01:38 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مسافرت

دستورالعمل اجرایی وام جدید کرونا ابلاغ شد
نماد برتر- معاون گردشگری، از ابلاغ دستورالعمل اجرایی مصوبه «تسهیلات جدید کرونا» توسط معاون اقتصادی رییس جمهور خبر داد؛ هیات دولت و ستاد ملی کرونا حدود یک ماه پیش با این مصوبه موافقت کرده بود.
ابلاغ‌های مکرر یک مصوبه و ادامه کارشکنی
نماد برتر- معاون گردشگری درحالی از اجرای بسته حمایتی جدید در تمام استان‌ها خبر داده که صاحبان کسب و کار و سرمایه‌گذاران گردشگری همچنان با بانک‌ها و وزارت نیرو دچار چالش هستند.
بررسی افزایش قیمت بلیط ایرلاین ها در کمیسیون عمران
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی افزایش قیمت بلیط هواپیما ها با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای برخورد با افزایش نرخ پروازها
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای خواستار برخورد جدی با افزایش نرخ پروازها برخلاف توافقات این وزارتخانه با ایرلاین ها شد.
هشدار دوباره به وزیر راه برای گرانی بلیت هواپیما + نمودار افزایش نرخ
نماد برتر- جلسه مشترک فراکسیون اقتصاد سفر و زیارت با رییس هیات‌مدیره و اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی درحالی برگزار شد که افزایش ۱۰۰ تا ۳۰۰ درصدی نرخ سفرهای هوایی تایید شد. نمایندگان مجلس حاضر در این جلسه نیز نسبت به کنترل نشدن این گرانی برای دومین‌بار به وزیر راه هشدار دادند.
مبلغ و تضمین‌های وام کرونا ویژه گردشگری اعلام شد
نماد برتر- به دنبال تصویب تسهیلات جدید حمایت از گردشگری از مبلغ ۱۶ تا ۹۰۰ میلیون تومان، معاون گردشگری مبلغ وام هر یک از گروه‌های شغلی گردشگری و تضمین‌ها و وثیقه‌های مورد نیاز برای دریافت این وام را اعلام کرد.
نفت دو درصد سقوط کرد
نماد برتر-قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی عمده رشد روز گذشته را از دست داد و تحت تاثیر افزایش ذخایر آمریکا و افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و اروپا حدود دو درصد سقوط کرد.
سقوط بازار نفت،۲ درصد در یک روز
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه با افت بسیار شدیدی همراه شد در حالی که افزایش میزان مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا و افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس، نگرانی ها را نسبت به آینده اقتصادی دنیا بیشتر کرد.
جزئیات وام جدید کرونا
نماد برتر- معاون گردشگری از ابلاغ دستورالعمل تسهیلات جدید بانکی برای جبران خسارت کرونا ویژه بخش گردشگری که به تازگی مصوبه ستاد کرونا را دریافت کرده است خبر داد و جزئیات بیشتر آن را تشریح کرد.
محدودیت‌های تردد در صورت ابلاغ ستاد ملی کرونا اجرایی می شود
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آماده اجرای همه پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید وزارت بهداشت از جمله محدودیت‌های تردد در صورت ابلاغ هستیم، گفت: از همه مردم خواهش می‌کنیم در این شرایط که شیوع ویروس کرونا در کشور افزایش یافته به خاطر خودشان و خانواده‌هایشان هم که شده، مسافرت نروند.
آمادگی برای دورکاری کارمندان در دروان کرونایی/ سفر نروید
نماد برتر- در پی مصوبه اخیر دولت برای دورکاری در دوران کرونا، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: آمادگی کامل برای اجرای مصوبات دولت و ستاد ملی کرونا را در این زمینه داریم و هم اکنون برخی کارمندان به دلیل داشتن بیماری زمینه‌ای یا نوزاد در حال انجام وظایف خود به صورت دورکار هستند.
شهرهای فرودگاهی؛ بنیان توسعه قرن ۲۱
نماد برتر- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار در یادداشتی با اشاره به موقعیت استراتژیکی منطقه آزاد چابهار، برخورداری این منطقه از شهر فرودگاهی را ضروری دانست.
شایعه کاهش زمان ذخیره بنزین کارت‌های سوخت صحت ندارد
نماد برتر- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شایعه کاهش زمان ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت را تکذیب کرد .
دستور تسهیلات جدید کرونا ابلاغ نشده است
نماد برتر- معاون گردشگری گفت: دستورالعمل مربوط به استفاده از تسهیلات جدید کرونا هنوز ابلاغ نشده است.
تحریم‌ تسلیحاتی ایران پس از پنج سال لغو شد / نظر روسیه و چند مسئول
نماد برتر- تحریم‌های تسلیحاتی ایران از امروز و پس از پنج سال لغو و با توضیحات وزیر خارجه و نماینده دائم ایران همراه شد. رویدادی که ازاین پس نیازی به موافقت قبلی شورای امنیت سازمان ملل ندارد.