15:45 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نوکیا

یک لپ‌تاپ مجهز به شبکه 5G در راه است!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی یک مدل لپ‌تاپ جدید مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و طول عمر باتری به مدت یک شبانه‌روز معرفی کند.
گوشی شما اندروید ۹ را دریافت می‌کند؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند به انتشار و ارائه نسخه سیستم عامل اندروید ۹ برای برخی از جدیدترین مدل‌های عرضه شده خود اقدام کرده‌اند.
اکوادور با هواوی به شبکه ۵G رسید
پایگاه خبری راد: اکوادور نیز به لطف شرکت چینی هواوی موفق شد به توسعه و برقراری شبکه اینترنت ۵G در این کشور اقدام کند.
۲۰ گوشی هوشمند پرفروش در نیمه نخست ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: جدیدترین فهرست منتشر شده از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در نیمه نخست سال جاری میلادی نشان می‌دهد که سامسونگ و شیائومی موفق شده اند بالاترین جایگاه را از این رده بندی به خود اختصاص دهند.
آمریکا هواوی را قلع و قمع می‌کند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دولت آمریکا تصمیم گرفته تمام زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی این کشور را از تجهیزات چینی شرکت هواوی بی نیاز کند.
نوکیا برای بهبود امنیت‌ سایبری گوشی‌هایش چه می‌کند؟
پایگاه خبری راد: به تازگی شرکت اچ ام دی گلوبال اعلام کرده است که سرورهای اطلاعاتی گوشی‌های نوکیا را تحت تاثیر مسائل امنیتی به فنلاند منتقل و جابجا کرده است.
معرفی دو مدل آیفون مجهز به شبکه 5G
پایگاه خبری راد: تحلیلگر ارشد محصولات اپل به تازگی برآورد و اعلام کرده است که آیفون‌های مجهز به پشتیبانی از شبکه 5G تا دو سال آینده روانه بازارهای جهانی خواهند شد.
مزیت شبکه اینترنت 5G فقط سرعت نیست!
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه فناوری در پاسخ به سوالات خیل عظیمی از کاربران در مورد شبکه نسل پنجم اینترنت همراه، از ویژگی‌های بارز شبکه 5G سخن گفتند.
سیستم‌عامل اختصاصی هواوی ۶۰ درصد سریعتر از اندروید!
پایگاه خبری راد: شرکت‌های چینی تولیدکننده موبایل پس از تست و آزمایش سیستم عامل اختصاصی هواوی مدعی شدند که سرعت آن ۶۰ درصد بیشتر از سیستم عامل اندروید است.
رویدادهای ورزشی؛ نخستین تجربه کاربران از شبکه 5G
پایگاه خبری راد: کارشناسان بر این باورند که بیشتر کاربران در جهان برای نخستین بار شبکه نسل پنجم اینترنت 5G در خلال برگزاری یک رویداد ورزشی تجربه خواهند کرد.
ردپای هکرهای چینی در حمله به آزمایش‌های شبکه 5G
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکیست که هکرهای چینی سعی داشتند آزمایش‌های شبکه نسل پنجم اینترنت 5G که توسط شرکت‌های نوکیا و اریکسون درحال انجام است، هک کنند و مانع ادامه فعالیت‌های آنها شوند.
ورود شبکه ۵G به ایالات متحده آمریکا
پایگاه خبری راد: اپراتور اسپرینت به تازگی از راه اندازی و برقراری شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G در چهار شهر از ایالات متحده آمریکا خبر داده است.
شبکه ۵G در استرالیا برقرار شد
پایگاه خبری راد: بزرگترین اپراتور مخابراتی استرالیا به تازگی اعلام کرده است که شبکه نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) در این کشور به مرحله راه اندازی و برقراری کامل رسیده است.
اچ‌تی‌سی هم گوشی ۵G معرفی می‌کند اما...
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی (HTC) قصد دارد از یک مدل گوشی جدید مجهز به فناوری ۵G در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی کند اما تحلیلگران بر این باورند که طبق روال سال های گذشته این شرکت، از این محصول نیز استقبال چندانی نخواهد شد.
پررنگ‌ترین ویژگی نسخه جدید اندروید چیست؟
پایگاه خبری راد: بدون شک از مهم‌ترین قابلیت‌های نسخه جدید سیستم عامل اندروید می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵G و گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر اشاره کرد.