11:23 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نتانیاهو

نتانیاهو خواهان آتش‌بس فراگیر در غزه شد
پایگاه خبری راد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی رهبران حماس در نوار غزه را به آتش‌بس فراگیر فراخواند.
باید آزادی مردم را تضمین کنیم
پایگاه خبری راد: پرسیدن از مردی که در قامت وزیر دو بار رای اعتماد از نمایندگان مجلس گرفته و یک بار از تیغ استیضاح نمایندگان همان مجلس جان سالم به در برده کار ساده‌ای نیست.
8 راهکار میرزایی‌نیکو برای برون‌رفت از مشکلات
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات کنونی را پایان تحقیر جامعه با مداخلات ناروا در حریم خصوصی برشمرد و انتقاد کرد: برداشت‌های خاص از دین و قانون اساسی دستاویز عده‌ای شده که حریم خصوصی افراد را بشکنند.
تهران به دنبال تقویت همکاری‌های اقتصادی با مسکو پیش از اعمال تحریم‌های آمریکا
پایگاه خبری راد: همکاری‌های منطقه‌ای، مسائل دو جانبه،‌ قراردادهای تجاری و اقتصادی، برجام و موضوعات هسته‌ای مهم‌ترین محورهای گفت‌وگوی فرستاده ویژه کشورمان به مسکو در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و وزیر انرژی این کشور بود.
اعمال فشار نتانیاهو برای معافیت یهودیان ارتودکس از خدمت سربازی
پایگاه خبری راد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دادگاه عالی این رژیم به منظور تصویب لایحه معافیت یهودیان ارتودکس از خدمت سربازی، مهلت خواست.
دستاورد اجلاس ۱۷۴ وزیران اوپک
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی از چند ماه پیش بحث لزوم افزایش تولید روزانه اوپک در بازار نفت خام را به راه انداخته بود و متحدین آن هم در بین اعضای اوپک با این کشور همنوا بودند.
آب؛ اسم رمز عملیات جدید رژیم صهیونیستی در ایران
پایگاه خبری راد: "ما با شما هستیم؛ ما کمک می‌کنیم تا میلیون ها ایرانی مجبور به رنج کشیدن نباشند. " کلیدواژه‌هایی تکراری که در یک‌سال گذشته بارها از دهان ترامپ و وزیرخارجه آمریکا خارح شده و این‌بار با هدفی جدیدتر از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی.
واکنش رئیس سازمان محیط زیست ایران به اظهارات نتانیاهو
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کمک به مردم ایران برای حل مشکل آب گفت: نتانیاهو بهتر است اول برود کثافت‌کاری‌های خودش را جمع کند.
برخی رفتارها در مورد برجام به دور از انصاف است
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: جوانه هایی که در پی برجام در ایران رشد کرد و اتفاقاتی که با هزاران زحمت رقم خورد امروز در یک فضای شعارگونه لگدکوب می شود که این رفتار به دور از انصاف است.
کاخ سفید نپذیرفتن پنس از سوی عباس را تاسف‌بار خواند/تشکیلات خودگردان به دنبال مواضع جسورانه
پایگاه خبری راد: در حالیکه تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار اتخاذ مواضعی جسورانه‌ در قبال به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل شده است، دولت ترامپ با سرزنش کردن مواضع اخیر فلسطین اعلام کرد که تشکیلات خودگردان فرصت به وجود آمده برای مذاکره را از بین برد.
صفحه قبل | صفحه بعد