام کرده است.
جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سنگین
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در تیرماه امسال را منتشر کرد.
برند آسیایی در اروپا اول شد
پایگاه خبری راد: آمارها حاکی است برخی از برند و شرکت‌های تولیدکننده خودروهای برقی در اروپا همچون نیسان، رنو و تسلا، میزان فروش بسیار بیشتری را نسبت به سایر رقبا به خود اختصاص داده‌اند.
استرالیا سکوی پرش خودروهای برقی هیوندای می‌شود
پایگاه خبری راد: جنسیس به عنوان برند لوکس شرکت خودروسازی هیوندای موتورز به تازگی از برنامه‌های خود برای توسعه و تولید خودروهای الکتریکی جدید خبر داده است.
وضعیت برندهای جهان در سالی که گذشت
پایگاه خبری راد: اپل در سال ۲۰۱۹ بیش از ۳۷ میلیارد دلار سودآوری داشته است.
سودآوری هیوندای موتورز مرهونِ کدام بازار است؟
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی هیوندای موتورز با انتشار گزارش جدیدی از سه ماهه نخست سال جاری میلادی اعلام کرده که سود خالص آن در این بازه زمانی با یک رشد و افزایش ۲۴ درصدی مواجه شده است.
شش خودروی سنگین ۴ ستاره کیفی گرفتند
پایگاه خبری راد: طبق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سنگین تولید شده در اسفند ماه ۹۷، شش خودرو چهار ستاره کیفی کسب کرده‌اند.
سرمایه‌گذاری میلیون دلاری دایملر آلمان برای کاهش قیمت خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: به نقل از منابع آگاه، شرکت خودروسازی دایملر آلمان قصد دارد با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در یک شرکت باتری سازی آمریکایی، ۱۰ درصد از سهام آن را خریداری کند و بدین ترتیب قیمت تمام شده خودروهای برقی را کاهش دهد.
مذاکرات آرامکو برای خرید سهم در بزرگترین مجتمع پالایش جهان
پایگاه خبری راد: شرکت آرامکوی سعودی که بزرگترین تولیدکننده نفت جهان است سرگرم مذاکرات جدی برای خرید حداکثر ۲۵ درصد سهام در فعالیت پالایش و پتروشیمی شرکت ریلاینس اینداستریز است.
آرامکو سهامدار کوچکترین پالایشگاه کره جنوبی شد
پایگاه خبری راد: بزرگترین سهامدار پالایشگاه "هیوندای اویل بانک" اعلام کرد شرکت دولتی آرامکوی سعودی برای خرید ۱۷ درصد سهم در فعالیت‌های پالایشگاه نفت کره‌ای "هیوندای اویل بانک" به ارزش ۱.۴ تریلیون وون (۱.۲۴ میلیارد دلار) توافق کرد.
پرفروش‌ترین خودروی برقی سوئیس
پایگاه خبری راد: تسلا مدل ۳ پرفروش‌ترین خودروی برقی در سوئیس شناخته و معرفی شد.
همکاری خودروساز کره‌ای با چین برای توسعه خودروهای خودران
پایگاه خبری راد: هیوندای موتورز با شرکت چینی تنسنت (Tencent) به منظور توسعه نرم افزار خودروهای خودران وارد همکاری می‌شود.